برند ها, وبلاگ

ساعت هایی با صفحه نمایش بزرگ

هر روزه با پیشرفت علوم و تکنولوژی با وسایل هوشمند جدیدتری آشنا می شویم. به گونه ای که وسایل هوشمند جز جدایی ناپذیر زندگی بشر شناخته شده اند. در سال های اخیر ساعت های مچی هوشمند یا اسمارت واچ با طراحی های جدید و صفحه نمایش بزرگ در خط تولید قرار گرفته است که مورد توجه کاربران بوده، و افراد بسیاری را به خود جذب کرده است.

ساعت هوشمند با صفحه نمایش بزرگ

ساعت های هوشمند یک گجت دیجیتال هستند. که بسیار شبیه به ساعت معمولی می باشند. که قابلیت های بی نظیر و فراتری نسبت به نمایش ساعت را دارا می باشند. از قابلیت ها و توانایی های اسمارت واچ میتوان به بلوتوث، مکان یابی، ارسال و دریافت پیامک، پخش موزیک و هم چنین دارای سنسورهایی برای کنترل سلامتی هستند. سنسورهای به کار برده شده در اسمارت واچ، کنترل ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و همچنین دمای بدن را نیز در اختیار دارند. اسمارت واچ برای ورزشکاران نیز تکنولوژی خاصی محسوب میشود و برای شنا و پیاده روی بسیار مناسب است. ساعت های هوشمند برای افرادی که می خواهند علاوه بر آگاه شدن از ساعت و تاریخ روزانه، از قابلیت های دیگر آن که ذکر شد بهره ببرند مناسب است. در غیر این صورت استفاده از ساعت های معمولی را پیشنهاد می کنیم. برخی از ساعت های هوشمند دارای جایگاه سیم کارت می باشند و گران تر از محصولات بدون سیم کارت خواهند بود.

 

معرفی بهترین مدل های ساعت با صفحه نمایش بزرگ

برای خرید لوازم دیجیتال، پیش از هر چیز، برند آن مد نظر است. در این مقاله به معرفی انواع برندهای اسمارت واچ می پردازیم تا خریدی راحت و مطمعن تر را تجربه کنید.

ساعت مچی صفحه بزرگ اپل

برند اپل: از سال ۲۰۱۵اپل اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه کرد. اپل از معروف ترین برندهای شناخته شده در سراسر دنیا محسوب می شود. و بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. از تاریخ عرضه اولین ساعت هوشمند اپل تا کنون ۸سری از اسمارت واچ های اپل طراحی شده است. که امروزه تنها سه مدل اپل واچ سری ۸، اپل واچ SEو اپل واچ اولترااز آن در بازار موجود می باشد. و به راحتی قابل دسترس است. مدل های دیگر اپل را میتوانید به صورت دسته دوم تهیه نمایید.

برند سامسونگ: سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره ای محسوب می شود. که بازار تکنولوژی را دست گرفته است و محبوبیت بسیاری در بین عموم افراد دارد. در سال ۲۰۲۲دو مدل از اسمارت واچ های سامسونگ به نام گلگسی ۵پرو و معمولی به بازار عرضه شده است که به عنوان بهترین برند و مدل شناخته شده است. و با اپل واچ سری ۸ رقابت میکند. گلکسی واچ ۴نیز از برندهای قبلی سامسونگ به شمار می رود. اما اکنون سری جدید سامسونگ، یعنی گلکسی۵پرو و معمولی با آپدیت های جدید خود نظر همگان را به خود جلب کرده است.

ساعت مچی صفجه بزرگ شیامیبرند شیائومی: این برند که محصول و ساخت کشور چین است، با طراحی و ساخت ساعت های مچی هوشمند با کیفیت اما ارزان تر نسبت به دو برند ذکر شده، بسیار پر فروش و شناخته شده است. می بند۷پرو از محصولات شیائومی است که نسبت به قیمت مناسبی که دارد امکانت خوبی را در اختیارتان می گذارد. هایلو، آمازفیت، پوکو، ردمی و ویبرو از دیگر زیر مجموعه های شیائومی محسوب می شوند که اسمارت واچ ها ارزان و با کیفیتی را ارائه میدهند.

برند گارمین: گارمین یک برند سوئیسی است که ساعت هایی با صفحه نمایش بزرگ تولید میکند.با قابلیت هایی که دارد برای ورزشکاران بسیار مناسب است. گارمین دارای حسگر ضربان قلب است. هم چنین میزان شارژ دهی این برند عالی می باشد و تا هفته ها میتواند روشن بماند و مورد استفاده قرار گیرد.

برند فیت بیت: فیت بیت یک برند آمریکایی است، که غول ساعت هوشمند ورزشکاران شناخته شده است. این برند به صورت خودکار کیفیت خواب و میزان فعالیت بدنی را اندازه گیری میکند و برای شنا نیز بسیار مناسب است.

برند آمازفیت: آمازفیت که زیر مجموعه برند شیائومی محسوب می شود. با بکارگیری مدل های با کیفیت و ارزان توانسه محبوبیت بسیاری را به خود جلب کند. GTSوGTR از بهترین مدل های این برند هستند که با اپل رقابت میکنند. باتری آن ها برای استفاده دو هفته مناسب است و دارای صفحه نمایش گرد هستند.

برند هواوی: این برند چینی که با تحریم های آمریکا ضربه بزرگی را متحمل شد، با قدرت به تولید و طراحی ساعت های هوشمند پرداخت. شما میتوانید اعلانات دریافتی را توسط ساعت هوشمند هواوی پاسخ دهید. مدل های GT2وGT3 از برند هواوی یک محصول مقرون به صرفه و کاربردی است که برای ورزشکاران و باشگاه بسیار مناسب است.

برند فسیل: این برند با تولید و عرضه ساعت های هوشمند در عرصه ی مد و پوشیدنی های جذاب قرار گرفت. و با اپل و سامسونگ نیز رقابت میکند. بسیار مقرون به صرفه می باشد و با دسترسی به پلی استور، امکان و قابلیت مشاهده اعلانات، پاسخ به پیامک ها و تماس ها و نصب اپلیکیشن را دارد. برند فسیل ساعت های هیبریدی بی نظیری را تولید و وارد بازار ساعت و تکنولوژی کرده است.

 

ساعت مچی صفحه بزرگ برند فسیلهایلو، میبرو و ایمیلب: این سه برند چینی که زیر مجموعه شیائومی محسوب می شوند، محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه را وارد بازار کردند. تنوع ساعت ها بسیار بالا می باشد. با تولید ساعت هایی با صفحه نمایش بزرگ، توانسته اند مخاطبان خود را افزایش دهند.

برند کاسیو: برند کاسیو به دلیل اهمیت و کارکردن بر روی ظاهر ساعت های تولیدی خود توانسته محصولاتی زیبا و جذاب را وارد عرصه ی مد و فشن کند. این برند شامل زیر مجموعه هایی می باشد که به نوبه ی خود طرفداران بسیاری دارند.

برند سیتیزن: برند سیتیزن جز اولین تولید کننده های ساعت اسپرت و خورشیدی می باشد که در صنعت مد غوغا به پا کرده است. هم چنین با قدمت زیادی که دارد طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

برند سیکو: این برند ژاپنی که بیش از یک قرن قدمت دارد، از معروف ترین ساعت های شناخته شده در صنعت ساعت هستند. استرون و سیکو ۵از زیر مجموعه این برند محسوب می شوند که با تولید ساعت های با صفحه نمایش بزرگ، توانسته اند درهای جدیدی را به روی دنیای مد و فشن باز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *