اخبار سایت, برند ها, گوناگون, وبلاگ

بهترین ساعت های زنانه برند فسیل

بهترین ساعت های زنانه برند فسیل

بهترین ساعت های زنانه برند فسیل: امروزه، به راحتی می توانیم با بررسی تلفن همراه خود، ساعت را مشاهده کنیم. با این وجود، ظرافتی که یک ساعت مچی به ارمغان می آورد، قابل انکار نیست. این ظرافت برای بانوان، اهمیت بیشتری دارد. با این حال، لازم نیست همه بانوان ساعت های لوکس و گران قیمت به دست کنند. برخی از ساعت ها، از عملکرد بسیار مناسبی برخوردار بوده و قیمت معقولی دارند.

برندهای معتبری همچون رولکس، امگا و فسیل، همیشه به تولید ساعت های گران قیمت نمی پردازند! بلکه با تولید ساعت های میان رده با قیمت مناسب، نیاز تمام افراد جامعه را برطرف می کنند. فسیل، از جمله برندهایی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

این کمپانی با داشتن سبک خاص در طراحی و ساخت ساعت های مچی، توانسته در سال 2020 تقریبا یک و نیم میلیون دلار فروش داشته باشد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین ساعت های زنانه فسیل بپردازیم. تا انتها همراه ما باشید. همچنین می توانید با خرید ساعت های ذکر شده از سایت تی تی بول، از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

نگاهی به تاریخچه کمپانی فسیل

کمپانی فسیل در سال 1984 توسط برادران تام و کاستا کارتسوتیس، تاسیس شد. فسیل، طوری بر روی ساخت ساعت های به روز تمرکز کرد که تا آن زمان، هیچ شرکتی بدین گونه عمل نکرده بود. البته از ابتدا کمپانی فسیل با هدف ساخت ساعت، افتتاح نشد، بلکه در ابتدا به واردات و صادرات ساعت های مارک های دیگر می پرداخت. این شرکت اولین ساعت های مچی خود را با نام تجاری Fossil® به بازار عرضه کرد. اما حوزه فعالیت های شرکت فسیل تنها به ساعت مربوط نمی شود، بلکه در زمینه کالاهای چرمی نیز فعالیت می کند.

ساعت های فسیل از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به سادگی می توانند نیاز شما مصرف کننده عزیز را برطرف کنند. در ادامه، به معرفی بهترین ساعت های زنانه فسیل با قیمت مناسب میپردازیم.

 

ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL ES3887

Fossil ES3887  یک ساعت مچی زیبا است که هر زنی را مجذوب خود می کند. جنس بدنه از روکش PVD رز و رنگ صفحه سفید است. در حقیقت، این ساعت در دسته کرونوگراف ها قرار دارد. این مدل دارای 50 متر مقاومت در برابر آب است. با توجه به مقاومت به آب، ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL ES3887 برای شنا در استخر تا حدودی مناسب بوده اما بهتر است که برای شیرجه در محیط های عمیق استفاده نگردد. بند چرم این ساعت سبب شده تا برای محیط های اداری و رسمی انتخاب مناسبی باشد. رنگ های سیلور، رزگلد و سرمه ای به کار رفته در این مدل، جلوه و زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند. استیل ساعت FOSSIL ES3887 هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. با خرید این ساعت، جعبه، پاکت اصلی فسیل و یک سال گارانتی شرکت تی تی بول را دریافت کنید!

ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL ES3887

ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL ES3884

اگر به دنبال یک ساعت مچی شگفت انگیز زنانه هستید، قطعا FOSSIL ES3884 یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. همانطور که می دانید، ساعت های سه موتوره، کرونوگراف نیز نامیده می شوند، FOSSIL ES3884 از این قاعده مستثنی نیست. جنس بدنه از استنلس استیل بوده که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول می باشد. این ساعت، 5 ATM مقاومت در برابر آب دارد در نتیجه برای ورزش های آبی سنگین توصیه نمی شود. موتور کوارتز ساخت ژاپن دارای کیفیت فوق العاده ای بوده که تا چندین سال برای شما عمر می کند. رنگ طلایی به کار رفته در ساختار این ساعت، جلوه خاصی به آن بخشیده و توجه بانوان زیادی را به خود جلب می کند. نوع قفل آن نیز ضامن دار یا کلیپسی بوده که باز و بسته کردن را برای شما ساده تر خواهد کرد. با استفاده از این ساعت، GMT، تاریخ, روزهای هفته و ساعات شبانه روز برای شما قابل نمایش خواهد بود. البته توجه داشته باشید که وزن این مدل نسبتا زیاد است. با خرید از سایت تی تی بول، علاوه بر دریافت قاب اصلی شرکت سازنده، گارانتی یکساله تی تی بول را از ما هدیه بگیرید.

ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL ES3884

ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL ES4534

یکی از ویژگی هایی که سبب می شود یک ساعت جلوه زیبایی تری داشته باشد، بند آن است. در واقع برخی اوقات، بند ساعت نقش مهم تری در جذب مشتری خواهد داشت. بند حصیری، معمولا ظرافت بیشتری نسبت به سایر بندهای ساعت دارد.  FOSSIL ES4534 یکی از ساعت های ظریف زنانه است که تقریبا با سبک مینیمالیستی طراحی شده است. پس اگر به دنبال یک ساعت ساده و در عین حال زیبا و کاربردی هستید، قطعا این مدل نظر شما را به خود جلب می کند. یکی از ویژگی های مثبت این ساعت این است که وزن کمی دارد به همین دلیل دست شما را خسته نخواهد کرد. جنس شسشه به کار رفته در صفحه از کریستال ضد خش بوده که احتمال آسیب پذیری را کاهش خواهد داد. صفحه این ساعت ساده نیست و گل های تعبیه شده در آن حالت فانتزی را تداعی می کند. همچنین توجه داشته باشید که هنگام کار با آب، ساعت را از دست خود خارج کنید زیرا در برابر آب چندان مقاوم نیست!

ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL ES4534

 

ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL M3131

ممکن است چرم های رنگ روشن در نگاه اول، چندان جذاب به نظر نرسند. به همین دلیل است که طراحی و کیفیت آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. FOSSIL M3131 یک انتخاب ویژه برای سخت پسندان خواهد بود. کیفیت ساعت های فسیل بر هیچ کس پوشیده نیست و این برند در ساخت چنین مدلی نیز خوش درخشیده است. با نگاه کردن به صفحه ساعت، اجزای داخلی آن نیز به راحتی دیده خواهند شد

. این مورد یکی از ویژگی های جالب مدل M3131 محسوب می شود. این ساعت مقاومت به آب چندان بالایی ندارد به همین دلیل بهتر است در استخر های پر عمق استفاده نشود. این مدل تک موتوره بوده و توانایی نشان دادن تاریخ را ندارد. چرم استفاده شده در M3131 کاملا طبیعی بوده و به راحتی آسیب نمی بیند. با خرید از ساعت تی تی بول، یک تجربه شگفت انگیز در خرید اینترنتی را تجربه خواهید کرد.

ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL M3131

لینک مرتبط

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی فسبیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *