هیچ محصولی یافت نشد.

خرید ساعت مچی مایکل کورس MICHAEL KORS

درحالی‌که خود خانه مد اغلب می‌تواند به‌عنوان یک "مارک لوکس" طبقه‌بندی شود، خود ساعت‌ها طبق استانداردهای جامعه بزرگ ساعت تحت عنوان "ساعت لوکس" قرار نمی‌گیرند. این وبلاگ قصد دارد تا دررابطه‌با خرید ساعت مچی مایکل کورس MICHAEL KORS با شما حرف بزند و اطلاعات ارزشمندی به شما بدهد، پس با ما همراه باشید.

مزیت خرید ساعت مچی مایکل کورس MICHAEL KORS

ساعت‌های مایکل کورس یک برند معتبر از ساعت‌های مد هستند. آنها مهارت ماهرانه ساعت‌سازان متخصص سطح بالاتر را ندارند، اما قیمت مناسب و شیک دارند.

آیا ساعت مایکل کورس از طلا ساخته شده است؟

طراحان ساعت مایکل کورس از طلای واقعی در ساعت‌های خود استفاده می‌کنند. اما همان‌طور که قبلاً گفته شد، آنچه می‌بینید به‌جای طلای جامد، روکش طلا است. علاوه بر این، آبکاری طلا فقط برای اهداف زیبایی‌شناسی وجود دارد. شما ساعت مایکل کورس را باز نخواهید کرد و اجزای طلایی جامد را در حرکت پیدا نمی‌کنید.

آیا ساعت‌ها طلای واقعی هستند؟

از نظر فنی، یک ساعت فقط زمانی می‌تواند ساعت طلایی در نظر گرفته شود که قاب آن از طلای جامد ساخته شده باشد. بااین‌حال، می‌توانید ساعت‌ها را در محدوده قیمت پایین‌تری نیز حساب کنید، زیرا قاب‌های آن‌ها از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند که سپس با طلا روکش می‌شوند. ساعت طلا تقریباً همیشه از یک آلیاژ فلز تولید می‌شود.

چگونه می‌توان تشخیص داد که ساعت مایکل کور واقعی است؟

شماره سریال حک شده بر روی قاب باید به شماره مدل ساعت اشاره داشته باشد. فرمت آن مانند MK-5693 خواهد بود و شما باید بتوانید شماره را با مدل مایکل کورس متقاطع کنید. اگر شماره به هیچ مدلی اشاره نمی‌کند، ساعت یک ماکت است.

آیا ساعت MK اتوماتیک است؟

ساعت‌های مکانیکی و اتوماتیک Michael Kohrs همه چیز را از الگوهای رنگارنگ گرفته تا شخصیت‌های کارتونی محبوب دارند. ساعت‌های مچی بزرگسالان در مجموعه‌ای از سبک‌ها و طرح‌ها عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید به‌راحتی ساعتی را پیدا کنید که برای مادرتان مناسب است.

 طراح برند مایکل کورس کیست؟

مایکل کورس یک طراح مشهور جهانی و برنده جوایز لوازم جانبی لوکس و لباس‌های آماده با حس ذاتی زرق‌وبرق و چشمی بی‌پایان برای شیک بودن جاودانه است.