آموزش خرید ساعت, دسته‌بندی نشده, وبلاگ

ساعت های ارزان قیمت کاسیو

ساعت ارزان کاسیو

کمتر کسی است که با برند کاسیو آشنا نباشد. کیفیت این برند، جهانی است و در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. تمام ساعت مچی های این مجموعه گران قیمت نیستند. با یک انتخاب دقیق می توانید یک ساعت ارزان قیمت با کیفیت تهیه کنید. البته کیفیت به دنبال قیمت می آید. هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنید، کیفیت بالاتری دریافت خواهید کرد. به هر حال ساعت هایی که در لیست زیر معرفی می شوند، با توجه به قیمت پایین خود، کیفیت بالایی دارند و با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده کنید. لازم نیست میلیونی هزینه کنید! فقط باید انتخاب درست و عاقلانه ای داشته باشید. پس با تی تی بول همراه باشید تا با ساعت های ارزان کاسیو بیشتر آشنا شوید.

 

 بهترین ساعت ارزان کاسیو؛ Casio F-91W

از ساعت های کاسیو ارزان و با کیفیت می توان به این مورد اشاره کرد. Casio F-91W یک ساعت کلاسیک محبوب است که چندین دهه در خط تولید شرکت کاسیو قرار دارد. کاسیو این مدل را به عنوان یک «ساعت ورزشی» مقاوم در برابر آب عرضه کرد، اما اگر آن را در آب قرار دادید، انتظار نداشته باشید که برای مدت طولانی درست کار کند! البته این مدل در برابر آب باران (به طور کلی پاشش آب) مقاوم می باشد اما برای استفاده در استخر و حمام طراحی نشده است. دلیل اینکه آن را “ساعت ورزشی” می نامند به عملکرد کرونومتر، بند رزین و وزن سبک آن باز می گردد که آن را به ساعتی عالی برای دویدن یا سایر فعالیت های بدنی که مستلزم تماس طولانی مدت با آب نیست، تبدیل کرده است. (حداکثر تحمل 30 متر در آب)

لینک های مرتبط

ساعت زنانه برند کاسیو (CASIO)

تنظیم ساعت جی شاک کاسیو : راهنمای کامل + ترفند ها

راه های تشخیص ساعت کاسیو اصل و تقلبی

ساعت های مچی زیر یک میلیون برند کاسیو

ساعت های ارزان قیمت کاسیو

نحوه تنظیم ساعت جی شاک کاسیو

از دیگر ویژگی های این ساعت قدرتمند و ارزان می توان به زنگ هشدار، کریستال معدنی، تقویم خودکار (تا سال 2099)، حرکت کوارتزی و چراغ شب اشاره کرد. جالب است بدانید که این ساعت ارزان قیمت می تواند هفت سال عمر کند! بند رزینی Casio F-91W سبب شده تا در برابر خراش مقاومت داشته باشد. با خرید از تی تی بول از گارانتی یکساله شرکت پارس پوزیترون بهره مند شوید.

Casio F-91W

Casio MQ-24-7B

اگر یک ساعت کاسیو ارزان، معمولی و آنالوگ را ترجیح می دهید، MQ-24-7B  ممکن است مدل مناسبی برای شما باشد. در مقایسه با مدل قبلی در لیست ارزان‌ترین ساعت‌های کاسیو، این مدل دارای صفحه آنالوگ و ویژگی‌های بسیار محدودی است. تنها کاری که می توانید با این ساعت انجام دهید، مشاهده ساعت است! با این وجود، MQ-24-7B از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. وزن بسیار پایین و باریک بودن سبب می شود تا بتوانید در اکثر مناطق از آن استفاده کنید، بدون اینکه فشار زیادی به دست شما وارد شود. عمر تقریبی این ساعت ساده و شگفت انگیز سه سال است. صفحه انالوگ ساده، بند رزینی و مقاوم، قاب رزینی و وضوح بالای اعداد از دیگر ویژگی های این مدل هستند. برای خرید ساعت مچی کاسیو CASIO MQ-24-و دریافت گارانتی یکساله کافی است به سایت تی تی بول مراجعه کنید.

Casio MQ-24-7B

به دنبال ساعت ارزان کاسیو می گردید؟ Casio W-201-1AV

اگر بیشتر هزینه کنید، می توانید یک ساعت با کیفیت تر مثل Casio W-201-1AV داشته باشید. تا عمق 50 متری آب مقاوم است، به این معنی که می توانید آن را هنگام حمام کردن یا شنا استفاده کنید. البته بهتر است این کار را انجام ندهید، زیرا عمر باتری به مرور زمان کاهش پیدا می کند. نکته دیگر در مورد این ساعت با کیفیت و ارزان، عمر باتری آن است. به راحتی می توانید 10 سال از Casio W-201-1AV استفاده کنید. همچنین صفحه نمایش زمان را با ثانیه، روز، ماه و تاریخ نشان می دهد. از دیگر ویژگی ها می توان به وجود کریستال معدنی در ساختار ساعت، بند رزینی، فرمت 12/24 ساعته، تنظیم زمان دوگانه و لامپ ال ای دی اشاره کرد. وزن پایین این ساعت یک مزیت مهم محسوب می شود.

Casio W-201-1AV

Casio A168WA-1

یکی از بهترین ساعت های ارزان کاسیو در انتظار شماست. این ساعت با توجه به قیمت پایین، ویژگی های بسیار خوبی دارد. البته در برابر آب چندان مقاوم نیست پس بهتر است که در حمام یا استخر مورد استفاده قرار نگیرد. با صرف یک هزینه پایین و معقول، می توانید تا ده سال از ساعت Casio A-168WA-1 استفاده کنید. دقت داشته باشید که این مدل نسبت به سایر گزینه های بیان شده در لیست، وزن بالاتری (58 گرم) دارد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توانیم به آلارم روزانه، کرونومتر، کریستال معدنی محافظ، تقویم خودکار،  نور پس زمینه EL و نشانگرهای هشدار و AM/PM اشاره کرد.

Casio A168WA-1

Casio MW-240-7EVCF

یک ساعت آنالوگ شیک، ساده و منحصر به فرد در انتظار شماست! تفاوت اصلی این مدل با کاسیو MQ-24- درجه مقاومت در برابر آب است. این محصول تا عمق 50 متری مقاوم در برابر آب بوده و به همین دلیل می توان از آن در حمام و استخر استفاده کرد. البته بازهم توصیه می کنیم که Casio MW به مدت طولانی در معرض آب قرار ندهید. قاب 44.85 میلی متری آن بزرگتر از حد متوسط است، بنابراین اگر مچ باریکی دارید، این مدل ممکن است برای شما مناسب نباشد.

 سادگی و در عین حال زیبایی این مدل سبب شده تا با همه تیپ و استایل ها سازگار باشد. صفحه آنالوگ 3 عقربه (ساعت‌شمار، دقیقه‌شمار، ثانیه‌شمار)، حرکت کوارتزی و بند رزین از مهم ترین ویژگی های آن است. وزن این مدل نیز نسبت به سایر موارد اندکی بالاتر می باشد (35 گرم). با یک خرید مقرون به صرفه، تا سه سال خدمات ویژه ساعت های کاسیو بهره مند خواهید شد. البته با خرید از تی تی بول، شرایط ویژه تری در انتظارتان است! علاوه بر بهره مندی از تخفیفات و کیفیت بالا، گارانتی یک سالع شرکت پارس پوزیترون در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

Casio MW-240-7EVCF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *