آموزش خرید ساعت, برند ها, دسته‌بندی نشده, وبلاگ

بهترین ساعت‌های زنانه درایران

به دنبال بهترین ساعت های زنانه در ایران هستید؟ ما با ایجاد لیستی از 10 ساعت برتر زنانه با در نظر گرفتن ویژگی ها، هزینه و ظاهر، کار شما را آسان کرده ایم. برای خرید 10 ساعت برتر ما برای زنان از برندهای برتر، به پایین بروید. به شما قول می دهیم که در صورت انتخاب از بین این مدل ها، از خرید خود ناامید نخواهید شد.

یکی از بهترین ساعت های زنانه در ایران

ساعت‌های ساخت Titan هستند. آنها سبک های متنوعی برای انتخاب دارند و ساعت های آنها خوش ساخت و مقرون به صرفه است. به علاوه، آنها یک سیاست گارانتی عالی ارائه می دهند که همیشه هنگام خرید یک ساعت جدید مهم است. اگر به دنبال ساعتی باکیفیت هستید که به ضرر شما نباشد، حتماً توصیه می کنیم مجموعه Titan را ببینید.

ساعت یک اکسسوری ضروری است که هر خانمی باید داشته باشد. این پیچیده، درجه یک و یک قطعه سرمایه‌گذاری واقعی است که حتی ساده‌ترین شلوار جین و پیراهن را هم برجسته می‌کند.

Titan

ساعت مچی زنانه Titan

شرکت Titan Limited (تیتان)، سرمایه گذاری مشترک گروه تاتا (TIDCO) و شرکت توسعه صنعتی تامیل نادو، سفر خود را در سال 1984 با گام های کوچک اما ثابت آغاز کرد. این شرکت با هدف ایجاد ساعت تایتان که برای همه در دسترس باشد تاسیس شد. رشد کرده و به پنجمین تولیدکننده بزرگ ساعت یکپارچه در جهان تبدیل شده است. فناوری کوارتز و استایل بین المللی را معرفی کرد تا بازار ساعت را متحول کند. Titan مترادف با مهارت برتر، فناوری نوآورانه و کیفیت محصول قابل اعتماد است.

تایتان مجموعه‌های هیجان‌انگیزی را معرفی کرده است که با خواسته‌های مردم برای کاملا ارتباط دارد. هر یک از زیربرندها و مجموعه هایی که معماری برند Titan را تشکیل می دهند، در بازارهای مربوطه خود پیشرو هستند. برخی از برجسته‌ترین آن‌ها عبارتند از Titan Edge (نازک‌ترین ساعت جهان)، Titan Raga (ساخته شده برای زنان جسور و زیبای مدرن (ساخته شده با طلای 18 عیار و سنگ‌های قیمتی). پایه‌های این برند نوآوری و فلسفه طراحی بین‌المللی بوده است. با ارزش های مشتری مدار و خدمات با کیفیت بالا.

ویژگی ها

  • برند عالی
  • گزینه های درخشان برای انتخاب
  • ظاهر عالی
  • در محدوده قیمت گسترده ای موجود است
  • با دوام بالا

casio

ساعت زنانه casio

کاسیو در آوریل 1946 تاسیس شد. این برندی است که آلات موسیقی، ماشین حساب و ساعت تولید می کند. کاسیو در دهه 1980 شروع به تولید ساعت های کوارتز کرد. این اولین شرکتی بود که ساعتی ساخت که می توانست دما، فشار اتمسفر، ارتفاع و سایر اطلاعات را ثبت کند. ساعت‌های کاسیو روندهای فناوری را تعیین می‌کنند. آنها بادوام و بسیار پیشرفته هستند. این برند انواع مختلفی از سبک ها و طرح ها را ارائه می دهد، از اسپرت و در عین حال شیک گرفته تا قطعات کلاسیک و مد روز. ساعت‌های کاسیو برای زنان و مردان به یک اندازه مناسب هستند و به این برند اجازه می‌دهند تا مشتریان زیادی را جذب کنند.

ساعت مچی زنانه ، کاسیو ساعت‌هایی را در محدوده‌های زیر ارائه می‌کند – G-Shock for Women، Baby-G، Sheen ، citizen. شین یک ساعت کاسیو است که موفقیت زیادی کسب کرده است. ساعت های sheen با لباس های غربی و شرقی عالی به نظر می رسند. G-shock Baby G یک نمونه عالی از مد و استقامت است. این ساعت‌ها برای استفاده سخت و ناهموار ساخته شده‌اند، اما سبک وزن و جمع‌وجور هستند. کاسیو روش سنتی مونتاژ ساعت‌ها را برای کاربرپسندتر کردن Baby-G اقتباس کرده است.

ویژگی ها

  • مارک عالی
  • با دوام بالا
  • مقاومت در برابر آب یکی از بهترین ها در بازار است
  • ویژگی های طراحی عالی
  • بسیار چشم نواز

Fossil

ساعت مچی زنانه Fossil

این نام تجاری خلاقانه بر پایه طراحی کلاسیک و معتبر قدیمی است. این شرکت تلاش می‌کند ساعت‌های باکیفیت ایجاد کند که هم جاودانه و هم مدرن باشند. نتیجه قطعات کلیدی است . این ساعت‌های زنانه چشم‌نواز با بند چرمی شیک یا با نوار فلزی یا فولادی ضد زنگ ترکیب شده‌اند.فسیل یک برند ساعت مچی زنانه محبوب در ایران است و از زمان تأسیس آن تا حد زیادی گسترش یافته است. این شرکت به دلیل داشتن سبک های مختلف که می تواند با بسیاری از لباس های مختلف مطابقت داشته باشد، و به دلیل اینکه یک شرکت با کیفیت بالا است، شناخته شده است. از انواع ساعت های این برند

ویژگی ها

  • ویژگی های طراحی عالی
  • کیفیت شگفت انگیز
  • هزاران گزینه برای انتخاب
  • رنگ های فوق العاده
  • حاشیه قیمت عالی

بهترین برند های ساعت لوکس در جهان

Michael Kors

ساعت زنانه Michael Kors

 

مایکل کورس در سال 1981 تاسیس شد و یک طرح مشهور و برنده جوایز و سازنده لوازم جانبی لوکس است. اینها شامل کفش، ساعت و جواهرات مردانه و زنانه و همچنین لوازم جانبی، کفش، چکمه، ساعت و عینک است. مایکل کورس اولین ساعت زنانه خود، “کازینو” را در سال 1993 عرضه کرد. این ساعت کاملاً شیک بود و دارای طراحی کلاسیک، مانند نشانگرهای اعداد رومی و روکش طلا بود. توسط فیلیپ استرن برای این شرکت ساخته شده است. از آن زمان، مایکل کورس بسیار مد روز و شیک ساخته شده است.

اکسسوری مناسب برای هر لباس ساعت زنانه مایکل کورس است. ساعت‌های مچی زنانه این برند در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای موجود هستند. آنها در کنار یک دستبند یا انگشتر عالی به نظر می رسند. ساعت های طراح بزرگ مایکل کورس یک بیانیه جسورانه برای افراد آگاه به مد است. اگر به دنبال ساعتی ساده اما شیک هستید که بتوان آن را با کیف یا کفش مورد علاقه تان ست کرد، ساعت های زنانه چرم سایز متوسط ​​بهترین انتخاب هستند. به‌طور خلاصه، ساعت‌های مایکل کورس طراحی مدرنی دارند و در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند.

ویژگی ها

  • بند های زیبا
  • ویژگی های طراحی شگفت انگیز
  • ماندگاری بالا
  •  هوشمند
  • ایده آل برای هر استایل

وقتی صحبت از برندهای ساعت زنانه به میان می آید، چند برند خوب وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. ما بهترین ها را در اینجا فهرست کرده ایم. اگر برای انتخاب از بین آنها به کمک نیاز دارید،کارشناسان ما شمارا راهنمایی می کنند، اگر محدودیت بودجه ندارید، Fossil، sheen بهترین برندهای موجود هستند. اگر بودجه کمی دارید، می توانید به راحتی به titan مراجعه کنید، زیرا این برند نیز یکی از برندهای با رتبه برتر است که بهترین ساعت های زنانه را  می سازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *