آموزش خرید ساعت, برند ها, دسته‌بندی نشده, وبلاگ

ساعت اورجینال و نکاتی که بایدقبل از خرید آن بدانید

نکاتی که بایدقبل از خرید ساعت اورجینال بدانید

ساعت اورجینال و نکاتی که بایدقبل از خرید آن بدانید در این مطلب از تی تی بول به برسی ساعت های مچی اورجینال و فیک پرداخته ایم که نکاتی الزامی جهت انتخاب درست به شما ارائه شده است

تفاوت بین ساعت های لوکس اورجینال و تقلبی

ساعت‌های اورجینال  از جمله کالاهای لوکس هستند. با وجود نام‌های بزرگی مانند رولکس، کارتیه و پتک فیلیپ که قطعاتی را تولید می‌کنند که نمادهای وضعیت پذیرفته شده جهانی هستند، تعجبی ندارد که تعداد زیادی تقلبی در بازار نیز وجود دارد. طبق اعلام فدراسیون صنعت ساعت سازی سوئیس (FH)، ساعت های تقلبی حدود 9 درصد از توقیفات گمرکی را هر ساله تشکیل می دهند. این بدان معناست که ساعت‌های ماکت پس از منسوجات، دومین کالای تقلبی هستند. متأسفانه، با ادامه تقاضا برای کالاهای لوکس، جعل‌کنندگان با قابلیت‌های تولید کپی ساعت‌های با کیفیت بالا پیچیده‌تر می‌شوند.

ساعت‌های اورجینال از جمله کالاهای لوکس هستند. با وجود نام‌های بزرگی مانند رولکس ، کارتیه، و پتک فیلیپ که قطعاتی را تولید می‌کنند که نمادهای وضعیت پذیرفته‌شده جهانی هستند، جای تعجب نیست که ساعت‌های تقلبی فراوانی نیز در بازار وجود دارد. بنابراین تفاوت بین ساعت های لوکس اورجینال و تقلبی چیست؟

طبق اعلام فدراسیون صنعت ساعت سازی سوئیس (FH)، ساعت های لوکس اورجینال و تقلبی حدود 9 درصد از توقیفات گمرکی را هر ساله تشکیل می دهند. این بدان معناست که ساعت‌های تقلبی پس از منسوجات، دومین کالای تقلبی هستند. متأسفانه، با ادامه تقاضا برای کالاهای لوکس، جعل‌کنندگان با قابلیت‌های تولید ساعت‌های تقلبی با کیفیت بالا پیچیده‌تر می‌شوند.

قیمت ساعت های مچی اصل و تقلبی
تفاوت بین ساعت های لوکس واقعی و تقلبی

تخمین زده می شود که حدود 15 درصد از جستجوهای اینترنتی برای ساعت های لوکس در واقع مربوط به محصولات جعلی است. در اینجا چند تفاوت بین ساعت های اورجینال و تقلبی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

1_طراحی و تکمیل
2_مواد
3_قیمت

طراحی و تکمیل ساعت های واقعی و تقلبی

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما ساعت های لوکس اورجینال به دقت و با دقیق ترین استانداردها ساخته شده اند. بنابراین جزئیات و تکمیل در یک ساعت گران قیمت واقعی باید بی عیب و نقص باشد.

قبل از خرید، زمانی را به بررسی جزئیات اختصاص دهید تا مطمئن شوید که همه چیز عالی است. به صفحه، قاب، قاب پشتی، تاج سیم پیچی، بند، دستبند و بند دقت کنید. ساعت سازان درجه یک به محصولاتی که تولید می کنند افتخار می کنند.

برخی از پرچم های قرمز عبارتند از:

*مواد لایه بردار یا پوسته پوسته شوند
*متن کج یا فونت درهم
*فاصله نابرابر بین حروف
*اشتباهات املایی و لوگوهای نادرست
*دستبند درست روی قاب قرار نمی گیرد
*گیره های دستبند ارزان و سست که بسته نمی شود
*گیره‌ها، تاج‌ها، صفحه‌ها، یا پشت جلد بدون علامت
*اگر ساعت به عنوان مکانیکی فروخته شود، صدای تیک تیک بلند دارد
*قبل از خرید، با انجام تکالیف خود با نحوه ظاهر نسخه اصلی مدل ساعت خاص خود آشنا شوید. سپس دانش خود را برای *تعیین واقعی یا تقلبی بودن ساعت مورد نظر اعمال کنید .

مواد ساخت ساعت مچی اصل و تقلبی

از آنجایی که ساعت‌های گران‌ قیمت کالاهای لوکس بسیار گرانی هستند، در ساخت آن‌ها فقط از مواد مرغوب استفاده می‌شود:

*طلای اصلی، معمولاً 18 عیار
*پلاتین اصلی، معمولا 950
*تیتانیوم اصلی، معمولاً درجه 5
*فولاد ضد زنگ، معمولاً 316 لیتر یا بهتر (ساعت های رولکس از 904 لیتر استفاده می کنند)
*چرم اصل
*الماس و سنگ های قیمتی اصلی
*بسته بندی اصلی نیز دارای مواد برتر است

به دلیل کیفیت مواد، ساعت‌های اورجینال نسبت به ساعت‌های کپی سنگین‌تر هستند، زیرا از مواد ارزان‌تری استفاده می‌کنند. با این حال، یک استثنا در این مورد، زمانی است که برندهای ساعت های سطح بالا از موادی مانند تیتانیوم برای تولید ساعت های فوق سبک استفاده می کنند.

یک نکته احتیاط: اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر تولید ساعت‌های ماکت در طلای 18 عیار گزارش شده است.

قیمت ساعت های مچی اصل و تقلبی

ساخت ساعت های اورجینال لوکس هزینه زیادی دارد، به دلایل زیر:

مواد نفیس مورد استفاده در تولید ساعت های خوب.
بهترین ساعت ها معمولاً از سوئیس می آیند. در اینجا، هزینه زندگی و انجام تجارت جزو گران ترین ها در جهان است.
برای راه اندازی این برندهای جهانی ساعت های لوکس هزینه هنگفتی نیاز است و قیمت کالاهای آنها به وضوح منعکس کننده آن است.
بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، اگر قیمت ارائه شده در مقایسه با ارزش بازار آن بسیار پایین باشد، احتمالاً یک کپی است. امروزه تقاضای زیادی برای ساعت‌های گران‌قیمت وجود دارد، بنابراین قیمت بسیار پایین باید یک یا دو ابرویی را ایجاد کند. برخلاف گذشته، اینترنت تشخیص ارزش تقریبی بازار تقریباً هر مدل ساعت لوکس را بسیار آسان‌تر کرده است.

مهم است که تاکید کنیم محصولات تقلبی نه تنها غیرقانونی هستند، بلکه صنعت کالاهای تقلبی نیز زیر شکم زشتی دارد. این موضوع با نقض حقوق بشر، کار کودکان، پولشویی و سایر فعالیت های مجرمانه مرتبط است.

ساعت‌های گران‌قیمت نشان‌دهنده نه تنها تجمل و انحصار هستند. اما همچنین سخت کوشی، تسلط فنی و کیفیت از نظر مواد استفاده شده و افراد پشت کار. در انتخاب خرید یک ساعت لوکس اورجینال ، شما در صنعت مهمی با میراث غنی و افتخارآمیز سهیم هستید. پس به خودتان لطف کنید و این نکات را دنبال کنید تا مطمئن شوید که معامله واقعی را می‌خرید و نه پولی.

تشخیص ساعت رولکس اصل

تشخیص ساعت فیک و اصل جی شاک

قیمت ساعت های مچی اصل و تقلبی
نحوه فروش یک ساعت اصل یا تقلبی

وقتی نوبت به فروش یک ساعت لوکس می رسد ،TTBOL راهی سریع، رایگان و آسان برای دریافت ساعت معتبر به شما ارائه می دهد. کارشناسان ما قادر به ارزیابی کیفیت، وضعیت و اصالت ساعت شما هستند. فروش ساعت های لوکس به صورت آنلاین یا حضوری  در کمتر از 24 ساعت. ما طیف گسترده ای از ساعت های لوکس،و زیبا را به شما ارائه میکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تفاوت رولکس اورجینال و تقلبی

تفاوت رولکس اورجینال و تقلبی

رولکس یک برند شناخته شده است که سالانه بیش از 700000 ساعت از آن تولید می شود. همچنین یکی از جعلی ترین مارک های ساعت موجود است. بلومبرگ با فروشنده ساعت دیوید دوگان که از سال 1975 ساعت می فروشد مصاحبه کرد تا بهترین راه برای تشخیص تقلبی بودن یا نبودن رولکس را پیدا کند. در اینجا برخی از نکات مهم او آورده شده است:

نکاتی مهم جهت خرید ساعت اصل

1_ارزان‌ترین تقلبی‌ها به دلیل حرکات صفحه کوارتز آن‌ها به راحتی قابل تشخیص هستند. دست دوم در داخل ساعت تقلبی لکنت دارد، در حالی که رولکس واقعی حرکت دست دوم نرمی دارد.
اگر هنوز در مورد تفاوت بین دست دوم «لکنت زبان» و دست دوم «صاف» مطمئن نیستید، به دقت گوش کنید – نباید صدای تیک تاک از یک رولکس واقعی شنیده شود.

2_راه دوم برای تشخیص تقلبی، با سنگین بودن ساعت است. ساعت‌های رولکس تقلبی معمولا سبک‌تر هستند، در حالی که ساعت‌های رولکس اورجینال از فلزات باکیفیت ساخته شده‌اند و وزن آن‌ها بسیار بیشتر است.

3_معمولاً ساعت‌های تقلبی رولکس دارای پیچ‌های نسبتاً ابتدایی برای حرکت عقربه‌های دقیقه و ساعت هستند. اما به گفته دوگان، رولکس واقعی دارای سیم پیچی با حکاکی و شیارهایی است که کاملاً یک اثر هنری هستند.

4_آخرین اما نه کم اهمیت، لنز سیکلوپ روی چهره رولکس اورجینال تاریخ را بزرگتر می کند. تکرار آن سخت است، بنابراین بیشتر ساعت‌های تقلبی این مرحله را رد می‌کنند و تاریخ به همان اندازه ظاهر می‌شود.

ارزان‌ترین ساعت‌هایی که در خیابان فروخته می‌شوند بسیار آسان هستند. داگان هشدار می دهد زمانی که ساعت تقلبی به قیمت بیش از 700 دلار فروخته می شود، باید خرید خود را به یک ساعت ساز ببرید تا او بتواند پشت رولکس را بردارد و حرکات داخلی را مشاهده کند تا مطمئن شود که آیا تقلبی است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *