آموزش خرید ساعت, اخبار سایت

راه های تشخیص ساعت کاسیو اصل و تقلبی

راه های تشخیص ساعت کاسیو اصل و تقلبی

علاقه زیاد مردم به خرید ساعت‌های کاسیو و محبوبیت زیاد این محصولات باعث شده که سودجویان درصدد سو استفاده از این فرصت باشند و با تولید ساعت‌های بی‌کیفیت و تقلبی سود زیادی از این طریق به دست بیاورند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تیک تاک گالری، به همین دلیل یکی از دغدغه‌هایی که امروزه ذهن خریداران ساعت را به خود مشغول کرده تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک هنگام خرید است.

لینک های مرتبط

ساعت زنانه برند کاسیو (CASIO)

تنظیم ساعت جی شاک کاسیو : راهنمای کامل + ترفند ها

راه های تشخیص ساعت کاسیو اصل و تقلبی

ساعت های مچی زیر یک میلیون برند کاسیو

ساعت های ارزان قیمت کاسیو

نحوه تنظیم ساعت جی شاک کاسیو

آشنایی با ساعت های کاسیو

برند ژاپنی کاسیو یکی از معروف‌ترین شرکت‌های جهان در حوزه محصولات الکترونیکی است که تولیدات آن از کیفیت بالایی برخوردارند و به همین دلیل این برند در جهان محبوبیت بالایی دارد. یکی خطوط تولید باکیفیت و محبوب این برند، ساعت‌های مچی کاسیو است.

ساعت مچی کاسیو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این برند سعی کرده در تولید محصولات خود برای همه سلیقه‌ها محصول تولید کند که این موضوع باعث محبوبیت بسیار بالای محصولات ساعت این کمپانی شده است. معروف‌ترین مدل ساعت طراحی و تولیدشده توسط این کمپانی ساعت‌های جی شاک هستند.

ساعت جی شاک دارای مشخصات منحصربه‌فردی می‌باشد که مهم‌ترین این ویژگی‌ها مقاومت در برابر ضربه و شوک است. از دیگر مدل‌های ساعت این برند می‌توان به ادیفایس، شین، پروترک، جی ام اس، بیبی جی و …

راه های تشخیص ساعت اصلی و تقلبی کاسیو

راه های تشخیص ساعت کاسیو اصل و تقلبی

خرید از نمایندگی رسمی ساعت کاسیو

برند کاسیو مانند خیلی از برندهای ساعت مچی در ایران نمایندگی‌های معتبری دارد. شما بدون هیچ نگرانی می‌توانید بعد از اطمینان از این مطلب خرید خود را از این فروشگاه‌ها تکمیل کنید. معمولا می‌توانید اسم این فروشگاه‌ها را در وب سایت رسمی نماینده کاسیو در ایران پیدا کنید. سایت تی تی بول نیز نماییندگی رسمی فروش انواع محصولات کاسیو در ایران میباشد.

سته‌بندی اورجینال ساعت کاسیو

هر کدام از مدل‌های ساعت کاسیو دارای بسته‌بندی مخصوص خود هستند و شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت اصلی شرکت کاسیو انواع بسته‌بندی ساعت‌های این برند را ببینید.

در داخل بسته‌بندی ساعت‌های این برند دفترچه راهنما و کارت گارانتی بین‌المللی و گارانتی شرکت پوزیترون (نماینده برند کاسیو در ایران) وجود دارد.

چک کردن لوگو کاسیو

روی همه ساعت‌های کاسیو حداقل دو بار اسم این برند حک‌ شده است. یکی در داخل صفحه ساعت و دیگری پشت قاب ساعت. اگر ساعتی که قصد خریداری آن را دارید این ویژگی را ندارد، تقلبی است.

چک کردن کد ساعت کاسیو

یکی از مواردی که برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن ساعت کاسیو بسیار مهم است، همخوانی کد حک‌شده پشت قاب با کد روی تگ و دفترچه راهنمای ساعت کاسیو است.

پشت همه ساعت‌های اصل برند کاسیو یک کد داخل کادر قرار گرفته که این کد باید با کد حک‌ شده روی تگ و دفترچه همراه ساعت یکی باشد. در غیر این صورت ساعت شما تقلبی است.

تفاوت قیمت کاسیو فیک و اصل

چک کردن قیمت ساعت کاسیو در اینترنت اهمیت بسیار زیادی دارد. نسخه‌های تقلبی ساعت کاسیو تفاوت قیمت بسیار زیادی نسبت به نسخه اصلیشان دارند. البته باید به این نکته اشاره‌ کنیم که احتمال فروش ساعت تقلبی با قیمت ساعت اصل هم وجود دارد و فاکتور چک کردن قیمت فقط یکی از فاکتورهای تشخیص ساعت اصل از تقلبی است.

چک کردن ویژگی‌های ساعت کاسیو

ساعت‌های برند کاسیو مخصوصا کالکشن جی شاک، بیبی جی و پروترک به داشتن ویژگی‌های زیاد معروف هستند. اگر قصد خرید از ساعت‌های این خانواده‌ها را دارید حتماً ویژگی‌های ساعت را چک کنید تا از اصل بودن ساعت اطمینان حاصل کنید. معمولا در مدل‌های تقلبی این ویژگی‌ها یا کلا وجود ندارند یا فقط جنبه تزیینی و نمایشی دارند و کار نمی‌کنند.

دفترچه راهنما ساعت کاسیو

یکی از روش های دیگر برسی دفترچه رهنما میباشد. در ساعت های تقلبی و کپی از دفترچه ای استفاده میکنند که کاملا مشابه دفترچه اصل بوده و دارای اشتباهات گرامری و تایپی است. و از طرفی دیگر شماره مدل قید شده در دفترچه با شماره مدل جعبه ساعت هم خوانی ندارد.

خرید ساعت مچی کاسیو

خرید ساعت کاسیو از جای مطمعن

ساعت کاسیو را از یک مکان معروف خریداری کنید. فروشگاه های آنلاین و مغازه داران معتبر معمولا جاهایی هستند که ساعتهای غیر اصلی و فیک در آنها فروخته می شوند. احتمال اینکه یک ساعت اصل را در یک فروشگاه معتبر پیدا کنید، بالاتر است، بعلاوه آنها احتمالا اصالت ساعت مچی شما را گارانتی نیز می کنند.

لینک مرتبط

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی کاسیو

ساعت مچی رولکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *