آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, برند ها, وبلاگ

ویژگی ساعت های برند امگا

ویژگی ساعت های برند امگا

ویژگی ساعت های برند امگا (Omega)

قرارهای ملاقات، کلاس های درسی، ساعت رفت و آمد و… همه و همه با زمان در ارتباط هستند. بدون وجود مفهومی به نام زمان، تمام امور زندگی مختل خواهد شد. ما با استفاده از زمان، اولویت های مهم زندگی خود را مشخص می کنیم. پس وجود یک ساعت برای همه ما ضروری است. امروزه، تلفن های همراه هوشمند، به عنوان یک ساعت نیز به کار می روند. اما اگر به دنبال شیک بودن هم هستید، استفاده از ساعت های مچی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. ساعت های مختلفی در بازار عرضه شده است که بر اساس ویژگی و امکانات، قیمت های مختلفی دارند.

امگا، یکی از بهترین برندهای ساعت های مچی بوده که تقریبا به گوش همه ما آشناست. این ساعت، جدا از شیک بودن، ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارد که سبب تمایز آن با سایر برندها گشته است. اگر به دنبال یک ساعت شیک و خاص هستید، حتما برند امگا را در اولویت های خود قرار دهید. شاید انتخاب ساعت برای شما خریدار محترم سخت باشد. به همین علت در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های برند امگا آشنا کنیم. تا آخر مقاله، همراه ما باشید.

ویژگی ساعت های برند امگا (Omega)

تاریخچه برند امگا « پیشگام در ساعت سازی و فراتر از آن »

کمتر کسی است که با نام و سری فیلم های شش گانه جیمز باند آشنایی نداشته باشد. در حقیقت، همکاری بین این جاسوس خبره و برند امگا، یکی از مهم ترین گام های موفقیت این برند ساعت سازی بود. پس از استفاده از ساعت امگا توسط سلبریتی هایی مانند جورج کلونی، نیکول کیدمن، سیندی کرافورد، ادی ردماین، دانیل کریگ، کایا گربر، پریسلی گربر، روری مک یلروی، سرجیو گارسیا، مایکل فلپس، چاد لو کلوس، لیو شیشی به ویژه در مجموعه جیمز باند، این ساعت بسیار مورد توجه قرار گرفت. برند امگا در سال 1848 تاسیس شد. ساعت های این برند سوئیسی مترادف با برتری، نوآوری و دقت هستند. با استفاده از ساعت های برند امگا، سخت به دنبال دیگر ساعت ها خواهید رفت! جالب است بدانید که امگا، فضانوردان را در سفر به ماه تنها نگذاشته و در اولین فرود ماه در سال1962 و پنج فرود بعدی نیز شرکت داشته است. البته برند امگا به طور مستقیم در سال 1848 افتتاح نشد! در ابتدا لوئیس برانت در سن 23 سالگی، کمپانی ساعت سازی La General Watch تاسیس کرده و در حقیقت قهرمانان تولید ساعت امگا، پسران او بودند. لوئیس و سزار برانت در سال 1849، انقلابی در صنعت ساعت سازی ایجاد کردند که در نهایت، برند محبوب امگا در سال 1903پا به عرصه وجود گذاشت.

ویژگی های عمومی ساعت مچی برند امگا

همانطور که می دانید، ساعت های سوئیسی برند امگا نسبت به سایر مدل ها، گران قیمت تر هستند. این قیمت بالا به دلیل ویژگی های منحصر به فردی است که در ساخته مجموعه امگا به کار رفته است. شما باید از این ویژگی ها اطلاع داشته باشید تا بهترین انتخاب ها را رقم بزنید. به همین دلیل در ادامه به بیان مهم ترین ویژگی های برند امگا می پردازیم.

ویژگی های عمومی ساعت مچی برند امگا

ضمانت نامه امگا معتبر دریافت کنید.

در صنعت ساعت سازی، یکی از مهم ترین مواردی که می تواند اطمینان شما را نسبت به محصول مورد نظر افزایش دهد، ضمانت نامه معتبر می باشد. بسیاری از کمپانی های ساعت سازی مطرح جهان، ضمانت نامه های بسیار معتبری ارائه می کنند که جای هیچ شک و شبهه ای را باقی نمی گذارد. برند امگان نیز از این دسته از ساعت هاست. معمولا شرکت های ساعت سازی متوسط، حداکثر دو سال محصول خود را ضمانت می کنند اما برند امگا، به علت ویژگی های خاص و منحصر به فرد، ضمانت نامه 5 ساله معتبر به شما ارائه می دهد. پس هیچ نگرانی بابت خرید خود نداشته باشید.

امگا؛ یکی از بهترین ساعت های ضد آب دنیا!

حتما برای شما هم پیش آمده که در هنگام ظرف شستن یا شنا کردن، ساعت خود را باز می کنید. اما تا وقتی که ساعت های ضد آب امگا وجود دارند چرا این کار را انجام دهیم؟ یکی از فاکتورهای انتخاب ساعت، شرایط کاری است. ممکن است شما با محیط های آبی سر و کار داشته باشید. به همین دلیل بهتر است که از ساعت های ضد آب استفاده کنید. یکی از بهترین ساعت های ضد آب دنیا یا به اصطلاح Waterproof، توسط شرکت امگا تولید می شود. آزمایش ها نشان داده که این ساعت ها در حداقل شرایط می توانند در فشار 50 متری آب نیز کار کنند. حتی مدل  Omega Seamaster PloProf امگا توانست فشار بسیار زیاد اقیانوس را تحمل کند. ساعت های غواصی برند امگا نیز به علت کیفیت بالا و شفافیت در اعماق آب، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. پس با استفاده از ساعت های امگا، دیگر لازم نیست که ساعت را از مچ دست خود باز کنید!

دقت فوق العاده بالای ساعت های امگا

تمام ساعت های برند امگا دارای گواهینامه  COSC هستند. COSC مخفف عبارت Contrôle Officiel Suisse des Chronomètres می باشد. برای بررسی دقت ساعت ها از کرنومتر استفاده می کنند. کسب این گواهینامه نشان می دهد که ساعت های برند امگا از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. همانطور که می دانید، ساعت های مکانیکی معمولا دارای خطای زیادی هستند اما استفاده از سبک و متریال خاص در طراحی ساعت های برند امگا سبب شده تا این خطا به حداقل ممکن برسد. علاوه بر تولید ساعت های مکانیکی، برند امگا به تولید ساعت های کوارتزی می پردازد که دقت بیشتری نسبت به ساعت های مکانیکی دارند.

بهره گیری از تکنولوژی تولید ساعت های ضد مغناطیسی

همانطور که می دانید، میدان مغناطیسی بر روی عملکرد وسائل الکتریکی تاثیر می گذارند. جالب است بدانید که این میدان، به مرور زمان از دقت ساعت شما می کاهد و متاسفانه ساعت دیگر قابل استفاده نیست! اما امگا با اسفاده از یک تکنولوژی پیشرفته سبب شده تا میدان مغناطیسی بر روی ساعت شما تاثیر نگذارد و به خوبی روز اول به کار خود ادامه دهد.

اطلاع همزمان از ساعت و تاریخ در ساعت های امگا

یکی از ویژگی ساعت های برند امگا این است که نه تنها زمان، بلکه تاریخ را نیز در اختیار شما قرار می دهد. به طوری که با نگاه کردن به ساعت، متوجه خواهید شد که امروز چه روزی از ماه است!

استفاده از متریال درجه یک در ساعت های امگا

در فرآیند ساخت ساعت های برند امگا، از بهترین مواد موجود بهره گرفته شده است. به طور مثال، بند استفاده شده در ساعت ها از استیل ضد زنگ ساخته شده که طول عمر ساعت شما را افزایش می دهد. البته ساعت های امگا دارای بندهای مختلف فلزی، چرمی و پلاستیکی هستند که مناسب با هر تیپ و استایلی خواهد بود.

لینک مرتبط

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی هوشمند

ساعت مچی کاسیو

ساعت مچی رولکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *