آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, گوناگون

بهترین ساعت های مایکل کورس

مایکل کورس، طراح لباس ورزشی نمادین، یکی از شناخته شده ترین نام ها در مد عملی آمریکایی است. مایکل کورس با شش سال تجربه در یک شرکت مد فرانسوی، اولین خط لباس زنانه خود را در سال 1981 معرفی کرد. این آغاز یک افسانه بود. از آن زمان، کورس مترادف با لباس های آماده برای مردان و زنان شد. ساعت‌های مایکل کورس سنت طراحی شیک را به ارث می‌برند و در عین حال از مواد کلاسیک و حرکات ساعت استفاده می‌کنند. مجموعه‌های محبوب از مواد شیک مانند رزگلد و لاک پشت استفاده می‌کنند (همانطور که در زیر می‌بینید)، یا یک بازی پر زرق و برق را به سبک‌های دوست پسر و دستبند کلاسیک معرفی می‌کنند.

در اینجا 10 بهترین ساعت مایکل کورس در تمام دوران آورده شده است.

مایکل کورس جت مستر کرونوگراف اتوماتیک

مایکل کورس جت مستر کرونوگراف اتوماتیک

مایکل کورس به دلیل استفاده از پرداخت های لوکس و مواد با کیفیت بالا با قیمتی مقرون به صرفه مشهور است. این ساعت مردانه کرنوگراف اتوماتیک مایکل کورس با الهام از مطالعه هوانوردی، دارای یک ظاهر لمسی با قدرت بالا است. این ساعت مردانه توسط یک دستبند مردانه 3 ردیفه از جنس استیل ضد زنگ پشتیبانی می شود و دارای بدنه استیل ضد زنگ 45 میلی متری، نشانگر ساعت باتوم، 4 صفحه فرعی کرنوگراف، صفحه گرد با صفحه منحصر به فرد مشکی و خاکستری و قاب مشکی مشخص شده است. این ساعت مردانه با یک حرکت خودکار پیچیده که به آن نیرو می دهد، می تواند تقریباً هر ظاهری را تکمیل کند.

MK5877 Everest (ساعت زنانه)

MK5877 Everest (ساعت زنانه)

اوج زرق و برق، این ساعت با کریستال های مشکی شفاف و جت که قاب، دستبند و صفحه رنگ نقره ای را تزیین می کند، خودنمایی می کند. قاب و دستبند از جنس استیل ضد زنگ هستند، در حالی که کریستال های سواروسکی با قاب نقره ای ثابت تقویت شده اند. این ساعت همچنین دارای نشانگرهای ساعت کریستالی مشکی و عقربه‌های رنگ نقره‌ای است، در حالی که صدای شماره‌گیری آنالوگ است. این ساعت اسپورت و در عین حال پیچیده با حرکت کوارتز، به لطف کریستال معدنی یکپارچه، در برابر خش مقاوم است. دارای قطر کیس وسیع (حدود 43 میلی متر)، عرض باند حدود 22 میلی متر و ضخامت کیس 11.5 میلی متر است. به طور کلی، این ساعت تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است.

MK5839 Bradshaw (ساعت زنانه)

MK5839 Bradshaw (ساعت زنانه) این ساعت زنانه دارای قاب پلاستیکی استات لاک پشتی به ضخامت 11 میلی متر و عرض 43 میلی متر است. دارای یک قاب ثابت و تاج رنگی pull-push طلایی بافت دار با فشار دهنده های عملکردی یکپارچه، و از طریق یک حرکت کرونوگراف کوارتز دقیق اجرا می شود. علاوه بر این، ساعت دارای صفحه قهوه ای تیز با نشانگرها و عقربه های براق طلایی، عملکرد دوگانه نمایش تاریخ و زمان، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری و همچنین کریستال معدنی مقاوم در برابر خش است. همچنین یک دستبند قهوه ای پهن 20 میلی متری و ظاهراً دو سال گارانتی فروشگاه دارد

ساعت زنانه Michael Kors MK5191

ساعت زنانه Michael Kors MK5191

اولین چیزی که در MK5181 جلب توجه می کند، ترکیب کلاسیک طلایی و مشکی با صفحه مشکی بسیار جذاب است. سه شماره گیری فرعی روی شماره گیری اصلی وجود دارد که زمان را در مناطق زمانی دیگر نشان می دهد. طراحی دستبند لمسی از ظرافت و ظرافت را به ارمغان می آورد در حالی که یک کرونوگراف گرد نمایش تاریخ را در ساعت 4 ارائه می دهد. این ساعت همچنین دارای بند طلایی و مشکی زیبا با ساپورت طلایی است. می توانید بند را با برداشتن پیوندهای نصب شده روی آن تنظیم کنید. قسمت پشتی این ساعت از جنس استیل ضد زنگ است تا از آلودگی و عرق ساعت محافظت کند. در نهایت این ساعت قابلیت ضدآب تا عمق 100 متری دارد!

ساعت زنانه کوارتز Michael Kors MK5020

ساعت زنانه کوارتز Michael Kors MK5020

ترکیبی زیبا از نقره و استیل با صفحه مرواریدی پیچیده، MK5020 در نگاه اول بسیار جذاب است. این ساعت برای کسانی ایده آل است که به دنبال ساعتی زیبا هستند که خیلی براق یا درشت نباشد. صفحه مرواریدی، نور را به زیبایی منعکس می‌کند و رنگی تقریباً رنگین کمانی ایجاد می‌کند. ساعت زنانه نیز حجیم نیست و بند دستبند را می توان به سادگی با برداشتن پیوندها به دور مچ دستکاری کرد. صفحه با پایه معدنی ضد خش محافظت می شود و ساعت عمومی تا پنجاه متر ضد آب است. استفاده طولانی مدت ممکن است باعث ایجاد چند خراش روی بند شود، اما در مجموع، این ساعت برای خانم‌ها فوق‌العاده است.

ساعت زنانه Michael Kors MK5038 Ritz Tortoise

ساعت زنانه Michael Kors MK5038 Ritz Tortoise

برای کسانی که عاشق لاک پشت هستند، MK5038 قطعا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. صورت قهوه ای و طلایی با یک بند دستبند پیوندی قابل تنظیم همراه است. رنگ کلی ساعت به این معنی است که می تواند به طور یکپارچه با اکثر خراش هایی که ممکن است پس از استفاده طولانی ظاهر شوند ترکیب شود. صفحه که به رنگ قهوه ای شیک است، دارای نشانگرهای ساعت زیبا و همچنین عقربه دوم طلایی است. این ساعت همچنین تا پنجاه متر ضد آب است و با حرکت کوارتز دقیق نیرو می گیرد. ساعت Ritz Tortoise فوق العاده ظریف است و توانایی مقاومت در برابر سایش و پارگی در طول زمان را دارد.

ساعت زنانه MK5868 Skylar – 219

ساعت زنانه MK5868 Skylar – 219 این ساعت مایکل کورس که در عین حال کاربردی و پیچیده است، می تواند تقریباً هر لباسی را تحسین کند، چه شیک و چه فقط غیر رسمی. ساعت همراه با یک قاب رزگلد از جنس استیل ضد زنگ با صفحه کریستالی شفاف ارائه می شود. یک کریستال معدنی قوی وجود دارد که صفحه را پشتیبانی می کند و محافظت عالی در برابر سایش و پارگی را تضمین می کند. علاوه بر این، این ساعت با حرکت کوارتز ژاپنی دقیق ارائه می شود که زمان دقیق را تضمین می کند. ویژگی های پاداش شامل مقاومت در برابر آب تا صد متر و اعداد رومی رزگلد است.

ساعت مایکل کورس پارکر

ساعت مایکل کورس پارکر

ساعت مایکل کورس پارکر ساعتی براق است که با سنگ فرش های خیره کننده تزئین شده است تا حسی پیچیده و در بالای شهر داشته باشد. صورت گرد و دستبند تمام شده از جنس استیل ضد زنگ – که با مادر مروارید درخشان تزئین شده است – با هم ترکیب شده و طرحی جاودانه را تشکیل می دهند. این ساعت زنانه با هر مدلی سازگار است، از لباس مجلسی گرفته تا شلوار جین ساده و بافتنی.

ساعت هوشمند Michael Kors MKT5006 Blue Bradshaw (صفحه نمایش لمسی)

ساعت هوشمند Michael Kors MKT5006 Blue Bradshaw (صفحه نمایش لمسی)

MK5057 ترکیبی عالی از طراحی “swag” و کلاسیک است. این ساعت فضایی فوق‌العاده شیک دارد و دارای یک صفحه بزرگ و سنگ‌های تعبیه‌شده است که زمان بررسی را بسیار دلپذیر می‌کند. صفحه دارای سنگ های ریز متعددی است که به ظرافت ساعت کمک می کند. برخی از کاربران ممکن است بند دستبند را کمی ضعیف بدانند، اما به خوبی با ساعت کلی مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *