نمایش 1–24 از 56 نتیجه

نمایش 20 40 60

 

ساعت سیتیزن

ساعت سیتیزن

یکی از معروف ترین ساعت هایی که امروزه در سر تا سر دنیا مورد فروش قرار میگیرد ساعت سیتیزن می باشد که بدیهی است ساعت برای شما نیز به خوبی آشنا است. اگر می خواهید ساعت سیتیزن خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم کمی صبر کنید که ابتدا با مطالعه این مطلب در خصوص این ساعت به کسب اطلاعات لازم بپردازید و سپس به خریداری ساعت مورد نظر خود از این برند بپردازید.

تاریخچه ساعت سیتیزن

تاریخچه سیتیزن (Citizen)  به سال 1918 باز می گردد، زمانی که موسسه تحقیقاتی برای ساعت به نام شوکوشا (Shokosha)   در کشور ژاپن تأسیس شد. اولین ساعت جیبی این ساعت اولین بار در سال ۱۹۲۴ به نام سیتیزن ساخته شد. در آخر در سال ۱۹۳۰ این شرکت ساعت سازی به نام سیتیزن تاسیس گشت و در سال ۱۹۳۱ اولین سری ساعت های مچی این برند ساخته شد. پس از آن این ساعت به مرور به یکی از بهترین ساعت های موجود در جهان تبدیل شد.

پس از گذشت نزدیک به 100 سال این ساعت هم اکنون یکی بهترین تولید کننده های ساعت در دنیا می باشد که هر ساله با جدید ترین فناوری را برای ساعت های خود لانچ می کند.

ساعت سیتیزن کجا ساخته میشود ؟

این ساعت از ساعت مشهور از کشور ژاپن می باشد و شرکت ابتدایی این ساعت در کشور ژاپن ساخته می شود. با این وجود به مرور این شرکت گسترده می شود و کشور هایی مانند آمریکا و فرانسه در ساخت تکنولوژی های مختلف این ساعت ها مشارکت می کنند. از این رو این ساعت ها امروزه با بالاترین تکنولوژی ساخت عرضه می شوند و با بهترین ساعت ها و برند های دنیا رقابت می کند که از این رو می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای هر کسی باشد.

ساعت سیتیزن

موتور ساعت سیتیزن کجایی است ؟

بدیهی است که این موتور ها از موتور های خوش ساخت ژاپنی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار میباشد و از طول عمر بالایی برخوردار هستند. خوب است بدانید که این موتور ها از ویژگی های بسیار منحصر به فردی برخوردار می باشند که در ادامه بیشتر در خصوص آن ها توضیح می دهیم پس با ما در این صفحه همراه باشید.

فناوری ساعت های سیتیزن

امروزه این ساعت توانسته است تکنولوژی های بسیار حیرت انگیزی را به لیست خود اضافه کند که ما در این مطلب برخی از آن ها را به طور کامل به شما معرفی می کنیم :

  1. ساعت های نوری : این ساعت ها که به اکو درایو مشهور می باشند ساعت هایی می باشند که در ان به طور کامل باطری حذف شده است و از نور خورشید این ساعت ها انرژی مورد نظر خود را به دست می آورند که از این رو در حقیقت شما با یک ساعت ابدی رو به رو هستید !
  2. تکنولوژی موج ماهواره : این ساعت برای افرادی که به دنبال ماجراجویی می باشند مناسب می باشد چرا که در هر کجای دنیا که باشید حتی در بالاترین کوه یا وسط یک بیابان می توانید مطمئن باشید که این ساعت بدون شک دقیق ترین زمان را به شما نشان می دهد.
  3. تکنولوژی ساعت های ضد اب : یکی دیگر از جذابیت این ساعت می باشد که برای افراد خاص مانند ورزشکاران یا غواصان ساعت های ضد آبی تهیه کرده است که شاید تا عمق زیادی از اقیانوس نیز به خوبی دوام داشته باشند.

ساعت Citizen

 

از این روست که این ساعت ها امروزه برای هر قشری مناسب می باشد.

مزایا ساعت سیتیزن

  1. زیبایی و ظرافت
  2. مقاومت بسیار بالا
  3. دقت بسیار بالا
  4. استفاده از بهترین مواد اولیه برای ساخت
  5. کیفیت بالای موتور
  6. طول عمر بسیار بالا

ساعت Citizen

در حقیقت بدون شک هرچه از مزایای این ساعت گفته شود کم می باشد. خوب است بدانید که امروزه طراحی این ساعت ها بر اساس جدید ترین و بهترین مد روز صورت میگیرد و حتی برای ساعت پر جواهر این نیز از برند های معروف و شرکت های بنام فرانسوی کمک گرفته می شود که از این رو این ساعت از مزایای زیادی برای هر کسی برخوردار می باشد.

معروف ترین ساعت سیتیزن

  1. ساعت سیتیزن زنانه مدل ER0216-59D
  2. ساعت مردانه سیتیزن مدل BI5006-81P
  3. ساعت مردانه سیتیزن مدل BU0060-09H
  4. ساعت سیتیزن زنانه مدل GA1052-55E
  5. ساعت سیتیزن زنانه مدل GA1050-51A
  6. ساعت سیتیزن زنانه مدل FE1220-89L
  7. ساعت سیتیزن زنانه مدل EQ0530-51N
  8. ساعت سیتیزن مردانه مدل NK0009-82L
  9. ساعت مردانه سیتیزن مدل AK5006-58A

این مدل ها در عین سادگی از بهترین تکنولوژی برخوردار می باشند که بدون شک می توانید از آن بهره مند شوید. خوب است بدانید که شما می توانید این ساعت هارا با بهترین قیمت از فروشگاه ما تهیه کنید. پس با ما تماس بگیرید و یا همین حالا به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

قیمت ساعت سیتیزن در ایران

به طور کلی باید گفت که ساعت سیتیزن هم مدل های بسیار ارزان دارد و هم مدل های بسیار گران. در حقیقت شعار این ساعت این است که سیتیزن باید ساعتی برای همه باشد از این رو شما می توانید رنج قیمتی متفاوتی از این ساعت مشاهده کنید. بدیهی است که ساعت هایی که از تکنولوژی ساخت بالاتری برخوردار می باشند از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

با این وجود حتی ساده ترین ساعت های آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر دقت بالا طول عمر بسیار قابل توجهی نیز دارا می باشند.

ساعت Citizen

آیا ساعت سیتیزن اصل در ایران وجود دارد ؟

چرا که نه ! بر خلاف آنچه تصور می شود ساعت های با کیفیت خارجی در ایران به صورت اصلی به فروش می رسند و شما به سادگی می توانید آن خریداری و از آن بهره مند شوید. البته باید توجه کنید که این ساعت را از کجا خریداری می کنید.

فروشگاه مورد نظر شما برای خریداری ساعت سیتیزن باید نمایندگی این ساعت باشد که بتواند ضمانت نامه و کارت گارانتی مخصوص این ساعت را در اختیار شما دهد. ما در ادامه این فروشگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

ضمانت نامه ساعت سیتیزن چگونه است ؟

بدون شک فروشگاهی که از نمایندگی های ساعت سیتیزن در ایران می باشد بدون شک می تواند کارت گارانتی مخصوص همین ساعت را در اختیار شما قرار دهد. به موجب این گارانتی تمامی خرابی ها و … این ساعت که در اثر ضربه به وجود نیامده باشد قابل تعمیر رایگان در این مراکز می باشد که بدون نگرانی های شما بر طرف می شود.

ساعت سیتیزن

اما فراموش نکنید که از زمانی که ساعت شما فعال می شود گارانتی نیز فعال می گردد. بدین منظور شماره سریال ساعت روی کارت گارانتی درج می شود و فروشگاه مورد نظر شما از طریق خود شرکت سیتیزن این گارانتی را فعال می کنند که حتما در زمان خرید این ساعت باید به آن توجه نمایید..

پکیجینگ ساعت سیتیزن چگونه است ؟

شیوه بسته بندی و جعبه این ساعت باید کاملا شیک و مناسب با ساعتی باشد که آن را خریداری می کنید. در این بسته بندی معمولا کاتالوگ ساعت ، کارت گارانتی و همچنین اطلاعات آن نیز قرار میگیرد و جعبه آن نیز جعبه اصلی سیتیزن می باشد. بدیهی است که شما می توانید با این بسته بندی بدون نگرانی آن را برای کادو دادن به آشنایان خود اماده کنید و بدون هزینه اضافی برای کادو کردن آن ، این ساعت را هدیه دهید.’

ساعت Citizen

کیفیت ساعت سیتیزن چگونه است ؟

در کیفیت این ساعت تردیدی نیست ! بدون شک این ساعت اگر اصل آن تهیه شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد. این کیفیت فقط در مورد طول عمر این ساعت نیست ! دقت این ساعت نیز باید مورد توجه قرار بگیرد و شما نیاز نیست نگران خطای آن باشید.

با این وجود فراموش نکنید بخشی از کیفیت این ساعت به مراقبت شما بستگی دارد که بهتر است به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد چرا که به هر حال این ساعت ها در برابر ضربه آسیب پذیر می باشند.

آیا ساعت سیتیزن ضد آب است ؟

برخی از مدل های این ساعت حتی در اعماق آب نیز از خود مقاومت نشان می دهند. مدل های این ساعت که بدون باطری کار می کنند نیز بدون شک ضد اب می باشند و نیاز نیست نگران آن باشید. با این وجود اگر باطری این ساعت را تعویض کرده اید مهم است که نسبت به رطوبت کمی حساس و دقیق باشید چرا که ممکن است در چنین حالتی در برابر رطوبت از خود مقاومت کمتری نشان دهند.

طول عمر ساعت سیتیزن چقدر است ؟

طول عمر این ساعت این بار بستگی به شما دارد که چقدر از آن نگهداری می کنید. اگر مراقب ساعت خود هستید مطمئن باشید که می توانید سال های سال بدون مشکل از آن استفاده کنید. از این رو سعی کنید از ساعت خود نگهداری کنید که زمین نخورد ! در آب نیوفتد و یا ضربه به آن نخورد !

ساعت سیتیزن

چگونه ساعت سیتیزن اصل را تشخیص دهیم ؟

تشخیص ساعت سیتیزن اصل ممکن است برای افرادی که در این زمینه تخصص ندارند کمی دشوار باشد. با این وجود کارت گارانتی این ساعت می تواند یکی از مهم ترین و مطمئن ترین راه ها در این زمینه باشد. همچنین اگر این ساعت را از یک ساعت فروش مطمئن خریداری کنید می توانید تا حدودی از اصل بودن آن مطمئن باشید.

ما در ادامه یکی از بهترین ساعت فروشی های برای ساعت سیتیزن اصل را به شما معرفی می کنیم.

از کجا ساعت سیتیزن بخریم ؟

  1. فروشگاه تیتبول یعنی همین صفحه ای که هم اکنون در آن حضور دارید بدون شک می تواند یکی از بهترین مرجع ها برای خرید ساعت سیتیزن اصل باشد. این فروشگاه سال هاست که در زمینه فروش انواع ساعت علی الخصوص ساعت Citizen  فعالیت دارد و می تواند با بهترین کیفیت و خدمات فروش این ساعت را در اختیار شما قرار دهد. برای خاطر جمعی هرچه بهتر شما خوب است بدانید که :
  2. در این فروشگاه شما با ضمانت بازگشت 14 روزه همراه خواهید بود.
  3. همچنین این فروشگاه با ارسال رایگان و پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما می باشد پس نگران نباشید.

ساعت سیتیزن

سخن آخر در خصوص ساعت سیتیزن

ما در این صفحه سعی کردیم تا هر آنچه در خصوص ساعت سیتیزن Citizen نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. هم اکنون کامل ترین تنوع این ساعت در این صفحه برای شما قرار داده شده است که می توانید با خیالی راحت و بر اساس سلیقه خود دست به انتخاب بزنید و این ساعت را با ضمانت از فروشگاه ما خریداری کنید.

در آخر امیدواریم این صفحه برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را برده باشید.

خرید ساعت مچی سیتیزن CITIZEN

ساعت‌مچی‌های سیتیزن یکی از برندهای محبوب در سراسر جهان و کشور ایران است. این ساعت‌مچی‌های زیبا با طراحی اختصاصی خود طرف‌داران بسیاری دارند. شما در سایت تی‌تی بول می‌توانید یکی از این بهترین برندهای محبوب جهان را دریابید. این وبلاگ قصد دارد تا درباره خرید ساعت مچی سیتیزن CITIZEN برای بانوان و آقایان خوش‌تیپ صحبت کند.

ساعت مچی‌ سیتیزن از جذابیت و زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. طراحی بسیار ظریف و زیبا در کنار عملکرد بسیار قدرتمند این ساعت ها منجر به محبوبیت آن ها در میان جوانان شده است. طراحی متنوع این ساعت ها به شما کمک می کند تا آن ها را در استایل اسپرت و کلاسیک مورد استفاده قرار دهید. از طرفی با استفاده از ساعت های سیتیزن به راحتی می توانید یک استایل گران قیمت را به خود اختصاص دهید. در ادامه شما را با دلایل محبوبیت و نکات قابل توجه هنگام خرید ساعت مچی سیتیزن CITIZEN آشنا خواهیم کرد.

دلایل محبوبیت ساعت مچی CITIZEN

دلایل متعددی وجود دارند که منجر به محبوبیت ساعت های سیتیزن شده اند. از مهم ترین دلایل خرید ساعت مچی سیتیزن CITIZEN می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • کیفیت بالای ساخت:

از مهم ترین مزایای خرید ساعت مچی سیتیزن CITIZEN می توان به کیفیت بالای متریال های مورد استفاده در ساخت ساعت اشاره داشت. متریال درجه یک به کار رفته در ساخت ساعت های سیتیزن منجر به استحکام و دوام بالای آن ها شده است.

  • ضد آب:

از دیگر مزایای ساعت مچی سیتیزن می توان به ضد آب بودن آن اشاره نمود. این ساعت ها در مدل های ضد آب نیز ارائه می شوند که می توانند نیاز ورزشکاران را به خوبی برطرف نمایند.

  • دقت در زمان سنجی:

تکنولوژی مورد استفاده در ساعت مچی سیتیزن از دقت زمان سنجی بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل مکانیزم کارکرد ساعت به گونه ای می باشد که زمان را با دقت فوق العاده ای به نمایش می گذارد.

  • صفحه نمایش ایده آل:

خوانایی و شفافیت صفحه نمایش ساعت مچی سیتیزن از دیگر مزایای آن شناخته می شود. نوع و اندازه صفحه نمایش نقش بسیار موثری در کیفیت نمایشگر ساعت ها دارد. برند سیتیزن سعی داشته از بهترین و باکیفیت ترین صفحه نمایش برای ساخت ساعت های خود استفاده نماید.

  • طراحی جذاب:

طراحی منحصر به فرد و متنوع ساعت های سیتیزن به شما این امکان را می دهد در تمامی سبک های مدرن، کلاسیک و اسپرت بتوانید از آن ها استفاده نمایید. تنوع در انواع بند، نمایشگر و قفل ساعت های سیتیزن از دیگر ویژگی های این ساعت ها محسوب می شود.

مزیت خرید ساعت مچی سیتیزن CITIZEN

ساعت‌مچی‌ها با گذر زمان کاربردی متفاوت پیدا کرده‌اند. بدین صورت که امروزه انتخاب ساعت‌مچی‌ها بیشتر بر اساس چیدمان و دیزاین لباس‌ها استفاده می‌شوند. ساعت‌مچی‌های مردانه سیتیزن یکی از این اکسسوری‌های خوش‌دست است که افراد در هر سبک و استایلی طرف‌دار آن هستند.

ساعت‌مچی‌های سیتیزن تقریبا سالیان طولانی است که در صنعت مد و فشن وارد شده‌اند. زیبایی و توجه حتی به کوچکترین قسمت ساخت این ساعت باعث شده است تا ظاهری زیبا به خود بگیرد. همانطور  که می دانید ساعت‌ها امضای خاص استایل شما هستند در امضایی خود دقت کنید.

چه ویژگی خاصی در مورد ساعت سیتیزن وجود دارد؟

ساعت‌های Citizen تعادل عالی بین ارزش و کیفیت را ارائه می‌دهند. ساعت‌ها دارای کنترل کیفیت عالی، کیفیت ساخت و استفاده از مواد جامد هستند. تعداد کمی از برندهای ساعت وجود دارند که کاملاً به‌صورت عمودی مانند Citizen یکپارچه شده باشند، بنابراین همه جنبه‌های تولید ساعت خود را کنترل می‌کنند.

آیا CITIZEN یک ساعت لوکس محسوب می‌شود؟

CITIZEN لوکس نه از نظر دکوراسیون پرزرق‌وبرق یا گران‌قیمت، بلکه به‌عنوان محصولاتی ظریف و هوشمندانه با احترامی جامع برای مردم و کره زمین می‌شناسند.

آیا ساعت‌های سیتیزن ساخت سوئیس هستند؟

تمامی قطعات ساعت‌های سیتیزن در داخل شرکت تولید می‌شوند، از مدارهای مجتمع گرفته تا تراشه‌های الکترونیکی و قطعات مکانیکی. تنها استثنا این است که حرکات مورداستفاده در برخی از ساعت‌های Campagnola توسط La Joux Perret ساخته شده است، شرکتی که سیتیزن مالک آن است و خارج از سوئیس تولید می‌کند.

ساعت‌های سیتیزین یکی از برندهای محبوب در دنیا شناخته شده‌اند. شما با خرید ساعت مچی سیتیزن CITIZEN می‌توانید درجه استایل خود را از خیلی خوب به عالی تغییر بدهید.

نکات قابل توجه هنگام خرید ساعت مچی سیتیزن CITIZEN

برای خرید ساعت مچی سیتیزن CITIZEN بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید. این نکات عبارتند از:

  • حتما هنگام خرید ساعت مچی سیتیزن CITIZEN از اصل بودن آن مطمئن شوید. ساعت های سیتیزن اصل دارای گواهی اصالت کالا می باشند.
  • از طرفی هنگام خرید ساعت مچی حتما به این موضوع توجه داشته باشید که هدف از خرید ساعت چیست. اگر می خواهید به صورت دائم و روزانه از ساعت مچی خود استفاده نمایید به سراغ ساعت های اسپرت بروید. در صورتی که در محل کار از ساعت مچی استفاده می کنید، ساعت های کلاسیک بهترین گزینه برای شما هستند.
  • برای اطمینان از اصالت ساعت مچی سیتیزن حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید. این فروشگاه ها علاوه بر گواهی اصالت کالا، ضمانت نامه های معتبری را به شما ارائه خواهند داد.