آموزش خرید ساعت

معرفی بهترین ساعت های مردانه فسیل

ساعت فسیل مردانه

انتخاب ساعت مچی، کار چندان ساده ای نیست! تعداد برندها و مارک هایی که با آن مواجه هستید، فراتر از حد تصور شماست. برای انتخاب بهترین ساعت مچی، باید به معیارهای مختلفی توجه کنیم؛ زیرا این اکسسوری جذاب و منحصر به فرد، تاثیر زیادی در تیپ و استایل شما خواهد داشت. با این حال، یکی از برندهایی که به طور خاص در همه جا ظاهر می شود، فسیل است. این مجموعه، ساعت های متنوعی را در بر می گیرد که با هر سلیقه ای سازگار است. البته تولیدات فسیل تنها به ساعت منتهی نیست و در سایر زمینه های مد و فشن نیز فعالیت می کند. در ادامه مقاله به معرفی بهترین ساعت مچی مردانه  فسیل می پردازیم.

معرفی ساعت های ارزان قیمت کاسیو

تولد شرکت آمریکایی فسیل!

شرکت آمریکایی Fossil به دلیل تولید ساعت های فوق العاده شیک، شناخته شده است. در دهه 1980، شخصی که مایل به خرید یک ساعت مچی بود، به معنای واقعی کلمه دو گزینه داشت: خرید ساعت کلاسیک سوئیسی گران قیمت، یا یک قطعه پلاستیکی ارزان! تفاوت قیمت فوق العاده زیادی میان ساعت های موجود در بازار وجود داشت.

با ورود فسیل به صنعت ساعت سازی در سال 1984، اختلاف فاحش میان ساعت ها از بین رفت! شما می توانستید یک ساعت فوق العاده، با قیمت مناسب خریداری کنید. در طول سال‌ها، فسیل نقش اصلی را در ارائه لباس‌های لوکس در آمریکا و سایر کشورها را بر عهده گرفت، اما این تمام فعالیت های این شرکت معروف نیست! انواع اکسسوری ها، جواهرات و چرم ها از دیگر محصولات فسیل محسوب می شوند؛ هرچند که خط تولید ساعت سازی، منبع درآمد اصلی فسیل است! جالب است بدانید که این شرکت، لوازم جانبی برخی از کمپانی های معروف مانند Diesel، Emporio Armani، DKNY، Puma، Burberry، Michael Kors و Armani را تولید می کند. در ادامه با بهترین ساعت های مردانه فسیل آشنا خواهید شد.

فسیل

ساعت مچی مردانه فسیل ME3027

موتور کوکی و اتوماتیک ساعت ME3027، قدرت و عملکرد ویژه ای را به این مدل اعطا کرده است. بندهای چرمی ME3027 به رنگ قهوه ای هستند که میتوانید با اکثر لباس های خود ست کنید. استیل ثابت به کار رفته، هیچ حساسیت پوستی ایجاد نمی کند. مقدار مقاومت در برابر آب 5 ATM می باشد. البته وزن این ساعت نسبتا بالاست (87 گرم) و ممکن است به مچ دست شما فشار اندکی وارد کند پس در انتخاب خود دقت کنید. نشانگر تاریخ ، روز های هفته و ساعات شبانه روز در ME3027 تعبیه شده است. قفل کمربندی باعث می شود تا باز و بسته شدن ساعت به سادگی صورت بگیرد. با خرید از تی تی بول، از گرانتی یکساله ما بهره مند خواهید شد.

ME3027

Decker Quartz Steel ؛ بهترین ساعت مچی مردانه فسیل

کرونوگراف کوارتز دکر، یک ساعت ورزشی (اسپرتی) مردانه با طراحی کلاسیک است. جالب است بدانید که طراحی و ساخت این ساعت از موزه پرواز تگزاش آمریکا (Lone Star Flight Museum) الهام گرفته است. این ساعت توسط یک حرکت کرونوگراف کوارتز کار می کند. کرونوگراف دکر فسیل یک ساعت همه کاره محسوب می شود که در اکثر محیط ها قابل استفاده است. مقاومت به آب این اکسسوری جذاب، 100 متر/330 فوت می باشد، بنابراین به راحتی می توانید در استخر یا غواصی از آن استفاده کنید.

Decker Quartz Steel

Coachman Quartz Steel Cuff Watch

از بهترین ساعت مچی مردانه فسیل می توان به این مدل اشاره کرد. اگر به دنبال یک کرونوگراف قدرتمند و بزرگ هستید، قطعا Quartz Steel Cuff Watch یک انتخاب ویژه و خاص خواهد بود. این ساعت در چندین رنگ با بندهای مختلف تولید شده است. نوع حرکت کوچمن کوارتزی بوده و دقت بالایی دارد. استیل ضد زنگ به کار رفته در این مدل سبب می شود تا آسیبی به ساختار ساعت وارد نگردد. در شیشه آن از کریستال معدنی استفاده شده و تا عمق 100 متری/ 330 فوتی در برابر آب مقاوم است.

Coachman

Townsman Automatic Watch

شایان ذکر است که اکثریت قریب به اتفاق ساعت‌های فسیلی کوارتز هستند، اما این ساعت اتوماتیک است. یکی دیگر از ویژگی های عالی این است که اعداد رومی در فلز اطراف ساعت حک شده اند. در نتیجه تمامی اعداد حتی از پشت ساعت قابل نمایش هستند. این ساعت دارای قاب 44 میلی متری و کریستال معدنی است. به لطف طراحی ظریف و خاص آن، یک انتخاب مناسب برای لباس های شیک و رسمی خواهد بود. البته برای استفاده روزمره نیز فوق العاده عمل می کند و تا عمق 165 فوت (50 متر) در برابر آب مقاوم است.

Townsman

Gen 5 Carlyle Smartwatch

ممکن است تصور کنید که فسیل تنها به تولید ساعت های کلاسیک می پردازد، در حالی که ساعت های هوشمند این کمپانی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. اگر به دنبال کیفیت  فسیل در ساعت های هوشمند هستید، حتما Gen 5 Carlyle را انتخاب کنید! این ساعت با قاب 44 میلی‌متری، با سیستم عامل Wear OS توسط Google مجهز شده است و با گوشی های آیفون و اندروید کار می کند.

Gen 5 از بهترین ساعت مچی مردانه فسیل است. از نظر عملکرد، توانایی های زیادی را در خود جای داده است. دارای یک ردیاب سلامت و تناسب اندام بوده که مواردی مانند ضربان قلب، فعالیت، و استفاده از Google Fit را ردیابی می کند. همچنین به GPS مجهز شده که به ردیابی مسافت می پردازد. علاوه بر این، می‌تواند خواب و استرس شما را مورد تحلیل قرار دهد. از آنجایی که این ساعت هوشمند پر قدرت به تلفن همراه شما متصل می شود، دریافت اعلان برای تماس ها، پیامک ها، برنامه ها و همگام سازی خودکار زمان، منطقه زمانی و تقویم را ممکن می کند.

Gen 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *