برند ها, دسته‌بندی نشده

جالب ترین ساعت های مچی مردانه الهام گرفته از خودرو

ساعت‌های مچی و ماشین ها خیلی خوب با هم هماهنگ می‌شوند. خودروها، در هسته خود، اشیاء مکانیکی دارند که عمدتاً به دلیل طراحی های خیره کننده خود توجه مردم را به خود جلب می کنند. همین امر را می‌توان در مورد ساعت‌های مچی نیز گفت، که می‌تواند توضیح دهد که چرا افرادی که به سمت اتومبیل‌ها کشیده می‌شوند نیز خود را در حسرت ساعت‌ها می‌بینند.

برای علاقه‌مندان به خودرو که می‌خواهند عشق و علاقه خود را نسبت به هر چیزی که روی چهار چرخ قرار می‌دهند به ساعت‌های خود گسترش دهند، شرکت‌های زیادی وجود دارند که ساعت‌هایی با الهام از صنعت خودرو ارائه می‌دهند. از ساعت‌هایی که قیمتی مشابه یک عمارت دارند تا ساعت هایی که به اندازه حقوق یک ماه است, وقتی صحبت از دنیای شگفت‌انگیز ساعت‌ها به میان می‌آید، چیزی برای همه وجود دارد.

معتبر ترین فروشگاه ساعت مچی در ایران

بدون ترتیب خاصی، در اینجا ساعت های مورد علاقه ما که مطمئناً چشم علاقه مندان را به خود جلب می کنند معرفی کردیم.

ساعت مچی Hublot MP-05 LaFerrari Sapphire

ساعت مچی Hublot MP-05 LaFerrari Sapphire

Hublot MP-05 LaFerrari Sapphire که قیمتی تقریباً به اندازه یکی از ابرخودروهای فراری دارد ، همانطور که از نامش پیداست، ساعتی است که به LaFerrari افتخار می کند. تنها 20 نمونه از این ساعت ساخته شد و ساعت، درست مانند لافراری هیبریدی، شبیه هیچ چیز دیگری در بازار نیست. این حرکت که در یک کریستال یاقوت کبود که از هفت قسمت تشکیل شده است، در مجموع 637 قسمت و 108 جواهر دارد. شکل منحصربه‌فرد به تقلید از محفظه موتور لافراری است، با حرکت مکانیکی در داخل که مظهر موتور خودرو است. این ساعت نهایی برای کلکسیونر نهایی فراری است.

ساعت برمونت MKI

برمونت ادعا می‌کند که ساعت‌هایش دست‌ساز در بریتانیا ساخته شده‌اند، که مشارکت آن با جگوار، یکی دیگر از شرکت‌های مستقر در بریتانیا، کاملاً مناسب است. برمونت چندین ساعت الهام گرفته از جگوار ارائه می دهد، اما ساعت مورد علاقه ما MKI است. در حالی که عقربه‌ها شبیه به سوزنی‌هایی هستند که رانندگان در صفحه‌های شماره‌گیر پیدا می‌کنند. این ساعت شیک، درجه یک و بریتانیایی، مطمئناً شبیه جگوار برای مچ دست افراد است.

Zenith El Primero Range Rover Special Edition

در حالی که بسیاری از ساعت‌های موجود در این فهرست از خودروهای کلاسیک یا اسپرت الهام می‌گیرند ، Zenith El Primero Range Rover Special Edition تماماً در جهت جلب توجه به یکی از بهترین SUV‌های موجود در بازار است: Land Rover Range Rover . قاب تمام مشکی و صفحه برس خورده به کرونوگراف سنگین 42 میلی متری ظاهری سخت می دهد، درست مانند یکی از شاسی بلندهای توانمند لندروور. بر خلاف سایر قطعات الهام گرفته شده از لندرور از Zenith، این قطعه “Range Rover” را به طور برجسته در سه مکان روی آن نوشته شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است برای دارندگان غیر Range Rover جذاب نباشد، اما هنوز هم برای کسانی که به دنبال اضافه کردن ساعت به مچ دست خود هستند، یک ساعت زیبا است.

چگونه جی شاک بادوام ترین ساعت مچی در جهان شد؟

معرفی 6 مدل بهترین مارک ساعت مچی زنانه

 ساعت مچی رولکس دیتونا

اگر ساعتی وجود داشته باشد که همه علاقه مندان درباره آن بدانند، رولکس دیتونا است. Rolex Daytona که از 13150 دلار شروع می‌شود، مطمئناً ارزان نیست، اما تنها راه دیگری که می‌توانید یکی از آن‌ها را به دست آورید، برنده شدن در مسابقه 24 ساعته دیتونا در جاده بین‌المللی دیتونا است. و بله، ساعت به نام Daytona، فلوریدا نامگذاری شده است. رولکس دیتونا که در سال 1963 معرفی شد، با هدف مسابقه توسعه داده شد و از آن زمان جایگاه خود را در تاریخ مسابقات اتومبیل رانی تثبیت کرده است.

Seiko X Giugiaro SCED035

ساعت مچی Seiko X Giugiaro

Seiko X Giugiaro به چند دلیل خاص است. یکی، توسط جورجتو جوجارو، یکی از بنیانگذاران Italdesign Giugiaro، یک طراح خودرو ایتالیایی نمادین که برخی از زیباترین خودروها مانند De Tomaso Mangusta را طراحی کرده است. نکته دیگر این است که ریپلی آن را در یک فیلم کوچک 1986 به نام بیگانگان پوشیده است. شما ممکن است در مورد آن شنیده باشید. ساعت آینده‌نگر و در عین حال کلاسیک، ساعت Seiko X Giugiaro یکی از جالب‌ترین طرح‌های فشاردهنده را دارد، زیرا در جایی قرار گرفته‌اند که به نظر می‌رسد یک موجودیت مجزا در کناره‌ی ساعت آویزان شده است. سیکو بودن به این معنی است که یکی از مقرون به صرفه‌ترین ساعت‌های موجود در این لیست است، اما احتمالاً برای پیدا کردن ساعت‌های دست دوم در شرایط مناسب مشکل خواهید داشت.

بهترین برندهای ساعت لوکس در جهان

ساعت کرنوگراف اتودرومو فورد GT Owners Edition

ساعت مچی GT Owners Edition Chronograph

کرنوگراف ویژه فورد GT Owners Edition Chronograph نیز الزامات منحصر به فردی دارد. نکته اصلی این است که شما باید یک فورد GT بخرید تا بتوانید این کار را انجام دهید. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پول اضافی را جمع آوری کنید و یک ساعت بی نظیر دریافت می کنید که شماره شاسی مطابق با ماشین شما دارد.

Breitling Bentley Continental GT Dark Sapphire Edition

Breitling و Bentley طولانی ترین همکاری بین یک شرکت ساعت سازی و یک خودروساز را دارند. بنابراین، آنها چیزهای بسیار جالبی را نشان دادند. یکی از موارد مورد علاقه ما Breitling Bentley GT Dark Sapphire است. این ساعت که برای مطابقت با Continental GT 2018 ساخته شده است، از پلیمر کربن استفاده می کند تا فوق العاده سبک و بادوام باشد. همچنین از رنگ‌های تیره یاقوت کبود (که مشابه رنگی است که روی خودرو ارائه می‌شود)، یک بند لاستیکی با الگوی الماسی و یک کرنوگراف با دقت تا یک هشتم ثانیه دریافت خواهید کرد.

معتبر ترین فروشگاه ساعت مچی در ایران

Singer Track 1 Launch Edition

ساعت مچی Singer Track 1 Launch Edition

وقتی صحبت از پورشه های کلاسیک اصلاح شده به میان می آید ، سینگر برتر است. سینگر با تغییر همه چیز، از شاسی گرفته تا موتور، خلاقیت‌هایی با ارزش تولید می‌کند، بنابراین طبیعی است که این برند یکی از زیباترین ساعت‌های مرتبط با خودرو را داشته باشد. قاب تنه‌ای شکل Track 1 Launch Edition به ساعت حسی کلاسیک می‌دهد، درست مانند خودروهایش. عقربه های کلاسیک نارنجی در سرتاسر قطعه باعث می شود به نظر برسد که چیزی مربوط به دهه 70 است. دایره داخلی به جای داشتن یک نمایشگر کرنوگراف کوچک، به عنوان یک کرنوگراف عمل می کند. این یک ساعت ورزشی و همه چیز است، بسیار منطقی است. برای ما که نمی توانیم یکی از 911 های نفیس سینگر را بخریم، این بهترین چیز است.

ساعت توربیلون مک لارن F1 RM 50-03

ساعت مچی Tourbillon McLaren F1 RM 50-03

Tourbillon McLaren F1 RM 50-03 نامی دیوانه کننده و طولانی دارد و قیمت فوق العاده بالایی دارد. اما این دقیقاً همان چیزی است که پس از شنیدن اینکه ساعت برای دنیای فرمول 1 طراحی شده است، انتظار می رود. زمانی که این ساعت در سال 2017 به بازار آمد، سبک ترین کرنوگراف چند ثانیه ای بود که تا به حال ساخته شده بود، وزن آن تنها 40 گرم بود شما آن اندازه را ترجیح می دهید). تاج بزرگی که شبیه به رینگ طراحی شده است، و بند موجود که شبیه کمربند ایمنی است، همگی برای آوردن طرح‌هایی از خودروهای F1 به ساعت طراحی شده‌اند. حتی اگر از طرفداران تیم مک لارن F1 نیستید ، این ساعت بهترین راه برای نشان دادن اشتیاق شما به یکی از طاقت‌فرساترین و گران‌ترین انواع ورزش‌های موتوری در جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *