اخبار سایت

ساعت مچی فردریک کنستانت

ساعت مچی فردریک کنستانت

فردریک کنستانت یک برند جدید و به روز محسوب می شود. که طی دهه های اخیر دائما در حال تغییر بوده و با طراحی و ساخت ساعت های جذاب و لوکس توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. اطلاعات مورد نیاز در مورد ساعت فردریک کنستانت را در این مقاله در اختیار شما می گذاریم. که با آگاهی و دقت بیشتر ساعت مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

تاریخچه برند فردریک کنستانت

زوجی به نام های پیتر کانستنت استاس و آلتا فرانکوییس فردریک استاس بکس در سال ۱۹۸۸ برند فردریک کنستانت را تأسیس نمودند. دلیل انتخاب این اسم، ترکیب اسم پدر بزرگ و مادر بزرگ آن ها بود. این برند قدمت چندانی ندارد، اما توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. کمپانی ساعت سازی ستیزن در سال ۲۰۱۶ شرکت فردریک کنستانت را خریداری نمود. ‌فرآیند ساخت ساعت مچی فردریک کنستانت از بحث بین کارکنان فروش، کارگاه ها و بازار یابی شروع می شود، سپس با طراحی اولیه ساعت روی کاغذ، با بهره گیری از نرم افزارهای کامپیوتری اقدام به تهیه آن می گردند.

ساعت مچی فردریک کنستانتویژگی ساعت های فردریک کنستانت

برند فردریک کنستانت علاوه بر ساخت ساعت های با کیفیت، قیمت های مقرون به صرفه ای دارند. که همه ی افرادی که علاقه مند به خرید ساعت برند کلاسیک با قیمت مناسب هستند، از ساعت های شیک و لوکس بی بهره نمانند. یکی از ویژگی های خاص این برند، وجود شرکت های متداول از طراحی اولیه تا مونتاژ می باشد. که سبب محبوبیت و معتبر شدن این برند می شود. استفاده از نوآوری های جدید و خلق ساعت هایی مطابق با عصر تکنولوژی، هم چنین طراحی بی نظیر کلاسیک آن چشم اندازی بی نظیر را برای استایل شما خواهد داشت.

کیفیت ساعت فردریک کنستانت

این برند سوئیسی که از دوام و کیفیت بالایی برخ.ردار است، به صورت دستی مونتاژ می شود. طی مراحل طی شده با تجهیزات خاص و توسط متخصصین مجرب در این زمینه کنترل می شوند. همانطور که قبلا گفتیم، علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. تا همگان از استفاده از این ساعت ها بهره مند شوند.

ساعت های کلاسیک فردریک کنستانت

طرح کلاسیک برند فردریک کنستانت، طرحی ظریفی لوکس می باشد که به راحتی زا هر استایلی هماهنگ می شود. مدل Automatic FC-316MC5B9ساعت های فردریک، از بهترین نوع آن می باشد. این مدل از طلای جامد و بندی از جنس پوست تمساح طراحی شده که دارای ۳۸ساعت برق ذخیره می باشد. نمایشگر آن با اعداد رومی می باشد. مدل های متفاوت و خاصی در این برند قابل مشاهده هستند که از کیفیت و کارایی فوق العاده و هم چنین طراحی بی نظیری بهره مندند.

ساعت های فردریک کنستانت مخصوص بانوان

برند فردریک کنستانت طراحی های متفاومتی را برای بانوان در نظر گرفته است. که دارای الماس می باشند. طرح مشترک این ساعت ها وجود دو قلب در ساعت ۱۲می باشد‌. دارای قطر ۳۶میلی متری از جنس فولاد ضد زنگ که دارای ۴۰الماس می باشد. بندهای چرم تمساحی که خاص بودن را به شما هدیه میدهد.

ساعت مچی فردریک کنستانت

ساعت هوشمند هورو لوژیکی فردریک کنستانت

این مدل از ساعت های فردریک کنستانت بر خلاف ساعت های هوشمند دیگر، دست ساز می باشد. نمایشگر دیجیتالی ندارند و به صورت آنالوگ ساعت را به نمایش می گذارند. با ذخیره اطلاعات روزانه کاربر، با استفاده از موتور حسگر، اطلاعات را در اختیار فرد قرار میدهند. تلاش این برند با ساخت ساعت، تنها نمایش زمان نیست. بلکه با ساخت ساعت های هوشمند علاوه بر ذخیره فعاایت های روزانه، به اطلاع رسانی پیام، تماس، داشتن آلارم و هشدار های لازم می پردازد.

ساعت رالی وینتج فردریک کنستانت

این مدل از ساعت های فردریک کنستانت، بیشتر وجه اسپورت دارند. که الهام گرفته از یک خودرو ساز می باشد. قطر دو میلیمتری با اعدادی درشت و خوانا در صفحه نمایشگر آن طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

گارانتی ساعت فردریک کنستانت

برند فردریک کنستانت دارای ضمانت نامه ی دو ساله می باشد. که باید توسط نماینده رسمی فردریک کانستنت امضا شود. مواردی مانند آسیب های احتمالی و استفاده نامناسب و هم چنین سرقت شامل گارانتی نمی شوند. و بهتر است که به خوبی از آن مراقبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *