آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, برند ها, وبلاگ

ساعت مچی خلبانی برای علاقمندان نیروی هوایی و دریایی

ساعت مچی خلبانی برای علاقمندان نیروی هوایی و دریایی

ویژگی هایی که باید در یک ساعت خلبانی خوب جستجو کنید

در ادامه به برسی ویژگی های یک ساعت مچی با عنوان خلبانی پرداخته ایم و توضیحاتی که منجر به انتخاب درستت شما شما میشود داده ایم .

خوانایی

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام جستجوی ساعت خلبانی بعدی خود در نظر بگیرید، خوانایی آن است. اگر خلبان هستید، صفحه ساعت شما باید در یک نگاه قابل خواندن باشد، به خصوص زمانی که مشغول مدیریت کابین خلبان هستید.

برای پیدا کردن یک ساعت خوانا، ذرا انتخاب کنید که نشانگر ساعت‌هایی با فونت‌های بزرگ دارند، مانند Zenith Pilot یا Bell & Ross Instruments . برای اضافه کردن، بررسی کنید که آیا لوم به اندازه کافی روشن است که بتوانید زمان را حتی در شرایط کم نور بخوانید. جدا از راحتی که به ارمغان می آورد، باید ایمنی و امنیت را نیز ارائه دهد.

ساعت مچی خلبانی برای علاقمندان نیروی هوایی و دریایی
توابع دو زمان/GMT

به عنوان یک مسافر مکرر، گاهی اوقات تنظیم ساعت خود را هر از چند گاهی ممکن است دردسرساز کند. این ما را به اهمیت ویژگی Dual Time یا GMT یک ساعت می رساند. داشتن این توابع به شما امکان می دهد دو منطقه زمانی را به طور همزمان بخوانید.

در حالی که برخی از ساعت‌ها مانند تایمرهای جهانی می‌توانند مناطق زمانی مختلفی را نمایش دهند، داشتن ویژگی زمان دوگانه برای بیشتر پروازهای مکرر کافی است.

ضد مغناطیسی

هنگام پرواز، احتمال برخورد با میدان های مغناطیسی وجود دارد که می تواند به ساعت شما آسیب برساند. برای مقابله با این مشکل، توصیه می شود خواص ضد مغناطیسی ساعت را بررسی کنید. وقتی به برگه مشخصات نگاه می‌کنید، بررسی کنید که آیا حرکت توسط قفس فارادی محافظت می‌شود یا اینکه قطعات با سیلیسیم یا آلیاژهای مغناطیسی ساخته شده‌اند.

کرنوگراف

عملکرد کرنوگراف یکی از مفیدترین چیزهایی است که یک ساعت خلبانی می تواند داشته باشد زیرا کاربردهای هوانوردی زیادی دارد. برای مثال، می‌توان از آن برای زمان‌بندی مأموریت‌های توجیهی، زمان‌های سپری شده، و غیره استفاده کرد. کرونوگراف فلایبک را انتخاب کنید زیرا برای خلبانان مناسب‌تر است زیرا استفاده از آن راحت‌تر است. به‌جای فشار دادن دکمه‌های بیشتر فقط برای تنظیم مجدد یک تایمر، کرونو فلایبک از شما می‌خواهد که فقط یکی را فشار دهید.

قاب قاعده اسلاید

قاب قاعده اسلاید یک ویژگی پیچیده تر از کرونوگراف است. با این حال، می تواند محاسبات بیشتری را در حین پرواز مورد نیاز خلبانان انجام دهد. چند کار که می تواند انجام دهد عبارتند از جمع کردن، ضرب کردن، محاسبه مصرف سوخت و حتی نرخ صعود یا فرود. در واقع، این یک ویژگی بسیار مهم است که هر خلبان حرفه ای باید به دنبال آن باشد.

1. کارتیه سانتوس-دومونت

چه راهی بهتر از اولین ساعت خلبانی برای شروع این لیست؟ Cartier Santos-Dumont علیرغم ظاهر منحصربفردش، اولین ساعتی است که در هنگام پرواز از آن استفاده می شود. همه چیز از آنجا شروع شد که لوئیس کارتیه برای دوست هوانورد خود آلبرتو سانتوس-دومونت زمانی که او در حین خلبانی یک هواپیما شکایت داشت ساعت جیبی خود را به اشتباه انداخته بود، ساعتی ساخت. از آن زمان، بسیاری از خلبانان شروع به بستن ساعت های خود به مچ خود کردند.

در میان این لیست از ساعت های خلبانی، Cartier Santos-Dumont ساده ترین است. در واقع، این یک ساعت فقط زمان است. همانطور که انتظار می رفت، این ساعت دارای سبک آرت دکو است که معمولا در ساعت های کارتیه دیده می شود . نشانگرهای ساعت آن با اعداد رومی ساخته شده اند که ظاهری مشخص از این برند است. این باعث می شود ساعتی ایده آل برای مسافران مکرر که به سفرهای کاری بین المللی می روند.

برخلاف سایر مدل های کارتیه، این مدل از یک حرکت مکانیکی دستی استفاده می کند. به طور خاص، Cartier Caliber 430 MC نامیده می شود. این ساعت در مجموع 18 جواهر دارد، با فرکانس 21600 VPH ضرب می کند و می تواند تا 36 ساعت ساعت را تیک تیک کند.

چه بخواهید چه نخواهید، Cartier Santos-Dumont جایگاه ویژه ای در تاریخچه هوانوردی و زمان شناسی دارد.

1. کارتیه سانتوس-دومونت
2. سیکو استرون

جدا از اینکه اولین ساعت کوارتز جهان است، خط سیکو آسترون به عنوان یکی از دقیق ترین ساعت های تاریخ نیز شناخته می شود. با گذشت دهه ها، خط آسترون فناوری های بیشتری را توسعه داده است که بسیاری از خلبانان و مسافران جهان آن را مفید یا حتی ضروری می دانند. علاوه بر این، این مجموعه همچنین دارای یک عملکرد GPS است که در آن ساعت ها سیگنال های ماهواره های مختلف را برای دقت بیشتر دریافت می کنند.

ساعت Astron 8X Dual Time از سیکو سفر از یک کشور به کشور دیگر را با آوردن یک کالیبر Dual-Time روی میز آسان می کند. با این حرکت، ساعت شما تنها با فشار دادن یک دکمه با منطقه زمانی فعلی شما تنظیم می شود. جدای از آن، شما همچنین می توانید دو منطقه زمانی را به طور همزمان بخوانید – منطقه زمانی خانه خود و منطقه زمانی که در حال حاضر در آن هستید.

علاوه بر این، صفحه ساعت Seiko Astron 8X Dual Time حاوی اطلاعات دیگری است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. تعدادی از آن‌ها نشانگر AM/PM، روز و پنجره‌های تاریخ هستند. اینها همه اطلاعات ضروری برای پروازهای مکرر هستند.

در نهایت، دستبند آن از پیوندهایی با طراحی جداگانه برای حداکثر راحتی تشکیل شده است. برای اضافه کردن، آنها کاملاً به مچ دست بسته شده اند بنابراین حتی در ساعات طولانی پرواز احساس ناراحتی نخواهید کرد.

سیکو استرون
3. کرنوگراف ابزار Sinn

Sinn به خصوص در مورد ساعت سازی آلمانی بسیار محبوب است. در واقع توسط یک کهنه سرباز سابق جنگ جهانی دوم و مربی پرواز به نام هلموت سین تاسیس شد. در سال‌های اولیه فعالیت، سین در ساخت کرنوگراف‌ها و ساعت‌های خلبانی برای کابین هواپیماها تخصص داشت.

کرونوگراف Sinn Instrument (903 ST) یک ساعت ناوبری با ویژگی های زیادی برای ارائه است . جدا از عوارض اساسی مانند روز و تاریخ، دارای یک تایمر کرنوگراف، یک قاب چرخشی داخلی و یک مقیاس لگاریتمی است. این ویژگی ها مطمئناً برای خلبان حرفه ای برای محاسبه اطلاعات مختلف مفید خواهد بود.

علاوه بر این، این موتور توسط موتور کالیبر Sellita SW 500 که به صورت خود سیم پیچی است، تامین می شود. ذخیره انرژی تا 44 ساعت ارائه می دهد و می توان آن را از طریق قاب کریستالی مشاهده کرد.

برای نتیجه گیری، کرونوگراف Sinn 903 ST ابزارهای زیادی دارد که ممکن است خلبان در طول پرواز به آنها نیاز داشته باشد. به همین دلیل است که به آن ساعت “Navigation Chronograph” لقب گرفته است.

4. Bell & Ross Instruments

همانطور که از نامش پیداست، مجموعه سازهای بل و راس قصد دارد ظاهر کابین هواپیما را بازسازی کند. جدای از آن، این مجموعه به درستی نامگذاری شده است، زیرا این برند معتقد است که این ساعت‌ها ابزاری هستند که در طول روز به مردم کمک می‌کنند، چه یک پرواز مکرر یا یک خلبان حرفه‌ای باشند.

Bell & Ross Instruments BR05 ظاهر و احساس شهری دارد. مانند مجموعه دیگر این برند، BR03، دارای صفحه گرد امضایی روی یک جعبه مربع است. در واقع، این شکل همان چیزی است که بل و راس محبوب شد.

با حرکت به سمت صفحه، این ساعت به وعده برند در مورد خوانایی، عملکرد و دقت وفادار است. نشانگرهای ساعت عربی بزرگ آن با پس زمینه سیاه تضاد خوبی دارند. جدای از آن، ایندکس ها با مواد SuperLuminova پوشانده شده اند تا بتوانید همچنان در تاریکی ساعت را به درستی بخوانید.

زیر کاپوت از کالیبر BR-CAL.321 استفاده می کند که حرکت اتوماتیک است. این بر اساس Sellita SW-300 با تغییرات اندکی مطابق با مشخصات Bell & Ross ساخته شده است. چند ویژگی مفید عبارتند از هک کردن ثانیه ها، چرخش دستی و ذخیره انرژی 42 ساعته.

5. امگا اسپید مستر

Omega Speedmaster نیازی به معرفی ندارد زیرا یکی از نمادین ترین ساعت های تاریخ است. این ساعتی است که فضانوردان آپولو 11 هنگام فرود بر روی ماه از آن استفاده می کردند. در حالی که امگا رابطه نزدیکی با ناسا داشت، این ساعت‌ها به دلیل ویژگی‌ها و فناوری‌های پرجمعیتش در بین مسافران مکرر و خلبانان محبوب شدند.

اگر به دنبال یک ساعت کرونوگراف بادوام هستید، به دنبال Omega Speedmaster نباشید. به راستی که این ساعت به ماه رسیده است! علاوه بر این، این تنها ساعتی است که توسط ناسا برای استفاده در EVA (فعالیت خارج از خودرو) تایید شده است.

در صفحه ساعت، سه شماره گیری فرعی را خواهید دید. شماره گیری های فرعی کرنوگراف دارای ویژگی های زیر هستند: شمارنده 30 دقیقه، شمارنده 12 ساعت و شمارنده ثانیه. جدای از آن ها، دارای یک مقیاس سرعت سنج است که روی قاب بیرونی ساعت تنظیم شده است.

در قلب خود، از کالیبر 1863 استفاده می کند. همانطور که انتظار می رود، از اجزای درجه یک با روکش رودیوم ساخته شده است. حدود 48 ساعت ذخیره انرژی و 50 متر مقاومت در برابر آب دارد. به طور کلی، این ساعت دقیقی است که خواسته های جهانگردان و خلبانان را برآورده می کند.

6. خلبان IWC

مجموعه IWC Pilot با وفادار ماندن به نام خود، همراه قابل اعتماد یک خلبان است. در واقع، IWC از دهه 1930 ساعت های آزمایشی تولید می کند. تا به حال مدل های موجود در این مجموعه شباهت های زیادی با مدل های قدیمی خود دارند. با این اوصاف، این ساعت ها مورد علاقه هوانوردان نظامی و غیرنظامی هستند.

همانطور که در بالا ذکر شد، ساعت IWC Pilot شباهت های زیادی را از ساعت های خلبانی قدیمی وام گرفته است. این باعث می شود که آن را به یک انتخاب عالی برای دوستداران یکپارچهسازی با سیستمعامل تبدیل کنند که می خواهند تا حد امکان از ساعت های گذشته استفاده کنند. در واقع، این ساعت شبیه به نوع B-Uhr از ساعت های فلیگر است.

همانطور که گفته شد، این مدل در بالا دارای اندازه بزرگتر از حد متوسط ​​46.2 میلی متر است. در حالی که هنوز با 55 میلی‌متر ساعت‌های اصلی خلبان فاصله دارد، اما سازش خوبی بین راحتی و سبک است. جدای از آن، از یک تاج پیازی شکل استفاده می کند که هم زیبایی شناختی دارد و هم استفاده از آن آسان است.

علاوه بر این، حرکتی که این ساعت استفاده می کند ارتقا یافته است. کالیبر 51111 دارای سیستم سیم‌پیچ پلاتون و ذخیره انرژی فراوان است. به طور خاص، می تواند ساعت را تا 7 روز روشن کند. یک ویژگی بسیار مفید برای داشتن اگر بیش از حد مشغول پرواز در سراسر جهان هستید.

7. Longines Heritage Avigation 

مجموعه Longines Heritage قصد دارد ساعت‌های کلاسیک را با ارتقاهای مدرن به نمایش بگذارد. به همین دلیل است که اکثر مدل های این خط دارای استایل رترو و زیبایی آرت دکو هستند. یکی از این مدل‌ها شبیه یک ساعت نظامی قدیمی است که در دهه 1930 توسط نیروی هوایی ایالات متحده استفاده می‌شد.

همانطور که در بالا ذکر شد، Longines Heritage Avigation Big Eye بر اساس ساعت های نظامی قدیمی ساخته شده است. در واقع، شباهت های زیادی با کرنوگراف های نظامی قدیمی Type XX دارد. وقتی صحبت از اندازه به میان می‌آید، قطر این ساعت هوانوردی از Longines 41 میلی‌متر است – اندازه‌ای که درست در نظر گرفته می‌شود و برای اندازه‌های زیادی مچ مناسب است.

با حرکت به سمت صفحه، ما یک طرح کرنوگراف معمولی داریم. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در نیمه پایینی ساعت سه شماره گیری فرعی وجود دارد. اینها ثانیه های دویدن، اندازه گیری 12 ساعته و مقیاس 30 دقیقه ای هستند. در آخرین شماره گیری فرعی، علائم هش به جای 5 معمولی، هر 3 دقیقه یک بار کاهش می یابد. این جزئیات از ساعت های خلبان قدیمی به عاریت گرفته شده است زیرا این فواصل خاص به خلبان ها کمک می کند تا چرخش های استاندارد خود را زمان بندی کنند.

این ساعت از حرکتی به نام L688.2 استفاده می کند. این یک حرکت کرنوگراف خودکار است که دارای یک چرخ ستونی است. در فرکانس 4 هرتز ضربان دارد و ذخیره انرژی تا 54 ساعت ارائه می دهد. به طور کلی، این یک حرکت قابل اعتماد در نظر گرفته می شود که برای سال های زیادی در خدمت شما خواهد بود.

8. Rolex Sky Dweller

برای سال‌ها، رولکس همیشه یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه ساعت‌های GMT ​​بوده است. همانطور که داستان پیش می رود، آنها با GMT Master شروع کردند که در دهه 1950 راه اندازی شد. از آن زمان، شهرت آنها برای ساخت ساعت برای خلبانان تنها قوی تر شده است. یکی از نمونه ها Rolex Sky Dweller  است که مانند GMT Master در جامعه پرواز نیز محبوب است.

Rolex Sky Dweller که در سال 2012 عرضه شد، یکی از مدل های مدرن رولکس است که باید آن را بررسی کنید. همانطور که از نام آن پیداست، به گونه ای ساخته شده است که بادوام، کاربردی و آسان برای استفاده به خصوص هنگام حرکت در آسمان باشد.

در مورد ویژگی های آن می توان بسیار گفت. البته، دارای عملکرد منطقه زمانی دوگانه است که هر ساعت خلبانی باید داشته باشد. منطقه زمانی دوم حتی دارای عقربه ساعت مستقل است که می تواند در پرش های یک ساعته تنظیم شود. جدا از آن، یک تقویم سالانه دارد که استفاده از آن نسبتاً آسان است.

علاوه بر این، Sky Dweller دارای ویژگی سومی به نام “Ring Command Bezel” است. این حلقه را می توان در سه موقعیت برای انتخاب عملکردهای مختلف ساعت تنظیم کرد. اگرچه کمی به عادت کردن نیاز دارد، اما مزایای این قاب می تواند برای خلبانان حرفه ای و پروازهای مکرر بسیار مفید باشد.

با در نظر گرفتن همه چیز، Rolex Sky Dweller یکی از پیچیده‌ترین ساعت‌های دوتایی در اطراف است. با وجود عوارض آن، زمانی که نحوه کار با آن را یاد گرفتید، می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید.

9. Breitling Navitimer

یکی از نمادین ترین ساعت های تاریخ هوانوردی Breitling Navitimer است. این یک کرونوگراف خودکار است که دارای یک کامپیوتر پرواز یکپارچه است. تاکنون، خلبانان از نقاط مختلف جهان همچنان از این ساعت نمادین Breitling استفاده می‌کنند. در واقع، برخی از واحدهای نیروی هوایی حتی از آن به عنوان تجهیزات معمولی برای هوانوردان خود استفاده می کنند.

وقتی به Breitling Navitimer نگاه می کنید، اولین چیزی که ممکن است به آن فکر کنید این است که پیچیده است. درست است، شماره گیری آن تعداد زیادی اعداد و ردیاب ها را نمایش می دهد. اما آنها فقط برای زیبایی شناسی نیستند، زیرا ناوبرها از آنها برای محاسبه فرمول های مختلف استفاده می کنند.

شاید مهم ترین ویژگی آن قاب اسلاید-قاعده باشد. با آن، همراه با عملکرد کرنوگراف، می توانید اطلاعاتی مانند سرعت متوسط، سرعت زمین، سرعت صعود یا فرود را اندازه گیری کنید. جدای از آن ها، می توانید محاسباتی مانند ضرب، تقسیم و حتی تبدیل ارز را انجام دهید. علاوه بر این، در صورت نیاز به دانستن موقعیت خود، می توانید از قاب به عنوان جایگزینی برای قطب نما استفاده کنید.

اگر قصد دارید یک ساعت خلبانی پیچیده با سابقه قوی تهیه کنید، نمی‌توانید با Breitling Navitimer اشتباه کنید، زیرا همه چیزهایی را که شما نیاز دارید دارد.

10. خلبان زنیت

حتی در داخل جامعه ساعت، زنیت به اندازه رولکس، امگا و امثال آن محبوب نیست. این کاملاً طعنه آمیز است زیرا این برند دارای شجره نامه قوی است که به قرن بیستم باز می گردد درست زمانی که هوانوردی هنوز جدید بود. در واقع، اولین مردی که در سال 1909 بر فراز کانال انگلیسی پرواز کرد، ساعت Zenith Pilot به دست داشت.

اولین چیزی که در مورد کرنوگراف Zenith Pilot Type 20 قابل توجه است، طراحی خشن آن است. از یک کیس برنجی جامد 45 میلی متری استفاده می کند که بسیار جلا داده شده است. برای برخی افراد، این مورد آنها را به یاد زیبایی شناسی استیمپانک می اندازد. جدای از آن، تاج آن بزرگ و پیازی شکل است تا ظاهر ساعت های قدیمی را تکرار کند.

در همین حال، صفحه مشکی مات از نشانگرهای بزرگ اعداد ساعتی عربی تشکیل شده است. همچنین دارای یک مسیر دقیقه و چند ثانیه ای به سبک راه آهن است. برای اضافه کردن، طرح bi-compax دارای یک ثبت کرنوگراف 30 دقیقه‌ای و یک شماره‌گیری فرعی ثانیه‌ای است.

زیر کاپوت، دارای کالیبر Zenith El Primero 4069 است. این حرکت دارای 35 جواهر و ضربات در فرکانس 36000 VPH است که آن را به یک کرنوگراف با دقت بالا تبدیل می کند. در نهایت، ذخیره انرژی 50 ساعته را ارائه می دهد.

11. Vacheron کنستانتین در خارج از کشور

از Vacheron Constantin نمی توانید انتظاری کمتر از ایده آل داشته باشید . به هر حال این یکی از برندهای تثلیث مقدس ساعت است. با این اوصاف، Vacheron Constantin یکی از قدیمی ترین و قابل اعتمادترین ساعت سازان در جهان است. و جدای از ایجاد ساعت‌های لباس کلاسیک، آن‌ها به سراغ مدل‌های اسپورت‌تری مانند آنچه در مجموعه Overseas دیده می‌شوند، رفتند. این مجموعه روح سفر را منتقل می کند و آن را برای جت ستترها و خلبانان مناسب می کند.

بهترین چیز در مورد Vacheron Constantin Overseas این است که ظریف و در عین حال معمولی است. من مطمئن هستم که بسیاری از مسافران از تطبیق پذیری این ساعت قدردانی خواهند کرد. اما جدای از آن، ویژگی های زیادی دارد که هنگام پرواز در سراسر جهان به کار می آیند.

برای یکی، دارای یک کرونوگراف با چرخ ستونی است که در موقعیت های ساعت 3، 6 و 9 دیده می شود. اینها شمارنده 30 دقیقه، شمارنده 12 ساعته و ثانیه های کوچک هستند. و بین ساعت 4 تا 5 پنجره تاریخ است.

در مورد حرکت، شکی نیست که کالیبر 5200 کیفیت بالایی دارد. این ساعت دارای 54 نگین است و می تواند تا 52 ساعت ساعت را تامین کند. در نهایت، با فرکانس 4 هرتز می زند که دقت بالایی را برای نیازهای زمان بندی شما فراهم می کند.

12. Tissot T-Sport

برند سوئیسی تیسوت از دهه 1850 شروع به ساخت ساعت کرده است و با زمان‌سنجی ورزشی ارتباط اولیه‌ای برقرار کرده است. در واقع یکی از معروف ترین برندهایی است که در رویدادهای ورزشی مختلف مانند مسابقات جهانی BMX و تور دو فرانس دیده می شود. با این اوصاف، قدرت زمان‌سنجی مدل‌های آن‌ها به اندازه‌ای چشمگیر است که توسط هوانوردان استفاده شود.

کرنوگراف اتوماتیک PRC 200 از مجموعه Tissot T-Sport یک کرنوگراف مقرون به صرفه است که برای پول شما ارزش زیادی را به شما می دهد. برای نشان دادن، دارای یک توتالایزر 6 ساعته، یک ردیاب ثانیه های دویدن و یک شمارنده 30 دقیقه ای است. همچنین دارای یک مقیاس سرعت سنج ظریف است که می توان آن را در لبه صفحه پیدا کرد.

علاوه بر این، کالیبر کرنوگراف مورد استفاده آن به اندازه کافی مناسب است. این از حرکت کالیبر Tissot C01.211 استفاده می کند که با مشارکت ETA ساخته شده است. این حرکت دارای 15 نگین است و می تواند ساعت را تا 45 ساعت نیرو دهد. علاوه بر این، می توانید این کالیبر را از طریق شیشه کریستالی در پشت ساعت مشاهده کنید.

به طور کلی، اگر بودجه شما کاملاً محدود باشد، این مدل یک انتخاب عالی است. عملکردهای کرنوگراف و کالیبر قابل اعتماد آن برای همراهی شما در حالی که در سراسر جهان در حال پرواز هستید کافی است.

13. مشاور میراث تودور

اگر نمی دانستید، تودور یک شرکت خواهر رولکس است، به همین دلیل است که می توانید همان سطح کیفیت را از آنها انتظار داشته باشید. در ابتدا، آنها بر تولید ساعت برای غواصان و کاوشگران تمرکز کردند. اما بعداً آنها به انواع دیگر ساعت‌ها مانند ساعت‌های خلبانی، کرنوگراف‌ها، و غیره منشعب شدند. به عنوان مثال، Tudor Heritage Advisor نسخه مدرن ساعت زنگ دار کلاسیک آنها در دهه 1950 است.

اگر کارآفرینی هستید که زمان زیادی را صرف پرواز در سفرهای کاری می کنید، از مشاور میراث تودور قدردانی خواهید کرد. بسیاری از علاقه مندان حتی آن را به دلیل داشتن یک دستیار بر روی مچ دست خود به دلیل عوارض مکانیکی آن توصیف می کنند. در حالی که ویژگی آن کمی منحصر به فرد است، بسیاری از مردم هنگام سفر آن را مفید خواهند یافت.

با عمیق‌تر شدن جزئیات، ساعت از یک حرکت کالیبر ETA 2892 استفاده می‌کند. دارای یک ماژول هشدار سفارشی است که در داخل توسط این برند ساخته شده است. خوشبختانه، استفاده از ویژگی هشدار به راحتی قابل درک است. به راحتی می توان با روکش ها جابجا شد، از جمله سوئیچ روشن و خاموش که در موقعیت ساعت 8 قرار دارد.

در واقع، این ساعت یک همراه عالی برای مسافران پرمشغله است. عارضه زنگ آن زمانی مفید است که می خواهید از دیر رسیدن به پروازها و جلسات کاری خودداری کنید. جدای از آن، طراحی زیبای آن برای محیط های تجاری تا رسمی مناسب است.

14. TAG Heuer Autavia

اگرچه TAG Heuer عمدتاً برای ساخت ساعت‌های موتوراسپورت شناخته می‌شود، اما ساعت‌های خلبانی عالی نیز تولید می‌کنند. به طور خاص، مجموعه TAG Heuer Autavia از کابین خلبان هواپیما الهام گرفته شده است. جدای از آن، این مجموعه برای ارائه دقت بالا و قابلیت اطمینان استثنایی شناخته شده است. به راستی که ساعت های این مجموعه برای علاقه مندان به پرواز امروزی مناسب است.

ساعت‌های پایلوت خوانایی را در اولویت قرار می‌دهند و TAG Heuer Autavia نیز همین کار را می‌کند. طراحی صفحه پراکنده برای خواندن آسان در شرایط کم نور ساخته شده است. نشانگر ساعت عربی آن بزرگ است و عقربه های آن با SuperLuminova پوشانده شده است.

از نظر عملکرد، حرکت کالیبر 5 آن دارای گواهی COSC است. این به این معنی است که باید دقت -4 یا +6 ثانیه در روز تولید کند. همچنین دارای یک فنر موی مخصوص است که باعث می شود در برابر مغناطیس و انحراف دما مقاومت بیشتری داشته باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، مقاومت در برابر مغناطیس به ویژه در مواقعی که مکررا در حال پرواز هستید مهم است.

برای جمع‌بندی، TAG Heuer Autavia برداشت موفق این برند از ساعت‌های آزمایشی مدرن است. جدا از حرکت استثنایی، طراحی کلاسیک آن چیزی است که سر دیگران را به چرخش در می آورد.

15. هوانوردی همیلتون خاکی

اگرچه همیلتون در اصل برای ساخت ساعت‌های ارتش شناخته می‌شد، اما به نیروی هوایی نیز منشعب شد. در واقع، بیش از یک قرن است که ساعت‌های خلبانی می‌سازد و در جامعه پرواز بسیار محبوب شده است. با این اوصاف، این برند به دقت و قابل اعتماد بودن شهرت دارد. چه به دنبال ساعت GMT باشید یا یک کرونوگراف خلبانی، مجموعه هوانوردی Hamilton Kh

ki دارای ساعت‌های زیادی است که خواسته‌های خلبان حرفه‌ای را برآورده می‌کند.

تاریخ روز خلبانی همیلتون خاکی با موفقیت ظاهر یک ساعت خلبانی را در قرن بیستم بازسازی کرد. در واقع، جدا از چند تغییر، این مدل بسیار شبیه به ساعت‌های خلبانی قبلی است. در حالی که قطعا زیبایی‌شناسی ساعت‌های هوانوردی قدیمی را به نمایش می‌گذارد، از مواد مدرنی نیز استفاده می‌کند که بادوام‌تر و مناسب‌تر با استانداردهای امروزی هستند.

یکی از به‌روزرسانی‌های آن، جنس بدنه آن است – ساخته شده از فولاد ضد زنگ و با ضخامت 42 میلی‌متر کاملاً متناسب است، بنابراین می‌تواند برای اندازه‌های مختلف مچ دست مناسب باشد. در همین حال، صفحه آن با رنگ مشکی و قهوه ای جذاب عرضه می شود. نشانگرهای دقیقه با فونت اعداد عربی بزرگ هستند و به راحتی قابل خواندن هستند.

در نهایت، از حرکت کالیبر H-40 استفاده می کند که دارای ذخیره انرژی گسترده ای تا 80 ساعت است. این در مقایسه با استاندارد بازار تقریباً دو برابر است و یک ویژگی بسیار مفید برای افراد پرمشغله است.

ساعت مچی هدیه ای جذاب و شیک

نکات مهم در خرید ساعت های کوهنوردی

ساعت خلبانی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *