خرید ساعت مچی مازراتی maserati

هر گاه که سخن از برند مازراتی به میان می آید، ذهن ها به سمت ماشین های مازراتی منحرف میشود. این برند به خاطر ساخت و طراحی ماشین های اسپرت شهرت بسیاری در میان عموم افراد پیدا کرده است. این برند با راه اندازی خط تولید ساعت مچی، به برندی خاص و فوق العاده برای کسانی که به ظاهر خود اهمیت میدهند تبدیل شد.

 

هیچ محصولی یافت نشد.

تاریخچه ساعت مچی مازراتی

چهار برادر خوش ذوق و با اشتیاق به نام های ارنستو، اتوره، آلفیری، بیندو در بولونیای ایتالیا اولین گاراژ اتومبیل خود را در سال ۱۹۱۴ به نام officine alfieri maserati  افتتاح کردند. این برند با تولید اولین موتورهای ۴, ۶, ۸و ۱۶ سیلندر استارت شهرت و موفقیت خود را زدند. تیپو ۲۶ اولین خودروی مسابقه ای بود که ساختند.

که در کنار برندهای معتبر مانند مرسدس و فراری قرار گرفته است. برند مازراتی توسط برادران به آدلفواورسی فروخته شد. که توانست در مسابقات بسیاری مقام اول را کسب کند. این برند توسط برادران مازراتی و اورسی که در نهایت به گروه آلفارومئو ختم شد. که خودروهای اسپرت موفق بسیاری را طراحی و ساختند.

در سال ۲۰۱۰ این گروه با پیوستن به گروه مورلاتو که یکی از تولید کنندگان بند ساعت در جهان میباشند. یک مشارکت جهانی را به وجود آوردند. این دو برند که از بولونیا، ایتالیا سرچشمه میگیرد، در رأس سبک و عملکرد در دهه ۲۰۲۰ قرار دارد. مازراتی نه تنها در تولید و طراحی خودرو بلکه در ساخت و تولید ساعت مچی نیز بسیار موفق بوده است.

و این برند با ساخت خودرو و ساعت مچی توانسته آقایان خوش سلیقه و لاکچری را مجذوب خود کند و شهرت بسیاری را در جهان کسب نماید.

طراحی و ساخت ساعت مچی مازراتی

برند مازراتی همانند سایر برندها زیر مجموعه ای پرطرفدار از ساعت های مچی را در بر میگیرد. این برند انواع ساعت ها را در کلکسیونی از ساعت های اسپرت و دیزاین تولید میکند. ساعت های اسپرت برای آقایان خوش سلیقه ای که به دنبال لاکچری بودن هستند بسیار مناسب است. این ساعت ها دارای صفحه های بزرگ و رنگ های خنثی هستند و دیگران به استایل خاص و مردانه شما خیره میکند. ساعت های دیزاین نیز طراحی خاص و مدرنی دارند و برای افرادی که علاقه دارند حرکت موتور ساعت را مشاهده کنند مناسب است.

قیمت ساعت های مچی مازراتی

از آنجایی که برند مازراتی یک شرکت تولید خودرو میباشد، ساعت های آن نیز خاص و گران قیمت محسوب میشوند. این برند از بهترین مواد اولیه و با کیفیت در ساخت ساعت های خود استفاده می نمایند. به طور کلی ساعت های این برند به عنوان ساعت های گران قیمت شناخته شده است.

گارانتی  ساعت مازراتی

این برند گارانتی یک ساله برای موتورهای ساعت در نظر گرفته است. و هر گونه نقص و اختلال در عملکرد را نیز شامل میشود. موتور ساعت های مازراتی ضد آب بوده و شیشه آن از جنس کریستال معدنی میباشد که ضد خش و شکستگی میباشد و در حیطه ی گارانتی یک ساله قرار میگیرد.

ویژگی ساعت های مازراتی

ساعت های مازراتی چند موتوره بوده که شکل قاب آن گرد میباشد و دارای دستبند فلزی است که ضد زنگ میباشد و به شیوه ی خاص و لاکچری طراحی میشوند. موتور ساعت های این برند ضد آب بوده و تا عمق ۵۰ متر نیز دچار فرسودگی نمیشود. برای آقایانی که استایل کلاسیک را دوست دارند بسیار مناسب است. دارای صفحه ی شب نما میباشد که به هر میزانی که نور دریافت کند به همان مقدار نیز بازتاب میدهد.