برند ها, دسته‌بندی نشده

چگونه یک ساعت هوشمند انتخاب کنید

یک ساعت هوشمند ممکن است یک چیز جدید به نظر برسد، اما اطلاعات ضروری را از تلفن شما به مچ دست شما می رساند. راحتی محض اینکه بتوانید به صفحه نمایش خود بدون دست زدن به تلفن خود نگاه کنید، توجیه درستی است. خرید ساعت هوشمند آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. اکنون این یک ابزار بالغ است و این بدان معناست که مارک‌ها و مدل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.ما قصد داریم این سفر خرید را ساده کنیم، اما ابتدا، با کشف اینکه چیزی که نیاز داریم یک ساعت هوشمند است یا فقط یک نوار تناسب اندام، شروع می کنیم.

انتخاب درست ساعت هوشمند

یک ساعت هوشمند ممکن است برخی از آمارهای مربوط به سلامتی را ثبت کند، اما عملکرد اصلی آن این است که رابط تلفن شما روی مچ دست شما باشد. اکنون زمان خوبی است تا آنچه را که به دنبال آن هستید را برای خود مرتب کنید. همچنین ممکن است فقط محصولی پیدا کنید که به عنوان هر دو کار کند. اگر یک گروه تناسب اندام است، ما مقاله ای داریم که همه چیز را از دیدگاه یک کاربر گروه تناسب اندام توضیح می دهد، اما اگر ساعت هوشمندی است که به دنبال آن هستید، ادامه مطلب را بخوانید.

نحوه ساخته شدن ساعت هوشمند

نحوه ساخت ساعت مچی هوشمند

یک ساعت هوشمند خوب باید محکم باشد، بنابراین سال‌ها استفاده از آن روی مچ دست شما دوام می‌آورد و همچنین باید ظاهر خوبی داشته باشد. روی مچ شما می‌نشیند، بنابراین باید مچ بند راحتی داشته باشد که شبیه اسباب‌بازی نباشد. حتی برخی از ساعت‌های هوشمند در اندازه‌های مختلف، برای مردان و زنان یا کسانی که دست‌های باریک‌تری دارند، ارائه می‌شوند. به سفارشی سازی های موجود برای ساعت در قالب بند نیز نگاه کنید. برخی از ساعت‌ها با تسمه‌های فلزی ارسال می‌شوند در حالی که برخی دیگر با بند لاستیکی عرضه می‌شوند، اما به‌عنوان خرید جداگانه، ارتقاء داده می‌شوند.

اگر خیلی سریع عرق می کنید یا می خواهید زیر باران خیس شوید، ساعت ضد آب چیزی است که باید در نظر داشته باشید. به یاد داشته باشید، ضد آب بودن ساعت فقط به این معنی است که ساعت در باران های خفیف از پاشش پاشیده می شود. یک ساعت ضد آب می تواند حداقل تا عمقی زیر آب برود.

ساعت شما با چه سیستم عاملی کار می کند؟ با گوشیت کار میکنه؟

این یکی از نکات مهم در انتخاب ساعت هوشمند است. ببینید ساعت هوشمند از چه پلتفرمی استفاده می کند. اکثر ساعت‌های هوشمند از پلتفرم اختصاصی سازنده خود استفاده می‌کنند در حالی که برخی از برندهای دیگر از پلتفرم اصلی مانند Android Wear استفاده می‌کنند. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. Android Wear، سیستم عامل محبوب گوگل توسط برخی از تولیدکنندگان استفاده می شود. Android Wear با هر دو گوشی هوشمند Android و iPhone کار می کند. سیستم عامل Watch، پلتفرمی که توسط اپل توسعه یافته است، فقط برای دستگاه های اپل واچ آنها طراحی شده است . شما نمی توانید از اپل واچ با دستگاه اندرویدی نیز استفاده کنید. تولیدکنندگانی مانند Fitbit و Garminاز سیستم عامل های خود استفاده می کنند و تقریباً در هر تلفن هوشمند قابل استفاده است. بسته به مدل، ممکن است سطوح پشتیبانی از سیستم عامل و برنامه‌های مورد استفاده گوشی شما متفاوت باشد.

سیستم عامل ساعت های مچی هوشمند

پشتیبانی مورد بحث ما قادر است اعلان‌ها را بین برنامه‌ها همگام‌سازی کند و از ساعت برای کنترل تلفن با استفاده از دستورات صوتی و مواردی از این قبیل استفاده کند. به عنوان مثال، می‌خواهید بتوانید کنترل صدای تلفن خود را کنترل کنید، یا مخاطبی را برای تماس انتخاب کنید، یا به سرعت به یک پیام پاسخ دهید. پشتیبانی کمتر ممکن است به این معنی باشد که شما فقط می توانید برخی از این کارها را انجام دهید.

چه برنامه هایی دریافت می کنید و چه سفارشی سازی هایی را می توانید انجام دهید؟

ساعت‌های هوشمند می‌توانند تعداد زیادی برنامه را اجرا کنند، چه تلفن همراه داشته باشید و چه نداشته باشید. به نوع برنامه های موجود برای ساعت مورد نظر خود نگاه کنید که به شما امکان می دهد بیشترین کار را انجام دهید. ساعت هوشمند ابتدا یک ساعت است، بنابراین سفارشی‌سازی‌ها و چهره‌های ساعت نیز مهم هستند. به نوع گزینه های سفارشی سازی موجود نگاه کنید.

واقعاً به چه اتصالی نیاز دارید؟

ساعت مچی هوشمند و کاربرد های ان

ساعت‌های هوشمند ویژگی‌های اتصال جدیدی اضافه شده‌اند. مواردی که مهم هستند مواردی مانند GPS داخلی است که به شما امکان می دهد مسیر خود را در طول تمرین بدون نیاز به حمل تلفن همراه خود ردیابی کنید. اگر این ویژگی وجود ندارد، ممکن است لازم باشد هر بار اجازه دهید ساعتتان به تلفنتان متصل شود. این مدتی طول می کشد. اگرچه داشتن GPS داخلی راحت است، اما ممکن است برای بسیاری از ما مشکل ساز نباشد. NFC یکی دیگر از ویژگی هایی است که جفت کردن تلفن دارای NFC را آسان می کند. به سادگی دستگاه ها را با هم ضربه بزنید و می توانید شروع به کار کنید. NFC همچنین ممکن است در برخی از دستگاه ها به عنوان روش پرداخت نیز برای برخی از خدمات پرداخت تلفن همراه کار کند. وقتی در منطقه خود بازرگانی دارید که با استفاده از NFC امکان پرداخت از طریق تلفن همراه را دارند، بسیار مفید است.

تماس با ساعت هوشمند، بدون تلفن

یکی از ویژگی های جدیدتر و مطمئناً پیشگام، پشتیبانی از سیم کارت است. این ویژگی به ساعت هوشمند شما اجازه می دهد از شماره موبایل گوشی شما استفاده کند. دیگر نیازی به حمل تلفن برای برقراری و دریافت تماس ندارید – این کار مستقیماً از ساعت هوشمند شما انجام می شود. این ویژگی از امروز در اپل واچ سری 3 در دسترس است و شما می توانید از سیم کارت Jio eSIM استفاده کنید.

روی تناسب اندام تمرکز کنید

تماس با ساعت هوشمند، بدون تلفن

بسیاری از ساعت‌های هوشمند می‌توانند مجموعه‌ای از آمارها مانند تعداد دفعات راه رفتن، یا دویدن و میزان خواب شما را کنترل کنند. موارد خوب حتی یک مانیتور ضربان قلب داخلی دارند تا دقیقا بدانید که در طول تمرینات خود چقدر تلاش می کنید. اگر می خواهید فعالیت بدنی زیادی داشته باشید و به تناسب اندام روزانه علاقه مند هستید، این یک چیز ضروری است.

تا کی تیک می زند؟

تشخیص این موضوع دشوار است، اما یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش روشن و بزرگ احتمالاً قدرت بیشتری مصرف می کند. چنین ساعت‌های هوشمندی به راحتی یک روز دوام خواهند داشت، در حالی که برخی از آن‌ها می‌توانند دوام بیشتری داشته باشند. ببینید چه برندهایی امیدوارکننده هستند و بر اساس آن تصمیم بگیرید. اکثر ساعت‌های هوشمند می‌توانند ظرف چند ساعت شارژ شوند، بنابراین ناراحتی بزرگی ایجاد نمی‌کند. شب آن را برای شارژ بگذارید تا صبح بروید.

آیا در آفتاب خوب کار می کند؟

برخلاف ساعت‌های معمولی، ساعت هوشمند باید روشن باشد تا بتوانید در روز روشن از آن‌ها استفاده کنید. به کیفیت صفحه نمایش، به ویژه روشنایی و کنتراست صفحه نمایش نگاه کنید. اگر یک گوشی همه ویژگی ها را داشته باشد به جز صفحه نمایش وحشتناک، ممکن است با تجربه بدی مواجه شوید.

صفحه نمایش لمسی یا کنترل های فیزیکی – این انتخاب شماست

این یک ترجیح شخصی است و داشتن یکی از آنها به خوبی کار می کند. فقط بدانید که ساعت‌هایی وجود دارند که از کنترل‌های فیزیکی مانند ساعت‌های سنتی استفاده می‌کنند تا صفحه نمایش‌ها با لمس فعال نباشند. استفاده از ساعت‌های هوشمند با صفحه لمسی ممکن است کمی ساده‌تر باشد، اما چیزی در مورد صفحه‌های ثابت و فیزیکی، موارد را بسیار بیشتر از استفاده از انگشتان روی یک صفحه نمایش کوچک تأیید می‌کند. اگر می‌خواهید کارهای زیادی با ساعت خود انجام دهید، صفحه‌های لمسی راحت‌تر هستند.

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *