ساعت مچی اسکلتون

ساعت مچی اسکلتون  جزو ساعت های زیبا و لوکس برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.ساعت همراه همیشگی شما میباشد و انتخاب ان مرتبط با استایل شما میباشد
اسکلتون بودن به معنای نوعی طراحی در ساعت های اتوماتیک است که چرخ دنده های دال ساعت در حال چرخیدن را نمایش میدهد، که در آن قسمت موتور بیشتر دیده میشود .

ساعت مچی مردانه اسکلتون

ساعت مچی مردانه اسکلتون با یک شیشه شفاف، نمایی از موتور ساعت را نمایش می دهد. یکی از جذاب ترین و خاص ترین صفحات ساعت مچی را در بر دارند. ساعت های ، با صفحه خود تمام کارهای داخلی پیچیده خود را به نمایش می گذارند.
این ساعت مچی ها بیشتر مکانیکی یا اتوماتیک هستند و نیازی به باطری ندارند. ساعت های اتوماتیک یا خود کوک با حرکت دست کوک می شوند.

ساعت های اسکلتون بسیار جذاب هستند. این سبک به ظرافت بصری ساعت مچی می افزاید که تعداد کمی از صفحات می توانند با آن رقابت کنند. همچنین دیدن موتور ساعت و نحوه کار کردن آن بسیار زیبا و جذاب است.

قیمت ساعت مچی مردانه اسکلتون

قیمت ساعت مردانه در فروشگاه تی تی بول به صورت روزانه اپدیت میشود و این اطمینان را به کاربران خود میدهد که پایین ترین قیمت ساعت ها در هر برندی در میان فروشندگان ساعت فراهم اورده است.

نکاتی برای خرید ساعت مردانه

  • برای تیپ های کاملا رسمی مردانه ساعت بند چرمی و اکسسوری‌های چرم با رنگ مشکی نسبت به شیک‌ترین ساعت‌های فلزی برتری دارند.
  • برای تیپ های نیمه رسمی، استفاده از ساعت بند چرمی هم راحت تر است و هم باز هم نسبت به ساعت بند فلزی انتخاب شیک تری به نظر می‌رسد.
  • بند فلزی در ساعت مچی مردانه حالتی روزمره‌تر و در عین حال قدرتمندتر دارد.
  • بند چرم به کار رفته در ساعت مچی، آن را شیک‌تر و استایل شما را پیچیده‌تر نشان می‎دهد.

ساعت مچی مردانه

نمایش 20 40 60