آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, گوناگون, وبلاگ

بند ساعت چرم در مقابل فلز: کدام یک برای شما مناسب است؟

وقتی صحبت از ساعت می شود، پاسخ به این سوال که “کدام بند” یکی از سخت ترین سؤال ها است.
همه انواع تسمه مزایایی دارند، به همین دلیل آنها اختراع شدند. اما، همه تسمه ها یکسان ایجاد نمی شوند. و در این وبلاگ من قصد دارم هم بند ساعت چرمی و هم فلزی ساعت را بررسی کنم تا ببینم کدام یک برای شما مناسب است!

بند چرمی

لینک های پر بازدید

خرید ساعت مچی کاسیو

خرید ساعت مچی مرددانه

خرید ساعت مچی زنانه

بندهای چرمی

همه ما چرم را می شناسیم و دوست داریم. حس طبیعی و نرم پوست گاو برنزه شده تقریباً برای لمس خوشایند است. پوشیدن آن بسیار راحت‌تر از فلز است، در سبک‌های بسیار متفاوت‌تری عرضه می‌شود، و با گذشت زمان کمی تطبیق می‌یابد/کشش می‌کند تا کاملاً مناسب‌تر باشد.
اگر از ساعت برای موقعیت‌های رسمی‌تر استفاده می‌کنید، اغلب چرم بهترین راه حل است. بسیار شیک تر به نظر می رسد و اغلب با کمربند چرمی لباس شما مطابقت دارد، که همانطور که هر آرایشگری به شما می گوید، همه چیز در مورد لوازم جانبی است! این بدان معنا نیست که نوارهای فلزی برای لباس رسمی کار نمی کنند، اما چرم فقط آن سبک اضافی دارد!

بند های چرمی نیز به دلیل سیستم سگکی که معمولاً از آن استفاده می کنند، کمتر مستعد باز شدن هستند. سنجاق تقریباً هرگز باز نمی شود.

بند فلزی ساعت رولکس

بند ساعت چرم در مقابل فلز

ین ما را به یکی از معایب بزرگ نوارهای چرمی می رساند. آنها به مرور زمان فرسوده می شوند.

آنها یا انجام ورزش‌های عرق‌ریز در آنها. همچنین می توانید سالی یک بار یا بیشتر آنها را تمیز کرده و از آنها مراقبت کنید تا به انعطاف پذیری آنها و جلوگیری از ترک خوردن کمک کنید. اما در نهایت، آنها فرسوده می شوند و باید جایگزین شوند. البته این اتفاق در مورد فلز زیاد نمی افتد.
من در زمان خود بسیاری از بند های چرمی را تعویض کرده ام، اما هرگز بند فلزی را تعویض نکرده ام. در واقع، با چرم، این نگهدارنده‌های بند کوچک هستند که ابتدا می‌شکنند، که می‌توانید برای مدتی بدون آن‌ها زندگی کنید، اما معمولاً وقتی هر دو از بین می‌روند، خیلی سریع آزاردهنده می‌شوند (اگر دو مورد برای شروع دارید).

تسمه های فلزی

تسمه های فلزی جایگزین مناسبی برای چرم هستند. آنها تا حدی گران تر به نظر می رسند، به خصوص وقتی آنها را در ساعت های گران قیمتی مانند رولکس و امگا می بینید.

تسمه های فلزی به وضوح تقریباً ضد گلوله هستند. بعید است که بشکنند، می توانند بدون مشکل خیس و عرق کنند، و مواد به طور قابل توجهی کشیده نمی شوند

با این حال، نصب آنها کمی پیچیده تر است، زیرا اغلب باید پیوندها را حذف کنید تا آنها را به طول بهینه برسانید. اگر ساعتی را از مغازه می‌خرید، معمولاً در آنجا انجام می‌شود، اما در صورت خرید آنلاین، تنظیم بند به عهده شماست .
گیره های نوارهای فلزی نیز در صورت گیرکردن یا برخورد ناگهانی به چیزی بیشتر مستعد باز شدن هستند. برندهای گران‌تر سعی کرده‌اند با گیره‌های دقیق‌تر و با طراحی بهتر با این مشکل مقابله کنند – مانند گیره نصب با ایمنی.

از نظر تمیز نگه داشتن بند، نوارهای فلزی بسیار انعطاف پذیرتر هستند. اگر با آنها ورزش کنید یا فقط در یک روز گرم بیرون بروید، مانند چرم لک نمی‌شوند یا از عرق کردن مچ دستتان رنج نمی‌برند.
با این حال، آنها تمایل به جمع آوری کثیفی و سایر چیزهای سرگرم کننده در گوشه های گیره دارند و فلز کمی با گذشت زمان درخشش خود را از دست می دهد. بنابراین، عاقلانه است که آنها را یک بار در سال به طور کامل تمیز کنید.

انواع بندها ساعت فلزی یا چرمی

ساعت همیشه یک اکسسوری برجسته است که به هر لباسی استایل می بخشد. این نه تنها کاربردی است، بلکه یک لمس نهایی بسیار زیبا نیز هست. هر چقدر هم که مدل‌هایی را پیمایش کنید، قبل از خرید ساعت باید به چند سوال پاسخ دهید. این مهم است زیرا هنگام انتخاب ساعت، آن را به قصد استفاده طولانی مدت و در ترکیب با بسیاری از لباس‌های مختلف انتخاب می‌کنیم. بنابراین ارزش انتخاب یکی را دارد که برای ما راحت باشد و ما را خوشحال کند. بند ساعت یک عنصر مهم است. می توانید آن را با کیف دستی، کفش یا سایر لوازم جانبی خود ست کنید تا ظاهری باورنکردنی ایجاد کنید. یکی از جنبه های مهم انتخاب ساعت، معضل ابدی است – بند فلزی در مقابل بند چرمی. هر کدام از آنها جوانب مثبت و منفی خود را دارند.

بند چرمی ساعت رولکس

بند چرمی ساعت

وقتی نوبت به جلسات رسمی می رسد، بند فلزی در مقابل بند چرمی نبردی است که در آن بند چرمی برنده است. اعتقاد بر این است که زیباتر و کلاسیک تر است.
بنابراین برای مناسبت های رسمی مناسب تر است. ظرافت بی انتها – این دو کلمه توضیح می دهند که چرا بند های چرمی همیشه مد هستند. بند های چرمی همیشه شیک هستند و همیشه برای مردان و زنان بسیار حرفه ای به نظر می رسند. آنها با گذشت زمان تنظیم و منبسط می شوند بنابراین یکپارچه با مچ دست شما سازگار است. آنها به طور طبیعی نرم هستند و به صاحب خود احساس سبکی می دهند. این یک ماده راحت است که انعطاف پذیر است.

طرفداران بند ساعت چرم در مقابل فلز

*با لباس های رسمی بهترین کار را می کند و جذابیت های درجه یک را اضافه می کند.
* ظرافت بی انتها.
* متناسب با مچ دست شما.
* به طور طبیعی نرم و خوش پوشیدن.
GINO ROSSI OLIVIA WOMEN’S WATCH

                                       GINO ROSSI OLIVIA WOMEN’S WATCH

بزرگترین عیب این است که یک بند چرمی ممکن است با افزایش سن کمی پاره و پاره شود و برای حفظ ظاهر خود باید اغلب روغن کاری شود. علاوه بر این، اگر چرم خود را خیس کنید – بدون شک اگر به سرعت خشک نشود، باعث آسیب می شود. نه تنها غوطه ور شدن ساعت شما در آب آن را خراب می کند. تعریق بیش از حد نیز ممکن است باعث آسیب شود. زیبا و شیک به نظر می رسد، اما مستلزم کار و توجه بیشتری است. هنگام شستن دست ها یا ظروف باید به یاد داشته باشید که آن را بردارید. شما نباید شنا کنید یا ورزش های شدید یا ورزش هایی که باعث تعریق شما می شوند انجام دهید.

معایب بند ساعت چرم در مقابل فلز

*با افزایش سن پاره و پاره می شود.
*باید با مرطوب کننده های مخصوص روغن کاری شود.
* آب و عرق باعث آسیب می شود.
*ممکن است در اثر استفاده مکرر ترک بخورد.

GINO ROSSI CETIRA WOMEN’S WATCH

                                        GINO ROSSI CETIRA WOMEN’S WATCH

بند ساعت فلزی

اول از همه، بند ساعت فلزی نیاز به نگهداری بسیار کمتری دارد و به سرعت پیر نمی شود. فلز پاره نمی شود و بیشتر علائم کوچک پیری را می توان به راحتی جلا داد. نیازی به تعویض مکرر ندارد بند فلزی برای رویدادهای کمتر رسمی مناسب است. قطعا جلب توجه می کند و با اعتماد به نفس و لباس گران قیمت شناخته می شود. بسته به مدل، می تواند کم و بیش سنگین به نظر برسد. نسبت به چرمی سخت تر و پایدارتر است. تسمه های فلزی ساعت که محکم هستند و احتمال شکستگی ندارند، ممکن است خیس شوند. وقتی در معرض آب و عرق شما قرار می گیرند به راحتی چرم آسیب نمی بینند.

طرفداران:

*بادوام، مقاوم در برابر کشش و (تقریبا) نشکن.
*ماندگاری طولانی تری نسبت به بندهای چرمی دارد.
* مقاومت آب؛ می تواند در معرض عرق قرار گیرد.
*ظاهری سنگین و گران قیمت

GINO ROSSI JELIA WOMEN’S WATCH

                                      GINO ROSSI JELIA WOMEN’S WATCH

ساعت های دستبند استیل معمولاً با ساعت های ورزشی مطابقت دارند. به همین دلیل است که اکثر مردم بر این باورند که یک بند فلزی برای هر لباس رسمی مناسب نیست یا برای استفاده روزمره بسیار سنگین است. همچنین فلز به دما بسیار حساس است، بنابراین هرگز بند ساعت فلزی خود را در مکان‌هایی با درجه حرارت شدید مانند مستقیماً زیر نور خورشید قرار ندهید زیرا اگر ساعت در سرما بماند ممکن است دچار سوختگی یا برعکس سرمازدگی شوید. برای برخی افراد بند ساعت فلزی بر خلاف چرمی، لمس کردن آن لذت بخش نیست.

معایب:

*معمولا با ساعت های اسپرت مطابقت دارند.
*به دماهای شدید حساس است.
*برای استفاده روزمره بسیار سنگین است.
* لمس کردن آن لذت بخش نیست.

GINO ROSSI SERBA WOMEN’S WATCH

                                        GINO ROSSI SERBA WOMEN’S WATCH

انتخاب بند فلزی یا بند چرمی (یا هر دو!) یک تصمیم شخصی است. امیدواریم پس از آشنایی با نقاط ضعف و قوت و همچنین نکات کاربردی هر دو نوع بند ساعت، اکنون برای شما راحت تر باشد. توصیه می کنیم هر دو نوع بند و ساعت را در کمد لباس داشته باشید و با توجه به موقعیت و مناسبت با سایر لوازم، آنها را تعویض کنید.

راهنمای خرید زیورآلات: 30 راهنمایی واقعا کارآمد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *