آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, برند ها, وبلاگ

ساعت های مچی زیر یک میلیون برند کاسیو

ساعت های مچی زیر یک میلیون برند کاسیو - ساعت مچی زنانه کاسیو CASIO LTP-V005GL-1B2

شاید با خود تصور می کنید که یک ساعت مچی زیبا، حتما باید گران باشد یا ساعت برندهای معروف همانند کاسیو حتما گران قیمت هستند! اما کاملا اشتباه فکر می کنید. ساعت مچی، یکی از ملزومات مهم در تیپ و استایل هر شخص است که با قیمت های متنوع به فروش می رسد. شما می تواند بر اساس نیاز و توان مالی، ساعت مچی مورد نظر خود را انتخاب کنید. حتما با برند معروف کاسیو آشنا هستید. در این مقاله قصد داریم تا ساعت های مچی کاسیو با قیمت مناسب را به شما عزیزان معرفی کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ساعت مچی زنانه کاسیو CASIO LA690WEMB-1B

اگر به دنبال یک ساعت دیجیتالی زنانه و شیک هستید، قطعا یکی از گزینه های پیش روی شما، CASIO LA690WEMB-1B از سری ساعت های VINTAGE می باشد. جنس بدنه Alloy بوده و بند آن یون اندود مشکی می باشد که جلوه خاصی برای این ساعت ایجاد کرده است. بند استیل، مقاومت در برابر آب، چراغ LED، آلارم روزانه و شیشه رزین از دیگر ویژگی های این مدل شیک و ساده است. می توانید برای باشگاه، قرارهای کاری و رسمی از آن استفاده کنید. البته بیشتر برای تیپ های اسپرت مناسب است. ساعت مچی زنانه کاسیو CASIO LA690WEMB-1B نسبتا سبک وزن بوده و عمر حدودی باتری آن 2 سال است. شما با پرداخت قیمتی مناسب و زیر یک میلیون تومان می توانید از ویژگی های منحصر به فرد این مدل استفاده کنید.

ساعت مچی زنانه کاسیو CASIO LA690WEMB-1B

 

ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO MRW-210H-7AV

یک مدل آنالوگ شیک مردانه که انتخاب مناسبی برای خاص پسندان خواهد بود. این مدل اکثرا برای ورزشکاران مناسب بوده چون ظاهر اسپرتی دارد. توانایی تحمل آب تا ارتفاع 100 متر نیز از دیگر ویژگی های آن است. با استفاده از این مدل علاوه بر ساعت، از روز و تاریخ نیز مطلع خواهید شد. ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO MRW-210H-7AV یک ساعت بادوام بوده که با توجه به قیمت، دقت بالایی دارد. به طوری که میزان خطای آن در ماه  ثانیه می باشد. این مدل انرژی خود را از باتری تامین می کند. توجه داشته باشید که رنگ های این ساعت محدود بوده و تنها در رنگ مشکی تولید می شود. با خرید از تی تی بول، هم مطمئن خرید کنید و هم یکسال گارانتی شرکت پارس پوزیترون را دریافت خواهید کرد.

ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO MRW-210H-7AV

ساعت مچی زنانه کاسیو CASIO LTP-V005GL-1B2

زیبایی در عین ساده بودن را می توانید در ساعت مچی زنانه کاسیو CASIO LTP-V005GL-1B2مشاهده کنید. یک ساعت انالوگ که از قاب طلایی برای ساخت آن استفاده شده. علاوه بر قاب، نشانگر ها نیز به رنگ طلایی هستند. البته توجه داشته باشید که نشانگر تاریخ در این مدل وجود ندارد. اما کارکرد بسیار مناسبی داشته و به راحتی تا سه سال می توانید از خدمات آن بهره مند شوید. دقت این مدل، ±20 ثانیه در هر ماه است. بانوانی که اندازه مچ دست آن ها تا 19 سانتی متر است می تواند این مدل ساعت مقرون به صرفه را خریداری کنند. مقاومت در برابر آب، شیشه معدنی و بند چرمی از دیگر ویزگی های ساعت مچی زنانه کاسیو CASIO LTP-V005GL-1B2 می باشد.

ساعت مچی زنانه کاسیو CASIO LTP-V005GL-1B2

ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO AE-1100WD-1AV

ساعت های برند کاسیو امتحان خود را پس داده اند. یکی دیگر از مدل های مقاوم و اصیل این شرکت، ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO AE-1100WD-1AVمی باشد. منبع انرژی این مدل از باتری بوده و می تواند فشار آب 100 متری را نیز تحمل کند. نوع قفل ضامن دار یا کلیپسی بوده به همین دلیل باز و بسته شدن برای شما راحت تر خواهد بود. جالب است بدانید که شما با پرداخت هزینه کمتر از یک میلیون تومان، می توانید به مدت 10 سال از این ساعت زیبا استفاده کنید. ابلیت روشن/خاموش کردن ساعت تابستانی، جابه‌جایی بین زمان، تایمر معکوس، بوق ساعتی و تقویم تمام خودکار از دیگر ویژگی های آن است. دیگر به دنبال تقویم نباشید! با استفاده از این مدل، از روز و تاریخ نیز مطلع خواهید شد. نور پس‌زمینه LED نیز باعث می شود که به راحتی در شب قابل استفاده باشید. به یاد داشته باشید که برای خرید یک ساعت مناسب حتما لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید! تنها کافی است انتخاب مناسبی داشته و از مراکز معتبری همانند تی تی بول خرید کنید.

ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO AE-1100WD-1AV

ساعت مچی مردانه،زنانه کاسیو CASIO A159WGEA-1

یک ساعت unisex در انتظار شماست! هم آقایان و هم بانوان عزیز می توانند از این مدل زیبا استفاده کرده و یا حتی باهم ست کنند! این مدل، یک نوع ساعت دیجیتال بوده که به راحتی 7 سال عمر می کند. رنگ طلایی بند آن، یک جلوه خاص و زیبا به آن هدیه می کند که جذابیت شما را افزایش می دهد. نسبت به آب نیز مقاوم بوده و اندازه سگک آن قابل تنظیم می باشد. وقت نمای ساعت، دقیقه، ثانیه، روز و تاریخ نیز از دیگر ویژگی های آن است که معمولا در اکثر ساعت ها یافت می شود. اگر به دنبال یک هدیه زیبا برای روز تولد، ولنتاین، سالگرد ازدواج و… هستید، مسلما این مدل انتخاب بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای شما خواهد بود. با خریداری این ساعت شیک، یک سال گارانتی دریافت کنید!

لینک های مرتبط

ساعت زنانه برند کاسیو (CASIO)

تنظیم ساعت جی شاک کاسیو : راهنمای کامل + ترفند ها

راه های تشخیص ساعت کاسیو اصل و تقلبی

ساعت های مچی زیر یک میلیون برند کاسیو

ساعت های ارزان قیمت کاسیو

نحوه تنظیم ساعت جی شاک کاسیو

ساعت مچی مردانه،زنانه کاسیو CASIO A159WGEA-1

ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO MTP-V300L-2A

زیبایی، دقت و مقرون به صرفه بودن بودن را می توان در ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO MTP-V300L-یافت! یک ساعت آنالوگ زیبای سه موتوره با بند چرمی که برای خاص پسندان ساخته شده است. آقایانی که اندازه مچ دستشان تا 20 سانتی متر است می توانند از این مدل استفاده کنند. البته دقت کنید که همانند سایر مدل ها، مقاومت بالایی نسبت به آب نداشته و فقط می تواند قطرات آب را تحمل کند. پس حتما دقت لازم را در استفاده از این ساعت به خرج دهید. عمر تقریبی آن 3 سال است و وزن نسبتا سبکی دارد. جنس شیشه آن معدنی می باشد. همچنین با خرید این ساعت، یکسال گارانتی شرکت پارس پوزیترون نیز دریافت می کنید.

ساعت مچی مردانه،زنانه کاسیو CASIO A159WGEA-1

لینک مرتبط

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی هوشمند

ساعت مچی برند کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *