آموزش خرید ساعت, اخبار سایت

ساعت مچی یونیسکس چیست و مناسب چه افردای است؟

ساعت مچی یونیسکس چیست و مناسب چه افردای است؟

در گذشته همانند همه ی مواردی که روزانه با آن ها مواجه هستیم، در دنیای مد و صنعت ساعت سازی نیز شکاف جنسیتی وجود داشت. به گونه ای که ساعت ها فقط مخصوص آقایان طراحی شده است. اما به مرور و با پیشرفت دنیای مد و فشن، کمپانی های ساعت سازی به سمت طراحی ساعت برای خانم ها روی آوردند. طراحی ساعت های زنانه ظریف تر و با قاب هایی کوچکتر به نسبت ساعت های مردانه در چرخه ی تولید قرار می گرفت. برند یونیسکس با طراحی های منحصر بفرد خود این طرز تفکر را به کلی تغییر داده است. برند یونیسکس ساعت های خود را در قالب های ترکیبی از مردانه و زنانه طراحی می کند که هر دو جنسیت بتوانند از آن استفاده کنند. ساعت های یونیسکس را با ساعت های ست مردانه و زنانه اشتباه نگیرید. این برند برای خانم هایی که به ساعت های ظریف علاقه ندارند. ساعت هایی با قاب درشت را طراحی کرده است. هم چنین آقایانی که به ساعت های درشت اما با ظرافت کار شده علاقه دارند، این برند را انتخاب می کنند. بنابراین برند یونیسکس ترکیبی از شاخص های هر جنسیت است.

تفاوت برند یونیسکس با ساعت های ست مردانه زنانه

همانطور که قبلا گفته شد، تفاوت آشکاری میان ساعت های ست زنانه مردانه و ساعت یونیسکس وجود دارد. و آن این است که ساعت های ست، در طراحی یکسان اند. و تنها در ابعاد کوچکتر و بزرگتر تولید می شوند. اما ساعت های یونیسکس در ابعاد و طراحی یکسان اند و هیچ گونه تفاوتی برای خانم ها و آقایان در استفاده از این نوع ساعت دیده نمی شود. از هر دوی این سبک ها می توان برای ست کردن استفاده کرد. خانم هایی که علاقه مند به ساعت های درشت و آقایانی که به ساعت های ظریف علاقه مندند می توانند از برند یونیسکس استفاده کنند.

ساعت مچی یونیسکس چیست و مناسب چه افردای است؟معرفی برندهای پر طرفدار یونیسکس

ساعت جی شاک کاسیو: این مدل از ساعت ها به دلیل داشتن قاب بزرگ بیشتر برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. اما رنگ بندی و ظرافت در طراحی آن موجب شده که در رده ی یونیسکس قرار بگیرد. و برای خانم ها نیز مناسب باشد.

ساعت تکس: این مدل ژاپنی نیز به دلیل طراحی شیک و مینیمال در دسته ی یونیسکس قرار می گیرد. که دارای یک عقربه و دو دایره تو پر و تو خالی می باشد. و یک انتخاب مناسب برای ست کردن به شمار میرود.

ساعت ریباک: ساعت ریباک یک برند اسپرت و مناسب برای دنبال کردن ورزش های مورد علاقه تان می باشد. این برند نیز به سبک یونیسکس می باشد که برای هر نوع فعالیتی کاملا مناسب است.

ساعت کاسیو زنگی: یکی از پر طرفدار ترین ساعت های کاسیو، مدل زنگی آن می باشد. علاوه بر مقرون به صرفه بودن، برای هر سن و جنسیتی کاملا ایده آل و مناسب است.

ساعت مچی یونیسکس چیست و مناسب چه افردای است؟ساعت دنیل ولینگتون: دنیل یکی از برندهای پرطرفدار و شناخته شده در صنعت سازی می باشد. که با تولید ساعت یونیسکس که دارای قاب ۳۶میلیمتری می باشد. برای مچ خانم ها نسبتا درشت و برای آقایان نسبتا کوچک بنظر میرسد. یک طراحی جذاب و مینیمال است که از ترکیب رنگ فوق العاده ای برای ست کردن برخوردار است.

ویژگی های ساعت یونیسکس

اندازه و ابعاد: اندازه و ابعاد ساعت های یونیسکس، بر خلاف ساعت های مردانه و زنانه یکسان است. و شما می توانید با انتخاب ساعت های یونیسکس به آنچه که علاقه دارید دست پیدا کنید.

قاب با طراحی ساده: روشن است که آقایان به ساعت های با طراحی زنانه علاقه ندارند. ساعت یونیسکس با طراحی قاب ساده توانسته نظر هر جنسیتی را به خود جلب کند.

رنگ های ساده: ساعت های یونیسکس دارای رنگ های ملایم و خاصی هستند که همه ی افراد فارغ از جنسیت نسبت به آن حس خوب و راحتی می کنند. این برند بیانگر سادگی و اجتناب از جزئیات و مجلل بودن است. و همین امر سبب شده که خواسته ی زنان و مردان را در هر زمینه ای برطرف کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *