آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, گوناگون, وبلاگ

تشخیص جیشاک اورجینال

تشخیص جیشاک اورجینال

ساعت جی شاک اورجینال

علاقه زیاد مردم به خرید ساعت‌های کاسیو و محبوبیت زیاد این محصولات باعث شده که سودجویان درصدد سو استفاده از این فرصت باشند و با تولید ساعت‌های بی‌کیفیت و تقلبی سود زیادی از این طریق به دست بیاورند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تیک تاک گالری، به همین دلیل یکی از دغدغه‌هایی که امروزه ذهن خریداران ساعت را به خود مشغول کرده تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک هنگام خرید است.

ساعت جی شاک از زیر مجموعه برند ساعت کاسیو ژاپن می باشد. یکی از ضعف هایی که ساعتها داشتند این بود که ظرافت زیاد و استحکام کمی داشتند. موسس ساعت جی شاک آقای ” کیکو آیب” شخصی بود که با تولید و طراحی خاص این مدل استثنایی جی شاک توانست تمامی تصورات غلط در مورد ساعتهای باریک و ظریف را کنار بزند.

چگونه ساعت اصل جی شاک را تشخیص دهیم؟

بسیاری از افراد در هنگام خرید ساعت جی شاک از برند کاسیو دچار تردید می شوند که آیا این مدل با قیمتی که دارد امکانات و کیفیت کامل دارد یا نه؟ آیا این سری از برند کاسیو همان جی شاک اصل هست یا فیک و تقلبی؟ چطور متوجه شوم که این ساعت اورجینال است؟

به این نکته توجه کنید که کلمه Casio باید در نمای جلویی ساعت عیان باشد. بسیاری از ساعت های تقلبی مثلا به جای ساعت جی شاک (G-Shock) یا پات فایندر (Pathfinder) را روی ساعت حک می کنند، و نام کاسیو که تولید کننده اصلی است را نمی نویسند یا حتی با تغیرات کوچک می نویسند.

بررسی ابعاد صفحه ساعت جی شاک

بررسی ابعاد صفحه ساعت جی شاک

اگر کمی در گوگل سرچ کنید و اندازه دقیق آن را بدست بیاورید در هنگام خرید ساعت جی شاک متوجه می شوید که آیا فروشنده همان ساعت اصل را به شما پیشنهاد می دهد یا نه؟ در اکثر موارد سایز قاب اصلی با تقلبی متفاوت می باشد و یکسری المانها در جای دقیق خود قرار نگرفته اند. باید بسیار دقت کنید.

بررسی نوع بند ساعت جی شاک

یکی از مواردی که می تواند به شما در هنگام خرید ساعتهای کاسیو جی شاک کمک شایانی کند اصل بودن و باکیفیت بودن جنس بند ساعت هست. دقت کنید که این ساعتها از همان بندی استفاده می کنند که در عکسها و توضیحات آنها قید شده است. مراقب باشید که از بندهای فلزی ضعیف و یا چرم های تقلبی برای بند آن استفاده نشده باشد. همچنین نرمی بند آن بسیار مهم است.

بررسی نوع بند ساعت جی شاک

گارانتی بین المللی را چک کنید

تمامی ساعتهایی که اورجینال و اصل باشند به طور میانگین 1 تا 2 سال گارانتی بین المللی محصول از شرکت تولیدکننده می باشند. در هنگام خرید حتما از فروشنده درخواست کنید که در مورد گارانتی آن به شما توضیح دهد. حتما دقت کنید که شرکتی که گارانتی آن را برعهده دارد یک شرکت با اعتبار باشد.

کد رفرانس ساعت جی شاک را بررسی کنید

هر ساعت اورجینال دارای یک کد رفرانس می باشد. اگر کد رفرانس محصول را به همراه کلمه watch در گوگل وارد کنید می توانید مشخصات دقیق آن را مشاهده کنید. اگر در هنگام برسی مشخصات موجه شدید که مواردی مغایرت دارد حتما از فروشنده بپرسید که چرا مشخصات ساعت با آنچه کد رفرانس نشان می دهد متفاوت هست.

تشخیص ساعت مچی جیشاک اورجینال

بررسی مقاومت در برابر آب و گل و لای

می توان گفت تمامی ساعتهای جی شاک مقاومت بالایی در مقابل گل و لای و آب دارند و در شرایط بسیار سخت هیچ مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد. اکثر ساعتهای جی شاک تا عمق 200 متر می توانند در مقابل نفوذ آب مقاومت داشته باشند. همچنین برای بررسی ضدآب بودن آن می توانید از شناسه محصول و درب پشت ساعت کمک بگیرید.

بررسی صدای عقربه های ساعت جی شاک

اگر شما ساعت مچی جی شاک داشته باشید می توانید با بررسی صدای حرکت عقربه های آن متوجه شوید که تقلبی ست یا اصل؟ اکثر ساعتهای عقربه ای جی شاک صدای بلندی ندارند و اگر شما متوجه شدید که صدی حرکت عقربه بلندتر از تصور شماست باید در هنگا خرید به آن شک کنید.

به فاکتور فروشنده در هنگام خرید دقت کنید

اگر زمانی که شما ساعت جی شاک را خریده اید باید دقت کنید که فروشنده ساعت در فاکتوری که به شما می دهد اصل بودن آن را حتما ذکر کند. معتبر بودن یک فروشگاه بسیار اهمییت دارد و سایت های که در این عرصه به صورت تخصصی کار میکنند با توجه به هزینه های بالای نگه داری سایت و جلب رضایت کاربران قابل اعتماد میباشند . اگر ذکر نکرد که ساعت جی شاک اصل هست, به او یادآوری کنید که حتما کلمه اصل و اورجینال را در کنار اسم و مدل ساعت ذکر کند. اما اگر به هر دلیلی از انجام این کار خودداری کرد پیشنهاد می کنیم که از خرید آن ساعت دست بکشید.

لینک مرتبط

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی کاسیو

ساعت مچی رولکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *