آموزش خرید ساعت, وبلاگ

مدل های ساعت مچی ترند شده سال ۲۰۲۳

مدل های ساعت مچی ترند شده سال ۲۰۲۳

مدل های ساعت مچی ترند شده سال ۲۰۲۳، یکی از خاص ترین ها در این عرصه می باشد. که محبوبیت بسیاری را کسب کرده است. اکنون در این مقاله به انواع مدل های ترند شده می پردازیم.

انواع مدل های ترند شده ۲۰۲۳:

ساعت های مینیاتوری: این مدل از ساعت های مچی برای خانم ها مناسب است. و کلاسیک محسوب می شود. طرفداران خاص خود را دارد. بنابراین این سبک از ساعت مچی هم چنان در کاتالوگ برند های معروف و معتبر وجود دارد. به عرصه ی مد نیز معرفی شده اند.

ساعت های تقویم دار: ساعت های تقویم دار، دارای ظرافت، زیبایی و هم چنین بسیار کاربردی هستند. که دارای تقویم نیز می باشند‌.

ساعت های مربعی: ساعت های مربعی شکل نیز برای خانم ها بسیار مناسب است. و سبک خاص و کژوال به شمار میرود. با استفاده از این سبک و مدل، استایل جذاب و مصممی خواهید داشت.

ساعت های بزرگ: ساعت هایی با صفحه نمایش بزرگ از بهترینای دنیای مد به شمار میروند. که در طرح ها و مدل های جذابی تولید می شوند. اما با گذشت زمان، همواره شاهد فاصله گرفتن دنیای مد از ساعت مچی های بزرگ و خیلی کوچک هستیم.

مدل های ساعت مچی ترند شده سال ۲۰۲۳جنس ساعت مچی های ترند شده:

فولاد ضد زنگ: ساعت های با کیفیت و مقاومت بالا، از جنس فولاد ضد زنگ می باشند. که در برابر ضربه و آسیب های احتمالی بسیار مقاوم است.

تیتانیوم: بهترین جنس ترند شده ۲۰۲۳از جنس تیتانیوم می باشد. از فولاد سبک تر و مقاوم تر است.

طلای ۱۸عیار: طلا آلیاژی با ارزش و گران بها می باشد. که در رنگ های قرمز، صورتی و طلایی ساخته می شود‌. اگر از نظر مالی مشکل ندارید‌، ساعت هایی با بدنه ی طلا، انتخابی عالی می باشد. هم چنین از مقاومت بالایی برخوردار است.

مدل های ساعت مچی ترند شده سال ۲۰۲۳ست کردن انواع استایل، با ساعت های ترند:

استایل کژوال: کژوال از استایل هایی به شمار میرود که با انواع مدل های ساعت مچی، به استثنا مدل اسپرت ست می شود.

استایل مینیمالیسم: این استایل با ساعت های کلاسیک که به صورت طرح دار و رنگی می باشد، بسیار خارق العاده و بی نظیر می شود. در کنار شیک بودن ظاهر و سلیقه ی خود را نیز خواهید داشت.

 استایل پیژامه و لینن: برای این استایل دو ظاهر لاغر و معمولی داریم. که در صورت معمولی از ساعت های بزرگ و در صورت لاغر بودن از ساعت های با صفحه نمایش کوچک و بند ضخیم استفاده نمایید.

استایل گلامور: برای این استایل بهتر است از ساعت های تزئین شده با الماس و سنگ های قیمتی استفاده کنید. که بند آن بهتر است از طلا یا نقره باشد.

استایل جیپسی: در این نوع استایل از ساعت های با بند بلند استفاده می شود. اما به دلیل از مد افتادن این سبک بهتر است از بند چرم و یا متوسط استفاده کنید.

استایل بوهو و اثنو: این مدل دارای ظاهری عجیب می باشد. و سبک کمیابی محسوب می شود. اما مدل طرح دار آن در انواع برندها وجود دارد.

استایل تجاری: برای استایل تجاری ساعت های کلاسیک مناسب اند. اما به دور از دنیای مد ساعت های بند چرم و استیل، ظاهری شیک و خاص را برای شما به ارمغان می آورد.

مدل های ساعت مچی ترند شده سال ۲۰۲۳ویژگی های ساعت مچی ایده آل:

امروزه ساعت مچی هایی تولید می شوند که علاوه بر نمایش زمان، قابلیت ها و ویژگی های خاصی نیز دارند. که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

نمایش تاریخ: یکی از ویژگی ها و قابلیت های ساعت مچی خوب، نمایشگر تاریخ می باشد. که روز، ماه و سال را به خوبی نمایش میدهد. هم چنین به راحتی قابل تنظیم است.

ضد آب: ضد آب بودن یکی از ویژگی هایی است که مقاومت بالای ساعت را در برابر آب نشان میدهد. این ویژگی در انواع ساعت های با کیفیت وجود دارد.

نور صفحه نمایش: با نوری که در صفحه نمایش ساعت های خوب وجود دارد، دیگر نگران تاریکی محیط و نبود نور نباشید. زیرا این ویژگی سبب می شود که صفحه نمایش ساعت را به خوبی تماشا کنید.

کرنومتر: این ویژگی برای افراد ورزشکار بسیار کاربردی می باشد. و توسط آن می توانید میزان فعالیت های روزانه خود را کنترل کنید.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

6 دیدگاه در “مدل های ساعت مچی ترند شده سال ۲۰۲۳

  1. علی گفت:

    سلام کیفیت موتور ساعت مچی برند میوتا بدون سنگ تاریخ دار و هفته دار چطوره البته موتور زرد؟؟

    1. سعید گفت:

      عالی

  2. محمد گفت:

    قیمت موتور ساعت کوارتز مارک روندا یک سنگ چند قیمته کسی اطلاع داره،، موتور زرد طلایی

  3. محسن گفت:

    سلام یه ساعت هابلوت مردانه دارم بندش خراب شده یه بند معمولی انداختم ۶ ماهم دوام نیاورد از کجا میتونم یه بند خوب براش بخرم

    1. سعید گفت:

      راسته ساعت فروشان تهران

  4. فرشاد گفت:

    ساعت فقط سیکو اتوماتیک بقیه الکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *