آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, برند ها

بهترین ساعت های اقتصادی مردانه

بهترین ساعت های اقتصادی مردانه

بهترین ساعت اقتصادی مردانه تصور کنید که به یک جشن تولد دعوت شده اید. اولین فکری که به سراغ شما می آید این است که چه چیزی برای هدیه تهیه کنید. ساعت، همواره از گزینه های جذاب برای هدیه دادن محسوب می شود. البته مردم تصور می کنند که برای خرید ساعت، باید پول بسیار زیادی صرف کنند! درست است که برندهای معتبر و معروفی همانند رولکس و کاسیو، گران قیمت هستند اما می توان با یک هزینه معقول، یک ساعت مناسب و زیبا تهیه کرد. سایت تی تی بول، مرجعی مناسب برای خرید ساعت های شیک و درجه یک در رنج قیمت های مختلف است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ساعت های مقرون به صرفه مردانه بپردازیم. با ما همراه باشید.

لینک مرتبط

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO MTP-1370L-7AV

برند کاسیو در میان کمپانی های ساعت سازی همچون ستاره می درخشد. البته این شرکت در تولید سایر محصولات دیجیتالی نیز فعالیت می کند. CASIO MTP-1370L-7AV از ساعت های اقتصادی برند کاسیو است که برای جلسات اداری یا استفاده روزمره بسیار مناسب می باشد. در شیشه این ساعت از کریستال های معدنی بهره گرفته شده است. چرم مشکی بند ساعت و رنگ نقره صفحه به آن جلوه خاصی می بخشد. این ساعت در برابر 50 متر آب مقاوم می باشد. شما با صرف هزینه کمتر از یک میلیون تومان، صاحب یک ساعت شیک، ساده و کلاسیک می شوید که حداقل سه سال عمر خواهد کرد. با خرید از تی تی بول، از یکسال گارانتی پارس پوزیترون بهره مند شوید.

ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO MTP-1370L-7AV

 

ساعت مچی مردانه تیتان TITAN 1735YAA g/g

ممکن است تصور کنید که ساعت های هندی، دوام و کیفیت کافی را ندارند. اما شرکت تیتان، محدودها را شکسته است! ساعت های کمپانی هندی تیتان به سراسر جهان صادر می شود و از قیمت مناسبی برخوارد هستند. ترکیب صفحه سفید و بند طلایی ساعت TITAN 1735YAA g/g در همان نگاه اول شما را مجذوب خود می کند. موتور این ساعت کوارتزی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. به هیچ عنوان این ساعت را در معرض آب قرار ندهید زیرا مقاومت زیادی در برابر آب ندارد. کریستال های معدنی به کار رفته در شیشه ساعت سبب شده تا در برابر خط و خش مقاوم باشد. نشانگر تاریخ و روز در ساعت TITAN 1735YAA g/g تعبیه نشده است. جنس بند آن نیز از استیل بوده اما اطمینان داشته باشید که هیچ حساسیتی در پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

ساعت مچی مردانه تیتان TITAN 1735YAA g/g

ساعت مچی مردانه دنیل کلین DANIEL KLEIN DK.1.12606.3

کمپانی های ساعت سازی آسیایی بار دیگر در عرصه جهانی درخشیده اند. پایه گذاری کمپانی ترکیه ای دنیل کلین به سال 1970 باز می گردد. این کمپانی از اولین سال تاسیس تا به امروز با شعار مد برای همه (FASHION FOR EVERYONE) پرقدرت به فعالیت خود ادامه می دهد. البته دفتر دیگر این شرکت در هنگ کنگ قرار دارد. جالب است بدانید که تعداد ساعت های فروخته شده این شرکت، به 4000000 قطعه در سال می رسد. یکی از ساعت های معروف کمپانی دنیل کلین، DANIEL KLEIN DK.1.12606.3 که طرفداران زیادی دارد. با توجه به قیمت، مقاومت به آب مناسبی دارد (5 ATM). جنس بند این ساعت استیل بوده و برای ست کردن با تیپ های ساده و روزمره مناسب به نظر می رسد. نشانگر تاریخ, روزهای هفته, ساعات شبانه روز و GMT در این مدل تعبیه شده است. یکسال گارانتی شرکت تی تی بول، هدیه ما به شما خواهد بود.

ساعت مچی مردانه دنیل کلین DANIEL KLEIN DK.1.12606.3

ساعت هوشمند آنر مدل HONOR band 6

ساعت هوشمند یک ساعت مچی مجهز به صفحه لمسی است که می تواند از طریق بلوتوث یا وای فای به تلفن متصل شود. همانند ساعت های معمولی، ساعت های هوشمند نیز زمان را به ما نشان می دهند، اما این فقط بخش کوچکی از کارایی آن هاست! ساعت های هوشمند، فراتر از انتظار عمل می کنند. اگر ورزشکار هستید یا امکان دسترسی 24 ساعته به تلفن را ندارید، مسلما ساعت هوشمند بسیاری از مشکلات شما را بر طرف خواهد کرد. از بهترین ساعت های هوشمند مردانه می توان به HONOR band 6 اشاره کرد. با استفاده از این ساعت، امکان اتصال به تلفن همراه و نمایش اعلان های آن فراهم خواهد شد. این مدل از ساعت های هوشمند از بلوتوث نسخه 5.0 حمایت می کند. حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون، کالری سنج، پایش وضعیت خواب، هشدار بیدارباش و بررسی وضعیت آب و هوا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ساعت است. خبر خوب این که این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی می کند!

ساعت هوشمند آنر مدل HONOR band 6

 

ساعت مچی مردانه لی کوپ LEE COOPER LC06491.432

امروزه، بازار ساعت های ساده، مینیمالیستی و کلاسیک بسیار داغ است. یکی از این ساعت های کلاسیک که برای استفاده روزمره بسیار مناسب است، LEE COOPER LC06491.432 می باشد. در واقع این ساعت، در دسته کرونوگراف قرار دارد چون دارای سه موتور است. این ساعت کوارتزی با بهره گیری از انرژی باتری، به کار خود ادامه می دهد. جنس بند این مدل از چرم طبیعی است که زیبایی خاصی را به آن هدیه می کند. در هنگام کار با ساعت LEE COOPER LC06491.432، دقت لازم را به خرج دهید زیرا این ساعت مقاومت چندان زیادی در برابر آب نداشته و ممکن است آسیب ببیند.

ساعت مچی مردانه لی کوپر LEE COOPER LC06491.432

 

ساعت مچی مردانه بیگوتی BIGOTTI BG.1.10054.5

BIGOTTI BG.1.10054.5 از ساعت هایی است که مقاومت نسبتا خوبی در برابر آب دارد (5 ATM). جنس بدنه این ساعت از چرم بوده و برای تیپ های رسمی و کلاسیک مناسب خواهد بود. صفحه این ساعت دارای نقش خاصی بوده که زیبایی خاصی را تداعی می کند. موتور کوارتزی این ساعت ساخت ژاپن است و کیفیت بالایی دارد. اگر به دنبال یک ساعت بادوام، ساده و کلاسیک هستید، قطعا این مدل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

ساعت مچی مردانه بیگوتی BIGOTTI BG.1.10054.5

تجربه خرید مطمئن با سایت تی تی بول

امروزه، خرید اینترنتی نسبت به سال های گذشته، رواج بیشتری پیدا کرده است. پس مهم ترین ضرورت آن، استفاده از یک سایت مطمئن بوده که کالای اصل و با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. به ویژه در اکسسوری هایی مانند ساعت، این مورد اهمیت بیشتری پیدا می کند. سایت تی تی بول با چند سال سابقه درخشان در زمینه ساعت های زیبا و درجه یک، این اطمینان را به شما می دهد که به هیچ عنوان از خرید خود پشیمان نمی شوید! تمامی کالاهای سایت تی تی بول دارای گارانتی هستند به همین دلیل جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. تحویل اکسپرس، پشتیبانی و ضمانت مرجوعی کالا تا هفت روز از خدمات ارزنده تی تی بول به مشتریان است.

بهترین ساعت اقتصادی مردانه

ساعت مچی کاسیو

خرید ساعت کاسیو

ساعت هوشمند

اسمارت واچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *