هیچ محصولی یافت نشد.

خرید ساعت مچی مارک جیکوبس جیکوبز MARC JACOBS

اگر مد را می‌شناسید، احتمالاً نام مارک جیکوبز برای شما آشناست. جیکوبز به‌خاطر سبک شیک اما بی‌تکلف خود در مد شناخته می‌شود و مانند اکثر طراحان، او نیز به اکسسوری‌ها نیز دست پیدا کرده است. ساعت‌های مارک جیکوبز به‌خوبی در این مدل تجاری قرار می‌گیرند، و در طول یک دهه گذشته، ساعت‌های مارک جاکوبز به برخی از پرفروش‌ترین ساعت‌ها در جهان تبدیل شده‌اند. این وبلاگ قصد دارد تا در رابطه به خرید ساعت مچی مارک جکوبس جیکوبز MARC JACOBS به شما اطلاعات ارزشمندی بدهد.

مزایای خرید ساعت مچی مارک جکوبس جیکوبز MARC JACOBS

هرکسی که به دنبال یک ساعت طراح است ممکن است بخواهد یک ساعت داشته باشد، زیرا آنها لوازم جانبی مد خوبی می‌سازند، خوش‌ساخت هستند و به طرز شگفت‌آوری مقرون‌به‌صرفه هستند. این شرکت ساعت‌ها را در دو خط تولید مختلف تولید می‌کند، برندی همنام، و همچنین یک برند ارزان‌تر.

ساعت مچی مارک جکوبس جیکوبز چگونه بر مد تأثیر گذاشت؟

جیکوبز نه‌تنها لباس زنانه را به آنچه قبلاً یک برند سنتی چمدان بود معرفی کرد، بلکه به طور یکپارچه هنر را با مد ترکیب کرد و با هنرمندانی مانند استفان اسپروس، تاکاشی موراکامی و ریچارد پرینس در لوازم جانبی که تا به امروز بسیار موردعلاقه هستند، همکاری کرد.

چرا برند مارک جیکوبز موفق است؟

او اولین مجموعه خود را در سال 1986 با حمایت راه‌اندازی کرد. مارک جیکوب به جوان‌ترین طراح تبدیل شد که تابه‌حال بالاترین ادای احترام صنعت مد را دریافت کرده است، جایزه پری الیس شورای طراحان مد آمریکا برای استعدادهای جدید مد.

چرا مارک جیکوبز یک نماد است؟

او بیشتر به‌خاطر پیچش‌هایش در طرح‌های کلاسیک و یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل، با ظاهرهای جسورانه و نوآورانه‌ای که سبک‌ها، برش‌ها و رنگ‌های یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل را تغییر می‌دهد و بهبود می‌بخشد، شناخته شده است. او امروزه به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین طراحان و چهره مد معاصر در نظر گرفته می‌شود که به طور خاص به دلیل ظاهر تازه‌اش در ظاهر قدیمی شناخته می‌شود.