آموزش خرید ساعت, برند ها, وبلاگ

معرفی 6 مدل بهترین مارک ساعت مچی زنانه

اگر در بازار جستجو کنید، متوجه خواهید شد که برندهای متعددی وجود دارند که ساعت های زنانه تولید می کنند . با این حال، اغلب برندها تمایل به تولید ساعت های مردانه دارند. تعداد بسیار کمی از ساعت سازان واقعاً جایگاهی را برای ساعت مچی زنانه حک کرده اند. در واقع، یافتن برندهای ساعت های زنانه با مجموعه های اختصاص داده شده به خانم ها می تواند چالش برانگیز باشد.

بهترین برندهای ساعت مچی زنانه

ROLEX

ساعت مچی زنانه ROLEX

همه برندهای ذکر شده در زیر یا منحصراً برای خانم‌ها ارائه می‌شوند یا مجموعه‌هایی دارند که برای خانم ها ساخته شده.این برندی است که نیازی به معرفی ندارد. این شرکت که در ابتدا Wilsdorf and Davis نام داشت، در سال 1915 نام خود را به Rolex تغییر داد . در حالی که این برند سوئیسی دارای رکورد گران قیمت ترین ساعت مچی، Rolex Daytona است، می توانید مدل هایی با قیمت مناسب نیز پیدا کنید.

برخلاف سایر شرکت‌های موجود، رولکس مدل‌های بی‌نظیر جنسی را ارائه می‌کند. برخی از محبوب ترین ساعت های زنانه آنها عبارتند ازROLEX DATE JUST و ROLEX DATE JUST 16233W RBW  و ROLEX DATE JUST 6734 GRB

اکثر ساعت‌ مچی زنانه مجلل این برند دارای ساختارهای نفیس الماس و طلا، لوازم جانبی منحصر به فرد و طرح‌های خلاقانه هستند. اگر می خواهید روی یک برند لوکس به راحتی قابل تشخیص سرمایه گذاری کنید، رولکس بهترین گزینه برای شماست.

Cartier

ساعت مچی زنانه Cartier

Cartier (کارتیر) یک برند فرانسوی است که برای ارائه لوازم جانبی و ساعت‌های لوکس محبوبیت دارد. آنها که در سال 1847 تأسیس شدند، یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت هستند و فروشگاه هایی در بیش از 125 کشور جهان دارند. آن‌ها به خاطر پذیرایی از خانواده‌های سلطنتی، از جمله پادشاه ادوارد هفتم، که نام تجاری را «جواهرساز پادشاهان و پادشاه جواهرفروشان» می‌نامید، معروف هستند.

با توجه به میراث شگفت انگیز آن، اگر بدانید کارتیر مدل هایی با قیمت مناسب تولید می کند، شگفت زده خواهید شد. برای پیدا کردن یک ساعت لوکس کارتیر با قیمت کمتر از 3000 دلار مشکلی نخواهید داشت. برخی از بهترین ساعت های زنانه آنها عبارتند از: CARTIER 868991UX SS و CARTIER 868991UX SG  و CARTIER SUNTOS 8038LR

برخلاف اکثر نام‌های موجود در این لیست، کارتیر مدل‌های زیادی دارد که از طلا یا سنگ‌کاری استفاده نمی‌کنند. در واقع، آنها حتی ساعت های همه کاره با بند چرمی تولید می کنند که هم برای امور رسمی و هم برای امور رسمی عالی هستند. اگر یک برند لوکس ساعت مچی زناه می‌خواهید که واقعاً کاتالوگ گسترده و متنوعی را ارائه دهد، کارتیر بهترین گزینه است.

Zenith

ساعت مچی زنانه Zenith

در سال 1865، ژاکوت این برند ساعت لوکس را در لو لوکل، سوئیس تأسیس کرد. بیش از یک قرن است که زنیت با فروش قطعات زرق و برق دار با دقت و دوام بالا نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. به این ترتیب، این فرآیند تولید منحصر به فرد اجازه می دهد تا تمام ساعت های Zenith مطابق با استانداردهای کیفیت یکسان ساخته شوند.

یکی از مهمترین دستاوردهای Zenith ایجاد یک کرونوگراف جیبی است که جایزه مدال طلای نمایشگاه جهانی پاریس را دریافت کرد. از آن زمان، آنها به ساخت ساعت‌های با دقت بالا ادامه داده‌اند که توجه علاقه‌مندان و کلکسیونرهای ساعت را به طور یکسان به خود جلب می‌کنند. به عنوان مثال، مجموعه Zenith Elite Lady که قیمتی در حدود 10399 دلار دارد، یک مدل بسیار محبوب در بین خانم ها است. یک قاب طلایی تزئین شده با الماس و یک قاب با رنگ رز طلایی را به نمایش می گذارد. این صفحه با صفحه سفید تمیز و فریبنده ای که دارای عقربه ها و شاخص های رز طلایی و یک نشانگر فاز ماه لذت بخش با رنگ های آبی و زرد است جفت می شود.

Audemars Piguet

ساعت مچی زنانه Audemars Piguet

Audemars Piguet یکی از گزاف ترین و مجلل ترین برندهای ساعت در جهان است. همه چیز در سال 1875 شروع شد، زمانی که اودمار شرکت خود را در Le Brassus، سوئیس تأسیس کرد. ساخت ساعت‌های نمادین و زیبای این برند توسط دوست او، ساعت‌ساز سوئیسی ادوارد پیگوت امکان‌پذیر شد. Audemars Piguet در دهه 1880 پس از عرضه ساعت های پیچیده مانند کرنوگراف ها و تقویم های دائمی شروع به محبوب شدن کرد.

امروزه، مجموعه رویال اوک ، بدون شک، مشهورترین خط تولید این برند است. این ساعت همچنین یکی از محبوب ترین ساعت ها در جامعه گسترده تر ساعت است. . یکی از پرفروش‌ترین‌های آن، رویال اوک اتوماتیک ۴۴۳۲۹ دلاری است. این مدل فوق‌العاده مجلل است، با الماس‌هایی که روی قاب هشت‌ضلعی آن و صفحه کلاسیک Clous de Paris تزئین شده‌اند. این یک گزینه عالی برای خانم هایی است که دوست دارند روی ساعت های کلاسیک سرمایه گذاری کنند که می تواند چندین دهه دوام بیاورد.

Patek Philippe

ساعت مچی زنانه Patek Philippe

دو ساعت ساز سوئیسی Patek Philippe را در سال 1839 تأسیس کردند. Antoine Norbert de Patek و François Czapek این تجارت را در ژنو، سوئیس تأسیس کردند. آنها با ثبت اختراع ساعت های منطقه زمانی پیچیده و نوآورانه، کرنوگراف های دوتایی، تقویم های همیشگی و مکانیسم های خود نامی برای خود دست و پا کردند. به دلیل مهارت و مهندسی عالی این برند، ملکه ویکتوریا انگلستان حتی به یکی از ثابت‌ترین حامیان آن تبدیل شد. با گذشت زمان، Patek Philippe محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورد.

امروزه این شرکت همچنان یکی از پرفروش ترین برندهای ساعت مچی زنانه است. اگر می خواهید پول خود را روی یک ساعت بادوام و قابل اعتماد سرمایه گذاری کنید، به سراغ مجموعه Patek Philippe Twenty~4 بروید . قیمت این ساعت ها از 14000 دلار تا 27000 دلار متغیر است. آنها ممکن است قیمت بالایی داشته باشند، اما همه آنها ارزش آن را دارند، زیرا هر قطعه با ظرافتی مناسب برای خانم های شیک پوش است. ساعت‌های این خط نیز مجلل و مجلل هستند، با قاب‌های الماسی که روی رزگلد یا استیل ضد زنگ قرار گرفته‌اند.

OMEGA

ساعت ساعت مچی زنانه OMEGA

omega(امگا) هرگز برای دستیابی به محبوبیت تلاش نکرد زیرا بنیانگذار آن، لوئیس برانت، شرکت را با اشتیاق و نوآوری قوی در سال 1848 راه اندازی کرد. در مدت چند سال، امگا توانست به کشورهای مختلف در سراسر جهان مانند انگلستان، اسکاندیناوی گسترش یابد. ، و ایتالیا. آنها به عنوان زمان‌دار رسمی بازی‌های المپیک از سال 1932، مدت‌هاست که قابلیت اطمینان و دقتی را که ساعت‌هایشان ارائه می‌دهند ثابت کرده‌اند.

ساعت مچی زنانه، برخی از مجلل‌ترین ساعت‌هایی که می‌توانید از امگا داشته باشید متعلق به مجموعه Constellation است. این ساعت ها اولین بار در دهه 1950 معرفی شدند و بعدها با ویژگی های بهتری مانند صفحه های الهام گرفته از کهکشان ها، اعداد رومی بزرگ و الماس های نفیس به روز شدند. در کل، این ساعت‌ها برای خانم‌هایی که خواهان ظاهری کلاسیک و اسپرت هستند، مناسب هستند.

 

1 دیدگاه در “معرفی 6 مدل بهترین مارک ساعت مچی زنانه

  1. علی ادیبان گفت:

    ایکاش پول در زمان تحویل ورویت دریافت میشد با ضریب اطمینان بیشتری خریداری میکردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *