آموزش خرید ساعت, برند ها, دسته‌بندی نشده, وبلاگ

بهترین برندهای ساعت لوکس در جهان

با توجه به اینکه زندگی شما سریعتر از همیشه پیش می رود، پیگیری زمان ضروری است. مطمئناً، شما می توانید این کار را با گوشی خود انجام دهید، اما چرا این کار را با یک ساعت لوکس روی مچ دست خود،  انجام ندهید؟

ساعت‌های لوکس هرگز از مد نمی‌افتند. هیچ تلفنی نمی تواند ظرافت استثنایی و تاریخ غنی یک ساعتی که به زیبایی ساخته شده است را شکست دهد. بررسی زمان با یکی از این ساعت های با کیفیت نسبتاً هیجان انگیز تبدیل می شود.

چرا زمان را با یک ساعت مچی لوکس پیگیری نکنید؟

یک ساعت مکانیکی مناسب فقط برای تشخیص زمان نیست. ساعتی از یکی از بهترین برندهای ساعت مچی لوکس دنیا یک سرمایه گذاری عاطفی و مالی است. دارایی ارزشمند و به احتمال زیاد به یک میراث ارزشمند خانوادگی تبدیل خواهد شد.

فراموش نکنید که یک ساعت طراح نیز نمادی ماندگار از سلیقه و کلاس است. چون چه چیزی می گوید لوکس مانند رولکس ؟ چه چیزی تمایز و استعداد مد را کاملاً مانند Patek Philippe نشان می دهد ؟

لیست ما از بهترین مارک های ساعت در جهان امروز اینجاست تا به شما کمک کند ساعتی را که برای شما بهترین است را پیدا کنید. این راهنما بر اساس تحقیقات عمیق برای شناسایی تولید کنندگان ساعت های لوکس که از شهرت جهانی برای ارائه ساعت های با کیفیت بالا برخوردار هستند ایجاد شده است. نمایش مهارت نفیس، حساسیت زیبایی شناختی بی نظیر، و اشتیاق به جابجایی مرزها، این برندها را به عنوان بهترین ساعت سازان امروزی متمایز کرده است .

بهترین برندهای ساعت 2022

 رولکس

ساعت لوکس ROLEX

اگر یک برند ساعت وجود داشته باشد که همه آن را بشناسند، آن رولکس است. این نام به عنوان یک کلمه برای تجمل و انحصار تبدیل شده است. پوشیدن رولکس چیزی فراتر از پوشیدن ساعت مچی لوکس است. این بیانیه قدرت و اعتبار است. دلیل خوبی وجود دارد که چرا مردم با وجود تسلط اپل واچ در صنعت جهانی، همچنان ساعت های رولکس را می خرند.

رولکس از مجموعه کلاسیک خود گرفته تا ساعت‌های غواصی و استاد قایق‌های تفریحی، دهه‌ها تجربه ساعت‌شناسی و دانش فنی خود را برای ایجاد ساعت‌های سوئیسی باکیفیت که مالکان می‌توانند در تمام طول زندگی با خود حمل کنند و به فرزندان خود منتقل کنند، به کار می‌گیرد.

ساعت های رولکس در برخی از دورافتاده ترین مکان های روی زمین استفاده شده است . به زمین های وحشی و چالش برانگیز، به اعماق اقیانوس، و به سمت قله های بلند کوه. اگر به مدرکی نیاز داشتید که رولکس فقط یک لوازم جانبی مد نیست، پس همین است.

این شرکت اولین شرکتی بود که حق اختراع ساعت ضد آب را ثبت کرد : مدل معروف Oyster. آنها همچنین اولین ساعت خودپیچ شونده را در سال 1945 به بازار آوردند. رولکس همچنین یکی از ساعت‌های مورد علاقه معروف‌ترین جاسوس جهان، جیمز باند است – شواهد بیشتری از تعهد رولکس به همه چیزهای جسورانه و بی‌باک.

ساعت های رولکس

این برند به تعهد خود به کیفیت ، بهبود مستمر محصولات خود و ارائه برتری پایدار به مشتریان وفادار خود می بالد. در دنیای مصرف گرایی در بازار انبوه و مد یکبار مصرف، این برندی است که طراحی های آن تضمینی برای مادام العمر است. در واقع، ساعت‌های رولکس می‌توانند در طول زمان ارزش خود را افزایش دهند. کافی است به لیست ما از گران ترین ساعت های رولکس و تاریخچه پشت هر مدل نگاه کنید تا ببینید برند ساعت سوئیسی چقدر می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد.

جایگاه رولکس به عنوان یکی از بهترین برندهای ساعت مچی لوکس در جهان که در سطح جهانی شناخته شده و بسیار مورد علاقه است، رقبای کمی را به خود می بیند.

Patek Philippe

ساعت لوکس Patek Philippe

سوئیس مترادف با ساعت های لوکس شده است و یکی از برترین برندهای ساعت سوئیسی در تمام دوران ها Patek Philippe است.

آخرین تولید کننده ساعت مچی لوکس مستقل در ژنو باقی ماند، این شرکت در سال 1839 تاسیس شد و از آن زمان در دستان خانواده استرن باقی مانده است. این تداوم مالکیت به Patek Philippe اجازه می دهد تا هویت منحصر به فرد خود را حفظ کند. این برند آزادی خلاقانه خود را جدی می گیرد.

در واقع، این رویکرد بی‌نظیر Patek Philippe در طراحی است که به سازنده سوئیسی این امکان را داده است تا به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ساعت در جهان دست یابد.

ساعت‌های Patek Philippe که توسط کارشناسان به اتفاق آرا مسئول برخی از بهترین ساعت‌های موجود هستند، بر اساس دهه‌ها دانش و درک ساعت‌شناسی ساخته شده‌اند. چیزی که ساعت Patek Philippe را بسیار خاص می کند، این واقعیت است که هر جزئیات توسط یک استاد کار متخصص با دست تمام شده است. کافی است به ساعت‌های کرونوگراف مکانیکی این برند نگاه کنید تا ببینید Patek Philippe تا چه حد می‌تواند مرزهای عوارض را پیش ببرد. اینها همچنین برخی از گران ترین ساعت های روی کره زمین هستند.

ساعت مچی Patek Philippe 

اما در حالی که این برند به میراث خود افتخار می کند، این شرکت همچنین نوآورانه و آینده نگر است و مهارت های به دست آمده در طول 177 سال فعالیت خود را با تجهیزات و ماشین آلات با فناوری پیشرفته ترکیب می کند.

این شرکت همچنین با صنعتگران  همکاری می‌کند تا مدل‌های  منحصربه‌فردی را تولید کند که به برخی از محبوب‌ترین ساعت‌های موجود در بازار تبدیل می‌شوند.

در واقع، یکی دیگر از دلایل جذابیت این برند این واقعیت است که کمتر از 1 میلیون ساعت پاتک فیلیپ از سال 1839 ساخته شده است. این تعداد بسیار کم است، و این کمبود آنها را بسیار مورد توجه قرار می دهد.

3. Audemars Piguet

ساعت مچی لوکس Audemars Piguet

 

Audemars Piguet یکی از معروف ترین شرکت های ساعت سازی سطح بالا در جهان است. ساعت‌های AP که در سوئیس توسط Jules-Louis Audemars و Edward Auguste Piguet ساخته شده‌اند، اکنون در جهان روی مچ افراد ثروتمند و مشهور ، از جمله آرنولد شوارتزنگر، جی زی، و جیمز سفر می‌کنند.

چیزی که AP را در میان موفق‌ترین برندهای جهانی ساعت بر سر میز قرار داد، مدل رویال اوک آن بود . رویال اوک که در سال 1972 معرفی شد، اولین ساعت اسپرت از جنس استیل ضد زنگ بود که به عنوان یک ساعت مچی لوکس به بازار عرضه شد و برای اولین بار سبک و دوام را با هم ترکیب کرد.

اولین مشتری برای خرید بلوط سلطنتی شاه ایران بود. این ساعت از آن زمان تا کنون تبدیل به مدل شاخص این برند شده است – که به طور یکسان توسط مردان و زنان استفاده می شود.

یک ساعت AP که بسیار شیک است، نمایشی از خلاقیت و هنر واقعی است. در حالی که بسیاری از برندهای ساعت مچی به سطح دقت یا دوام باورنکردنی خود افتخار می کنند، AP به همان اندازه به پرداخت های بی عیب و نقص، نقوش پیچیده و حکاکی های چشم نواز توجه می کند.

روحیه مستقل آن باعث می شود Audemars Piguet جایگزینی فریبنده برای برندهای معروف تر باشد و مجموعه ساعت های مکانیکی لوکس این شرکت، خلاقانه، نوآورانه و کاملاً مدرن به نظر برسد.

اگر می خواهید ساعتی مچی لوکس داشته باشید که شما را به عنوان یک فرد خاص متمایز کند ، یک ساعت AP برای شما مناسب است.

A.Lange & Söhne

 A.Lange & Söhne

اولین برند ساعت مچی لوکس آلمانی در لیست ما، در برتری و کمال در هر مرحله از فرآیند اولویت دارد. این شرکت به فداکاری همه کارکنانش و تعهد آنها به ارائه مداوم بهترین ها می بالد.

این شرکت که در سال 1845 تأسیس شد، پس از جنگ جهانی دوم مصادره شد. پس از اتحاد مجدد آلمان در سال 1990 بود که به این کشور بازگشت.

این والتر لانگ، نوه بنیانگذار اصلی فردیناند آ. لانژ بود که دوباره درها را به روی تجارت باز کرد و شرکت را در مسیر موفقیت در ساخت ساعت بازگرداند.

طراحی‌های A. Lange & Söhne با درک زیبایی‌شناسی و تعهد، با ظاهر متمایز خود که بسیار متفاوت از مارک‌های ساعت سوئیسی است، از انبوه ساعت‌های لوکس متمایز می‌شوند.

به عنوان مثال، Lange 1 را در نظر بگیرید که اولین بار پس از تولد مجدد شرکت منتشر شد. مدل امضای این شرکت به دلیل صفحه نامتقارن غیر معمول و جذاب از نظر بصری قابل توجه است.

ساعت سازان این شرکت قبل از شروع به کار، سه سال را در مدرسه ساعت سازی سپری می کنند.

آنها پشت سر کیفیت بی نظیر ساعت های A. Lange & Söhne هستند که می توانند یک عمر دوام بیاورند و از نسل ها به نسل ها منتقل شوند.

ساعت‌های این برند به ساعت‌های مورد علاقه افراد مشهور و خانواده سلطنتی ، از براد پیت تا الکساندر دوم روسیه تبدیل شده‌اند. یکی از ادعاهای این شرکت برای شهرت این واقعیت است که این اولین تجارت ساعت سازی بود که یک ساعت مچی با مکانیزم اعداد پرشی سه دیسکی ساخت.

به طور خلاصه، A. Lange & Söhne تمام شواهدی است که جهان به آن نیاز دارد مبنی بر اینکه تنها ساعت‌های سوئیسی لوکس نیستند.

Cartier

ساعت Cartier

وقتی کسی می گوید Cartier ، اولین فکر شما ممکن است جواهرات باشد. در واقع، Cartier جواهرساز مشهور پادشاهان بود . اما این طراح مشهور جهان شروع به ساخت ساعت کرد.

در واقع، امروزه مجموعه ساعت‌های لوکس Cartier یکی از مشهورترین ساعت‌های موجود در بازار هستند و این برند خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت ساعت‌سازی تثبیت کرده است.

این برند مشتاق است تا قراردادها را تغییر دهد و مرزها را جابجا کند. در کارخانه ساعت سازی با تکنولوژی پیشرفته، بهترین صنعتگران این شرکت از تکنیک های کمتر شناخته شده و چشمگیر مانند دانه بندی طلا و میناکاری گریسای استفاده می کنند.

در نتیجه، طرح‌های Cartier اغلب غیرمعمول با پیکربندی‌های متمایز است که آنها را از جمعیت متمایز می‌کند. این برند بیشتر به خاطر طیف ساعت‌های «Tank» خود شناخته می‌شود – که اکنون توسط بسیاری نمادین شناخته می‌شود.

با ساعت‌هایی در هر شکل ممکن و برای هر سلیقه ، مطمئناً ساعت  Cartier را خواهید یافت که مطابق با  سبک منحصر به فرد شما باشد.

سخن نهایی

بهترین ساعت هارا از ما بخواهید.فروشگاه ساعت مچی تی تی بول باکیفیت ترین و متنوع ترین ساعت هارا برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید بهترین هارا انتخاب کنید. برای خرید ساعت های لوکس به دلیل هزینه قابل توجه باید به اورجینال بودن ساعت دقت کنید که کارشناسان ما با راهنمایی شما دوستان این اطمینان خاطر را به شما می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *