وبلاگ

ساعت مچی شیک مردانه با قیمت

ساعت مچی شیک مردانه با قیمت

ساعت مچی یکی از مهم ترین اکسسوری ها برای آقایان است. خوش لباس بودن و داشتن ظاهری شیک، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از عطر خوش بو و هیکل متناسب گرفته تا هماهنگی لباس تمام این ها بر استایل و تیپ شما بسیار اثرگذار است؛ به همین دلیل است که افراد شیک‌پوش، زمان زیادی را صرف انتخاب وسایل و اکسسوری های خود می‌کنند و به تمام جزییات با دقت توجه می کنند. ساعت مچی یکی از مهم‌ترین وسایلی است که به آن توجه بسیاری می شود و ر استایل شما تاثیر بسیار زیادی می گذارد. در ادامه این مطلب از تی تی بول قصد داریم تا شما را با انواع ساعت مچی شیک مردانه با قیمت آشنا کنیم. همراه ما باشید.

 

برترین مدل های ساعت مچی شیک مردانه با قیمت

 

1_ ساعت مچی مردانه NAVIFORCE NF9163 BB

برند ناوی فورس ‏(‏Naviforce‏)‏ جزو پرفروش‌ترین اکسسوری ها بازار جهانی است‏.‏ طراحی انحصاری و اختصاصی و جوان‌پسند این برند باعث شده جایگاه خاصی را برای خودش در بازار ایجاد کند‏.‏ استفاده از با‌کیفیت‌ترین موتور‌های ژاپنی و همچنین متریال مرغوب مانند چرم، استیل و شیشه معدنی مناسب علاوه بر زیبایی و جذابیت بر کیفیت این برند افزوده است‏.‏ ساعت‌های این برند تماما مردانه و در اکثر موارد اسپرت هستند و از این جهت مشتری اصلی آن جوانان است.

ساعت مچی شیک مردانه با قیمت

ساعت مچی مردانه NAVIFORCE NF9163 BB _ قیمت : 845,000 تومان

2_ ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO ae-1200whd-1avdf

ساعت کاسیو ae-1200whd-1avdf از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت مچی فوق العاده و با دوام است . بسیاری از افراد از ساعت های مچی بند چرمی و یا لاستیکی برای محل کار خود استفاده می کنند اما پیشنهاد ما استفاده از متریال با دوام و شیک استیل است، ساعت مچی کاسیو مدل ae-2100wd ساعتی دیجیتال است که می تواند سلیقه ای بکر را به شما نشان دهد همچنین این ساعت ضد آب نیز هست که به شما این امکان را می دهد تا عمق 200 متری نیز از آن استفاده کنید. این ساعت از برند جهانی کاسیو یک ساعت متفاوت است چراکه 48 زمان مختلف را نشان خواهد داد، برای استفاده در شب نیز از چراغ پس زمینه ی تعبیه شده در آن می توانید بهره ببرید. این مدل ساعت مچی عمری بالغ بر 10 سال باتری جهانی دارد که تضمین اصل بودن ساعت مچی را دارد. این ساعت مچی مردانه می تواند آلارام نیز برای شما به صدا در آورد.

ساعت مچی مردانه کاسیو

ساعت مچی مردانه کاسیو _ قیمت : 850,000 تومان

 

3_ ساعت هوشمند SMART WATCH T55

ساعت هوشمند smart watch t۵۵ کاملا  مشابه اپل واچ سری ۵ سایز ۴۴mm میباشد که با بندهای قابل تعویض در رنگ های متنوع و فیس واچ های اپل و کارایی و امکانات جذاب یکی از بهترین در ساعت ها در زمینه ی ساعت های هوشمندبه شمار میرود که ما در دیجی ۴۸ به معرفی و تست ساعت می پردازیم.

ساعت هوشمند t۵۵ دارای بدنه ای کاملا مشابه با اپل واچ بوده و فیس واچ های اپل را دارا می باشد همچنین شما می توانید از تمام بندهایی که برای اپل قابل استفاده می باشد را روی ساعت t۵۵هم داشته باشید.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند _ قیمت : 750,000 تومان

4_ ساعت مچی مردانه فسیل FOSSIL me3080

برند Fossil یک طراح و سازنده مدرن آمریکایی است که در سال 1984 توسط Tom Kartsotis تاسیس شده و در ریچاردسون تگزاس تاسیس شده است. فسیل موفقیت مالی خود را با مارک های زیر مجموعه خود بدست آورد و این موفقیت منجر به تولید خطوط ساعت‌سازی این برند گردید. در سال 2001 فسیل با طراح فیلیپ استارک در زمینه تولید ساعت همکاری کرد. این مجموعه شامل طراحی فوق‌العاده مدرن و جنبش منحصر به فرد است.

ساعت مچی مردانه فسیل

ساعت مچی مردانه فسیل _ قیمت :  6,600,000 تومان

5_ ساعت مچی مردانه لی کوپر LEE COOPER lc06520.331

کمپانی لی کوپر در سال ٢٠٠٧ طراحی و تولید  ساعت های مچی خود را با کیفیت و تنوع بالا آغاز کرد. این شرکت در ساعت هاى خود از  تكنولوژى بسیار بالای سوپر متال استفاده  کرد كه ماندگارى ساعت را بسیار زیاد كرده و ضد حساسيت بودن ساعت را بالا برد.شایان بذکر است این برند انگلیسی ساعت های با کیفیت و متفاوت خود را با بهایی بسیار مناسب برای همه در دسترس  قرار داده است.

ساعت مچی مردانه لی کوپر

ساعت مچی مردانه لی کوپر _ قیمت : 1,220,000 تومان

 

6_ ساعت مچی مردانه ادمارس پیگه AUDEMARS PIGUET ROYAL OAK rb 9000

ادمارس پیگه با تولید ساعت های اسپرت و شیک در سالیا اخیر توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند. این کمپانی با در نظر گرفتن سلیقه طیف عظیمی از مردم تلاش به ساخت ساعت هیی با کیفیت و طراحی خاص دارد. ساعت مچی مردانه ادمارس پیگه AUDEMARS PIGUET ROYAL OAK rb 9000 یکی از جذاب ترین ساعت های تولید شده توسط این کمپانی است که با موتور کوارتز ساخت ژاپن و خاصیت ضد آب بودن توانسته توجه بسیاری به خود جلب کند.

لینک مرتبط

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی کاسیو

ساعت مچی رولکس

 

ساعت مچی مردانه ادمارس پیگه

ساعت مچی مردانه ادمارس پیگه _ قیمت : 1,550,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *