آموزش خرید ساعت, وبلاگ

معرفی ساعت های دیجیتال پر فروش

معرفی ساعت های دیجیتال پر فروش

ساعت‌های مچی از مهمترین و زیبا ترین اکسسوری‌ها هستند که نقش مهمی در استایل و مد روز بودن ایفا می‌کنند. ساعت های مچی انواع مختلف دارند و هر مدلی مناسب موقعیتی خاصی است که با توجه به نوع مراسم و یا شغل افراد انرا متوان تایین نمود. لباس‌های مختلف رسمی و مجلسی را نمی‌توان با هر نوع ساعتی ست و مطابقت داد، بلکه باید از ساعت مچی مناسب لباس رسمی و مجلسی استفاده نمود. اما کدام ساعت‌های مچی مناسب لباس‌های رسمی و مجلسی و یا غیر رسمی هستند؟ در این مطلب به برسی ساعت های دیجیتال پر فروش پرداخته ایم

سبک ساعت مچی دیجیتال

با گذشتزمان و پیشرفت علم و تکنولوژی ساعت های مچی دیجیتال جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و از یک زمان سنج زیبا به وسیله ای پرکاربرد و مدرن بدل شده اند. در روزگار جدید روز به روز به صف مشتریان ساعت های دیجیتال به توجه به نوع طراحی و امکان وصل شدن به موبایل ها اضافه می شود و همین دلیلی است که کمپانی های تولید کننده به فکر تنوع محصول و افزایش امکانات این اکسسوار جذاب باشند. اگر شما هم قصد دارید به دنیای پر هیجان ساعت های مچی دیجیتال وارد شوید بهتر است با برند های معتبر در فروش ساعهت های دیجیتا اشا شوید

استایل ساعت دیجیتال

امروزه ساعت های دیجیتال با تنوع زیاد، توانسته اند سلایق مختلف را پوشش داده و افراد را جذب خود کند. برخی برای استایل های رسمی، برخی برای ورزش کردن، و برای مصارف ورزشی برخی برای تیپ های اسپرت و برخی دیگر صرفا برای کودکان طراحی شده اند. برای انتخاب از بین این همه ساعت جذاب و متفاوت حتما به محل حضور و نوع پوشش خود توجه کنید.

بهترین برند های ساعت مچی دیجیتال

انتخاب برند های برتر ساعت دیجیتال بر اساس فروش بالا و محبوبیت در بین کاربران بوده است. که برند کاسیو حرف اول را در این زمینه میزند و برند هایی مانند اسکمی و کاترپیلار و غیره به قولی دنبال روی این برند پرفروش هستند.

معرفی ساعت های دیجیتال پر فروشساعت مچی دیجیتال مردانه سونتو

اگر دوست دارید یک ساعت مچی دیجیتالی لوکس و لاکچری در دست خود ببندید، زیباترین ساعت مارک سونتو را پیشنهاد می کنیم. کیفیت فوق العاده بالای این مدل، محصولی منحصر به فرد در بازار ایران است. علاوه بر ضد آب بودن، ضد ضربه نیز است.

از امکانات ساعت core all از برند “سونتو” می توان به دارا بودن آلارم، تایمر ، تاریخ شمار، قابلیت نمایش بیست و چهار ساعته، ارتفاع سنج، قطب نمای دیجیتال، فشارسنج، دماسنج با قابلیت هشدار طوفان و قابلیت نمایش ساعت دوم اشاره کرد. هر انتظاری که از یک ساعت دیجیتال مچی داشته باشید، این ساعت مچی سونتو برآورده می کند.

ساعت مچی دیجیتال مردانه سونتو

ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو

تمام امکانات و قابلیت مورد نیاز هر شخص در یک ساعت خلاصه می شود و آن هم بهترین ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو است. یکی یکی تمامی قابلیت ها را بیان می کنیم. تاریخ شمار با تقویم تمام خودکار تا سال 2099، مقاوم در برابر آب است. دارای کرنومتر یا همان تایمر 1/100 ثانیه ای با حالت های اندازه گیری زمان سپری شده، زمان قطعی و زمان جایگاه اول و دوم است.

همچنین از آلارم و قطب نمای دیجیتال برخوردار است. دارای فشارسنج با عقربه نشان دهنده اختلاف فشار و نمودار گرایش فشار جو و همچنین ابزار دماسنج نیز با محدوده ی نمایش منفی 10 تا 60 درجه قرار داده شده است. قابلیت نمایش ساعت دوم با 29 منطقه زمانی (29 شهر + ساعت هماهنگ جهانی) را دارد. از دیگر قابلیت های خیره کننده ساعت مچی دیجیتال “کاسیو” می توان به شارژ با نور خورشید کار کردن 6 ماه با باتری قابل شارژ (با استفاده عادی و بدون قرار گرفتن در معرض نور پس از شارژ) و 25 ماه با باتری قابل شارژ (با استفاده بهینه) اشاره کرد.

ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو

ساعت مچی دیجیتال کاین

با ساخت ساعت های متنوع و جدید و عرضه در بازار ایران، انتخاب بهترین ساعت مچی دیجیتال مردانه کمی دشوار است. اولین چیزی که هر کسی معمولا برای خرید ساعت مچی در نظر می گیرد، ظاهر و طراحی آن می باشد. یکی از ساعت های پرفروش بازار ایران مدل 1903101-99 مارک کاین است. این ساعت مردانه و زنانه کاین، قابلیت نمایش روزهای هفته و قابلیت استفاده هنگام شنا در استخر را نیز دارد، زیرا ضد آب کامل است.

ساعت مچی دیجیتال کاسیو مدل جی شاک

ساعت مچی دیجیتال کاسیو جی شاک با طراحی زیبا است که نوع کاربری کلاسیک، روزمره و ورزشی دارد. کاسیو این ساعت را با امکانات زیاد در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. از مشخصات کلی این ساعت دیجیتال مچی، می توان به ضد مغناطیسی بودن این ساعت، دارا بودن ساعت جهانی، تایمر معکوس، 4 زنگ هشدار، تکرار زنگ، زنگ راس هر ساعت، نمایش دو تایم هم زمان و نمایش ایام هفته اشاره کرد. علاوه بر این مشخصات، دارای امکانات ویژه ای نیز می باشد. ضد آب بودن، تاریخ شمار، نمایش 24 ساعته، تایمر، آلارم، ساعت دوم و نور پس زمینه از ویژگی های مثبت ساعت مچی دیجیتال کاسیو جی شاک می باشد.

ساعت مچی دیجیتال کاسیو مدل جی شاک

ساعت مردانه ی تک دی

این ساعت مردانه ی دیجیتال یکی دیگر ساعت های پرفروش دیجیتال از برند فرانسوی و خوشنام تک دی است. در رابطه با ظاهر آن باید گفت که این ساعت با ترکیب رنگ مشکی و لهجه ی قرمز القا کننده ی یک روحیه ی پر انرژی و با نشاط است. همچنین با مقاومت بالایی که در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر دارد می توانید در روزهای بارانی و یا در هنگام شنا در عمق کم از آن استفاده کنید. این ساعت اسپرت یکی دیگر ساعت های دیجیتال پر فروش است با قیمیت مقرون به صرفه در اختیار شما خواهد بود. از امکانات آن می توان به کورنوگراف و نور پس زمینه اشاره کرد.

ساعت مچی تک دی

ساعت مچی دیجیتالی اسکمی

ساعت های اسکمی رارای مدل های مختلفی هستند در مدل تصویر زیر، این مدل از ساعت های دیجیتال برند اسکمی صفحه ای گرد دارد و جنس شیشه آن از رزین است. بدنه پلاستیکی، سبکی و راحتی را به شما هدیه می کند و بند سیلیکون این محصول با سگکی ساده بسته می شود. این ساعت پرکاربرد دیجیتال دارای تاریخ شمار، قابلیت نمایش ۲۴ ساعته، تایمر، آلارم، قابلیت نمایش ساعت دوم و نور پس زمینه است. باتری ژاپنی ماندگار از ویژگی های مهم این ساعت مچی ضدآب است. برند اسکمی از برند های معتبر میباشد که پیشنهاد میشود ساعت های دیجیتال انرا مشاهده نمایید

ساعت مچی ای ام پی

برندساعت مچی  ای ام پی ام یک برند از کشور ژاپن است که ساعت‌های دیجیتال و آنالوگ مورد علاقه جوانان و ورزش کاران یا در اصطلاح جوان‌ پسند تولید می‌کند. ساعت مردانه  ایی ام پی مدل های مختلفی دارد هم در بین ساعت‌های دیجیتال پرفروش قرار دارد و با داشتن موتور کمپانی میوتا ( امکاناتی مانند تقویم نشانگر روزهای هفته و روزهای ماه را ارائه می‌دهد. اما به‌طورکلی این ساعت بیشتر بر طراحی مدرن و سبکی و راحتی متمرکز است. درنتیجه اگر به دنبال خرید یک ساعت دیجیتال روزمره هستید می‌توانید این ساعت را نیز در نظر داشته باشید.

ساعت مچی ای ام پیلینک مرتبط

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی کاسیو

ساعت مچی رولکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *