آموزش خرید ساعت, وبلاگ

ساعت های هوشمند زیر یک میلیون تومان

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

ساعت های هوشمند زیر یک میلیون تومان

ساعت هوشمند، یک وسیله کوچک شبیه تلفن همراه بوده که روی مچ دست قرار می گیرد و در اصطلاح یک Wearable device است. بسیاری از ساعت های هوشمند به تلفن هوشمند متصل می شوند که تماس های تلفنی، پیام های الکترونیکی و اعلان برنامه ها را به کاربر اطلاع می دهد. برخی از ساعت های هوشمند حتی می توانند تماس تلفنی برقرار کنند. بسیاری از ساعت های هوشمند دارای نمایشگر رنگی هستند، اما برخی از مدل های ارزان قیمت از صفحه نمایش سیاه و سفید استفاده می کنند. برخی از ساعت های هوشمند دارای گام شمار و مانیتور ضربان قلب هستند تا به کاربران در پیگیری سلامت خود کمک کنند.

ساعت های هوشمند، قیمت های بسیار متغیری دارند که بستگی به ویژگی و عملکرد آن ها خواهد داشت. برخی از ساعت های هوشمند امکانات بسیار ویژه و خاصی را در اختیار شما قرار می دهند که طبیعتا قیمت بالاتری دارند. اما اگر به دنبال یک ساعت هوشمند خوب، ساده و مقرون به صرفه هستید، لیست زیر یک پیشنهاد جالب و عالی خواهد بود. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

این ساعت هوشمند برای علاقه مندان به مد بسیار مناسب است و نسبت به کارایی بالا، مقرون به صرفه می باشد. این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش لمسی رنگی 1.1 اینچی AMOLED 2.5D  برخوردار است که رزولوشن 126 29 294 پیکسل را ارائه می دهد. باتری می تواند حدود 14 روز استفاده معمول داشته باشد و در جعبه ، باند ، پایه شارژ ، راهنمای شروع سریع ارائه شده است. این ساعت بر روی سیستم عامل Android 5.0+ یا iOS 10.0+ قابل اجراست که می تواند با کمک بلوتوث 5.0 جفت شود. همچنین در رنگ های مختلفی از جمله سیاه، زرد، قرمز و آبی نیز تولید شده است. این دستگاه از یازده حالت ورزش حرفه ای مانند دویدن در فضای باز، پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن، استخر شنا، ورزش ، دوچرخه سواری داخل سالن، طناب زدن، یوگا و قایقرانی پشتیبانی کرده و به صورت 24 ساعته بر ضربان قلب و خواب شما نظارت می کند.

ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Solar watch LS02

ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Solar watch LS02

ساعت هوشمند Lenovo S2 دارای صفحه نمایش با کیفیت و روشن 1.4 اینچی IPS LCD با وضوح 240 x 240 پیکسل است. صفحه نمایش این ساعت به صورت تمام لمسی می باشد. این ساعت هوشمند دارای یک باتری پلیمری با چگالی بالا 180 میلی آمپری بوده که به صورت عادی می تواند 20 روز فعالیت داشته باشد. این دستگاه اعلان های تماس و پیام را به کاربر نمایش می دهد. هایلو مجهز به سیستم نظارت بر خواب بوده و  همچنین از ورزش های پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن، بسکتبال، فوتبال، پرش از طناب و بدمینتون نیز پشتیبانی می کند. جنس بند نیز برزنتی بوده که با پوست دست سازگار است.

ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit NEO

ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit NEO

ساعت Amazfit Neo با استفاده از سیستم BioTracker PPG، که یک سیستم تحلیلگر قدرتمند زیستی است، بر سلامت بدن و فعالیت شما نظارت می کند. سنسور Pio BioTracker می تواند ضربان قلب را به طور مداوم و دقیق کنترل کند. در واقع ، Amazfit Neo در صورت تشخیص مقدار بیش از حد ضربان قلب به شما هشدار می دهد. بنابراین می توانید خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهید. علاوه بر این ، به لطف برنامه Zepp شما اهداف بسیار روشنی خواهید داشت. آن را در تلفن هوشمند Android یا iOS خود بارگیری کرده و از طریق بلوتوث 5.0 به Amazfit Neo متصل شوید. به این ترتیب، تمام داده ها به برنامه تلفن همراه منتقل می شوند. ساعت Amazfit Neo می تواند فشار 50 متر آب را نیز تحمل کند. Amazfit Neo شامل یک بند سیلیکونی است، که برای اکثر تیپ ها و استایل ها مناسب می باشد.

ساعت هوشمند SMART WATCH LD6

ساعت هوشمند SMART WATCH LD6

اگر به دنبال یک ساده ساده، شیک و منحصر به فرد با کارایی بالا هستید، مسلما SMART WATCH LD6 یک انتخاب مناسب خواهد بود. با استفاده از این ساعت می توانید وضعیت سلامتی خود را نیز بررسی کنید؛ زیرا این دستگاه از سنجش میزان اکسیژن خون، تب سنج، سنجش ضربان قلب  سنجش میزان فشار خون، ژیروسکوپ ، کالری سنج، گام شمار، سنجش میزان مسافت طی شده و مواردی از این دست پشتیبانی می کند. به جرات می توان گفت که اکثر ویژگی های موبایل های هوشمند در این ساعت زیبا دیده می شود. شارژر این ساعت از نوع مگنتی می باشد. با توجه به داشتن اسپیکر و میکروفون، قابلیت پخش موسیقی نیز دارد که در نوع خود بسیار ویژه و خاص است. با اتصال موبایل و ساعت از طریق بلوتوث می توانید به تماس های خود پاسخ داده یا آن ها را رد کنید. این ساعت از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند به همین دلیل یک هدیه مناسب برای همه دوستان و افراد خانوادتان خواهد بود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش لمسی 1.56 اینچی AMOLED 2.5D رنگی بهره می برد که رزولوشن 152 48 486 پیکسل را ارائه می دهد. این ساعت هوشمند مجهز به سنسور شش محوره با دقت بالا بوده و با استفاده از سنسور ضربان قلب PPG ، نظارت دقیقی بر ضربان قلب به صورت 24 ساعته خواهد داشت. همچنین در صورت غیرطبیعی بودن ضربان قلب می تواند لرزش ایجاد کند. این دستگاه از دستیار صوتی XiaoAI برخوردار است. این ساعت پیشرفته با یک باتری 125 میلی آمپری فعال بوده که با شارژ کامل تا 14 روز دوام می آورد. یادآوری پیا APP ، یادآور تقویم، یادآوری رویداد، پیش بینی آب و هوا، تایمر ، شمارش معکوس ، پخش بلوتوث، شماره گیری آنلاین و قفل صفحه از دیگر ویژگی های این ساعت پیشرفته است.

ساعت هوشمند لنوو مدل Lenovo Smart Watch S2

ساعت هوشمند لنوو مدل Lenovo Smart Watch S2

یک ساعت ساده و شیک که برای انجام امور روزمره بسیار مناسب است. نسبت به سایر ساعت های معرفی شده امکانات کمتری داشته اما مقرون به صرفه و کاربردی می باشد. از برخی از حالت های ورزشی مانند پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری پشتیبانی کرده مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب آن بر سلامت شما نظارت می کند. میزان ظرفیت باتری 180 میلی‌آمپرساعت بوده و به هر دو مدل اندروید و IOS متصل می شود.

لینک مرتبط ساعت های هوشمند زیر یک میلیون تومان

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی هوشمند

کاربران کرامی میتوانند از طریق فروشگاه سایت به خرید انواع ساعت هوشمند بپردازند. لیست قیمت ساعت هوشمند روزانه بروز میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *