آموزش خرید ساعت, اخبار سایت

بهترین ساعت ها برای روز دختر

Armitron Women’s 75/5412 Swarovski Crystal

بهترین ساعت ها برای روز دختر

روز دختر، از آن دسته از روزهای مهمی است که به هیچ عنوان نباید فراموش شود. معمولا، خرید هدیه برای بانوان با چالش های زیادی همراه است. بررسی نیاز، علاقه، تیپ و استایل شخص مقابل باعث می شود تا در نهایت هدیه مورد نظر را انتخاب کنید. در نگاه اول، برای یک هدیه زمانه، اول از همه به جواهرات، کیف دستی، لباس و روسری فکر می کنیم، اما در میان، یکی از انتخاب هایی که برای هر نوع استایل و سلیقه ای مناسب است، ساعت می باشد. شما با پرداخت یک هزینه مناسب می توانید یک هدیه منحصر به فرد تهیه کنید. معمولا شناسایی ساعت مناسب، مشکلات زیادی به همراه دارد اما در لیست زیر، بهترین ساعت های زنانه با مناسب ترین قیمت را تهیه کرده ایم که به راحتی می توانید ساعت مورد نظر خود را شناسایی کنید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. در ادامه به معرفی بهترین ساعت ها برای روز دختر میپردازیم

Seiko Women’s ‘Ladies Dress’ Quartz

Seiko Women’s ‘Ladies Dress’ Quartz

استفاده از ساعت های اسپرت برای جلسات رسمی، معمولا مورد توجه قرار نمی گیرد. به همین دلیل باید از یک ساعت کلاسیک استفاده کنیم. ساعت کوارتز از برندهای معروف ژاپنی است که سبک و کارایی منحصر به فردی دارد. اگر ساعت های بزرگ و حجیم مد نظر شما نیست، مسلما Seiko Ladies Dress Watch SUP304 یک انتخاب مناسب خواهد بود. این ساعت به وسیله نور خورشید شارژ شده و در صورتی که به طور کامل شارژ شود، تا یک سال پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. جنس بند این مدل از چرم بوده و دور قاب صفحه نیز از جنس فولاد زنگ نزن می باشد. اگر به دنبال یک سبک کلاسیک و رسمی هستید، این مدل قطعا مناسب شما خواهد بود.

ساعت مچی سیکو

Citizen Women’s Quartz Silver-Tone Watch

Citizen Women’s Quartz Silver-Tone Watch

سیتیزن، از جمله بهترین برندهای ساعت است که هیچ نیازی به تعریف ندارد. این شرکت نیز ژاپنی بوده و از سال 1918 تا به امروز در حال فعالیت است. اگر عاشق سبک های کلاسیک هستید اما به بندهای چرمی علاقه ندارید، Citizen EQ0540-57A یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. این مدل ضد آب بوده و می تواند ارتفاع 50 متری آب را نیز تحمل کند. بند و قلاب Citizen EQ0540-57A از جنس استیل نقره بوده و در کل یک ساعت ساده و شیک محسوب می شود. البته برخی از کاربران شکایت داشتند که عملکرد تاریخ این مدل در برخی از اوقات دقیق نیست اما به طور کلی با توجه به قیمت مناسب، گزینه خوبی خواهد بود.

ساعت مچی سیتیزن

Casio G-Shock Gold and Pink Dial

Casio G-Shock Gold and Pink Dial

کمتر کسی است که با برند محبوب کاسیو و به ویژه مدل G-Shock آشنایی نداشته باشد. برای خانم هایی که سبک زندگی فعال دارند، ساعت های Casio’s G-Shock گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. رنگ صورتی و طلایی این مدل بسیار پرطرفدار است. البته این سبک مورد پسند همه بانوان نیست، چون نسبتا حجیم و بزرگ می باشد. از مهم تری ویژگی های این مدل می توان به ضد ضربه بودن، خاصیت ضد مغناطیسی و ضد آب بودن نیز اشاره کرد. این ساعت توان تحمل ارتفاع 100 متری آب را نیز دارد در نتیجه انتخاب مناسبی برای بانوان غواص خواهد بود.

ساعت مچی کاسیو

Armitron Women’s 75/5412 Swarovski Crystal

Armitron Women’s 75/5412 Swarovski Crystal

اکثر دخترهایی که به جواهرات علاقه دارند، معمولا ساعت های برند Armitron را می پسند. این شرکت آمریکایی از سال 1956 فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از ویژگی های برتر این مدل از ساعت ها، وجود ست ساعت آنالوگ و یک دستبند خاص است که با رنگ طلایی و کریستال های Swarovski تزئین می شود. از این مدل شیک و خاص می توانید برای مهمانی ها و یا جلسات نسبتا رسمی استفاده کنید؛ زیرا به علت زیبایی و جلوه منحصر به فرد، ظرافت خاصی را در شما نمایان می کند.

Bewell Bamboo Wooden Watch

Bewell Bamboo Wooden Watch

در زمان های قدیم، ساعت ها معمولا از فلز، استیل، طلا، نقره و چرم ساخته می شدند، اما در یک اقدام جذاب، تعدادی از برندهای ساعت سازی، به ساخت ساعت های چوبی روی آوردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت. ساعت چوبی Bewell برای کسانی که پوست حساس و آلرژی دارند نیز مناسب است. این سبک بادوام بوده بنابراین نگرانی ای بابت خراب شدن آن در هنگام کار کردن وجود دارد. این ساعت از کوارتز ژاپنی، کریستال یاقوت کبود ضد خش و چوب طبیعی ساخته شده و قطعا یک انتخاب مناسب برای خاص پسندان خواهد بود.

Michael Kors Women’s Slim Runway Black Watch MK3221

 Michael Kors Women’s Slim Runway Black Watch MK3221

این مدل یک ساعت مینیمالیستی است اما قطعا جذابیت های خاص خود را دارد. این ساعت اگر چه توان تحمل ارتفاع 50 متری آب را دارد اما بهتر است در محیط آبی مورد استفاده قرار نگیرد زیرا رنگ مشکی آن به تدریج محو خواهد شد و در کل، ساعت آسیب میبیند. استفاده از فولاد زنگ نزن تمام مشکی و و نشانگر های طلایی از دیگر ویژگی هایی این ساعت است. توجه داشته باشید که ساعت Black Watch MK3221 دارای نشانگر تاریخ نیست.

Skagen Women’s SKW2138 Gitte Saddle Leather Watch

Skagen Women’s SKW2138 Gitte Saddle Leather Watch

یک ساعت مچی بسیار مدرن و در عین حال مینیمال دانمارکی که تقریبا با هر نوع پوششی، زیبا به نظر می رسد. افرادی که آن را خریداری کرده اند از کیفیت و طراحی آن راضی هستند. چرم قهوه ای گوساله این ساعت به راحتی روی دست شما قرار گرفته و برای استفاده روزمره مناسب است. اما برای کسانی که فولاد ضد زنگ را به جای چرم ترجیح می دهند ، ساعت مچی زنانه ‘Klassik’ Skagen یک گزینه عالی خواهد بود.

نکاتی درباره خرید ساعت

ساعت های بسیار زیادی برای خانم ها وجود دارد. انتخاب ساعت، منعکس کننده سلیقه و شخصیت شماست. برخی از خانم ها به دلیل طرز کار و کیفیت به ساعت های لوکس و گران قیمت علاقه بیشتری نشان می دهند. با این حال ، مارک های ساعت زیادی وجود دارد که کیفیت، قیمت و زیبایی منحصر به فردی را به نمایش می گذرانند. در انتخاب ساعت، حتما به تیپ، استایل، محیط کاری، نوع شخصیت شخص مورد نظر و علائق او توجه کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

لینک مرتبط بهترین ساعت روز دختر

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی هوشمند

ساعت مچی کاسیو

ساعت مچی رولکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *