آموزش خرید ساعت, اخبار سایت

ساعت مچی هوشمند جدید اپل- اپل واچ اولترا

ساعت مچی هوشمند جدید اپل- اپل واچ اولترا

با بررسی های انجام شده و مقایسه های صورت گرفته، توسط متخصصین، به این نتیجه رسیدند که اپل واچ اولترا یکی از بهترین ساعت های هوشمند به شمار میرود. که همه ی خواسته ها و نیازهای کاربران را برآورده می کند. اپل واچ اولترا یک ساعت هوشمند، با صفحه نمایش بزرگ و بسیار سر سخت و مقاوم است. که برای فعالیت های ورزشی و روزانه کاملا مناسب است. علاوه بر همه ی این ها دارای طراحی بی نظیر و خاصی می باشد که چشم ها را به خود خیره میکند. داشتن GPSیکی دیگر از ویژگی های خاص این ساعت به شمار میرود. قیمت این ساعت ها به دلیل کیفیت و کارایی که دارند بسیار زیاد است. اپل واچ اولترا مجهز به دکمه ی اکشن است. این دکمه قابلیت شخصی سازی دارد. و امکانات بی نظیری را در اختیار شما می گذارد. داشتن حسگر ضربان قلب و ظرفیت بالای باتری، سبب شده که برای فعالیت های ورزشی مناسب باشد. مقاومت در برابر عمق ۱۰۰متر و داشتن حسگر شیرجه نیز از قابلیت های فوق العاده اپل واچ اولترا به شمار میرود. کمپانی اپل در ساخت و به روز رسانی محصول خود، حسگر تشخیص تصادف را تعبیه کرده است. که ساعت با تشخیص تصادف به صورت خودکار با اورژانس تماس میگیرد. اپل واچ اولترا همانند محصولات دیگر فاقد عیوب نیست. و مواقعی در مسیریابی دچار مشکل می شود. که می توان از قطب نما برای پیدا کردن مسیر بهره برد. ذخیره انرژی در باتری اپل واچ اولترا تا ۳۰ساعت می باشد. که شما با استفاده از آن متوجه خواهید شد که چه زمانی نیاز به شارژ خواهد داشت.

طراحی اپل واچ اولترا

کمپانی اپل از سال ۲۰۱۴تغییرات چندانی در طراحی ساعت های خود نداشته، اما اپل واچ اولترا با ظاهری مقاوم و سرسخت و طراحی جذاب، نظرات بسیاری را به خود جلب کرده است. و تنها ساعت هوشمندی به شمار میرود که از نظر ظاهری تغییرات داشته است. اولترا دارای قطر ۴۹میلی متر و صفحه نمایشی ۲اینچ بزرگ تر از مدل های دیگر ساعت هوشمند اپل است. به همین دلیل فضای بیشتری از مچ شما را به خود اختصاص میدهد. اگر به ساعت های بزرگ علاقه دارید، اپل واچ اولترا میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. داشتن دکمه ی بزرگ در کنار اولترا سبب شده که در هر موقعیتی حتی با دستکش، به دکمه ها دسترسی داشته باشید. از طراحی مناسب دکمه اکشن، جایگذاری مناسب است. که علاوه بر جذاب بنظر رسیدن امکان دسترسی بهتری در هنگام فعالیت خواهد داشت. از دیگر ویژگی های ظاهری واچ اولترا، وجود سه بلندگو می باشد. که صدا را به خوبی تحلیل میکند و ۴۰درصد بیشتر از اپل واچ سری ۸دارای کیفیت و صدا می باشد. صفحه نمایش اولترا، بهترین و با کیفیت ترین صفحه در مقایسه با دیگر محصولات اپل به شمار میرود. و دو برابر روشن تر از اپل واچ سری ۸می باشد. حتی زیر نور نیز صفحه آن به خوبی قابل مشاهده است‌.

ساعت مچی هوشمند جدید اپل- اپل واچ اولتراردیاب ماهواره ای اولترا

داشتن ردیاب در اپل واچ اولترا موقعیت شما را به دقت ردیابی کند. این ویژگی سبب شده، افرادی که به ورزش کوهنوردی، شنا و شیرجه علاقه مندند، موقعیت و میزان فعالیت خود را بسنجند.

یکی دیگر از ویژگی های اپل واچ اولترا محهز بودن به سیستم ماهواره ای است. این اتصال در کمتر از ۱۰ثانیه متصل می شود. این ورژن در ساعت اولترا، در کشورهای کانادا و امریکا امکان پذیر است. اتصال به گوشی و تلفن همراه نیز به اپل واچ امکان پذیر است.

حسگرهای اپل واچ اولترا

حسگر های کاربرده شده در اولترا برای فعالیت های روزانه و ورزشکاران بسیار کاربردی و مناسب است. حسگر ضربان قلب، شنا و شیرجه از جمله امکانات اولترا به شمار میروند. که میزان فعالیت ها را به خوبی میسنجند. دکمه اکشن اولترا سبب بهتر شدن فعالیت و ورزش خواهد بود. هماهنگی اتصال میان اپل واچ، گوشی و ایرپاد به خوبی قابل مشاهده است. با بالارفتن سطح اکسیژن و یا ضربان قلب، حسگر اولترا کاربر را مطلع می کند. هم چنین حسگر تشخیص گرما هم وجود دارد که بر روی اپل واچ سری ۸نیز قابل مشاهده ست. یکی از ویژگی هایی که مخصوص بانوان کارگذاری شده، حسگر تشخیص تخمک گذاری برای بانوان می باشد. که تنظیمات آن به کاربر بستگی دارد‌.

باتری اپل واچ اولترا

با بزرگ تر شدن باتری، قطعا زمان بیشتری را برای ذخیره انرژی خواهد داشت. و به بهبود عملکر اپل واچ کمک می کند. باتری اپل واچ پاسخ گوی نیاز کاربران بوده و اگر روزانه به فعالیت های ورزشی می پردازید و از اپل واچ استفاده می کنید، بهتر است که به صورت روزانه شارژ شود تا با مشکل باتری مواجه نشوید. در غیر این صورت، با استفاده ی معمولی یک تا دو روز دوام می آورد. در میزان ذخیره در باتری اپل واچ اولترا ۳۰ساعت می باشد. که به نسبت اپل واچ سری ۸ که ۱۸ساعت می باشد، ظرفیت بیشتری دارد. اپل واچ به هنگام خواب میزان گرما و ضربان قلب شما را رصد میکند. که این مورد سبب نمایش کیفیت خواب شما خواهد بود‌. بنابراین بهتر است که تایمی را روزانه به شارژ اپل واچ اختصاص دهید که از کیفیت خواب خود نیز در شب، مطلع شوید.

سخن پایانی

اپل واچ اولترا دارای ویژگی های خاص و منحصر بفردی می باشد. و برای افرادی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند، بسیار مناسب است. این ساعت هوشمند نسبت به سایر ساعت های هوشمند دیگر، از GPS و ظرفیت باتری بهتری برخوردار است. حسگرهایی که نشان از سلامت شما دارند، و هم چنین حسگر تصادف. آژیر به هنگام خطر، این ها عواملی هستند که استفاده از این محصول را برای کاربران بسیاری، خصوصا ورزشکاران الزامی می کند. اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید، اپل واچ اولترا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد‌. که علاوه بر داشتن کیفیت و مقاومت بالا، از طراحی فوق العاده ای بهره مند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *