آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, برند ها, گوناگون, وبلاگ

سلبریتی ها از چه ساعت هایی استفاده میکنند

درست مانند هر وسیله ای در کمد لباس خوب، ساعت نیز در مورد شخصیت حرف های زیادی برای گفتن دارد. برای اینکه تا حد امکان از افراد مشهوری که دوستشان داریم جمع آوری کنیم، نگاهی به تزئینات مچ دست و بینش احتمالی آنها می اندازیم.


کیت میدلتون: Cartier Ballon Bleu

یک هدیه احساسی از همسرش، توپ فولادی منحنی گرد از کارتیه، ساعتی است که دوستش دارد و به ندرت بدون آن دیده می شود. نمایش های کلاسیک مدرن ان کیفیت را نشان به رخ می کشد، اما با پوشیدن آن به طور انحصاری، نشان می دهد که کاملاً از پیامی که ظاهر محتاطانه و شیک خود می دهد آگاه است.

کیت میدلتون: Cartier Ballon Bleu
کایلی جنر: Audemars Piguet Royal Oak Quartz

کوارتز جسورانه Audemars Piguet Royal Oak Coartz که با نزدیک به 650 الماس پوشانده شده است، تضمین شده است که یک واکنش احساسی شدید را تحریک می کند. انتخاب کایلی می گوید که او از امواج سنگین نمی ترسد و کسی است که عقب نشینی نمی کند.

 کایلی جنر: Audemars Piguet Royal Oak Quartz
کیم کارداشیان : مجموعه های درخشان جیکوب و شرکت

ساعت جسورانه نقشه جهان برلیانت کالکشن های جکوب و کو با الماس نشان می دهد که ما قبلاً در مورد کیم کارداشیان دوستدار الماس می دانیم.زن بزرگ و تاجر بایدهم ساعتی را انتخاب کند که همیشه توجه هارا را به خود جلب کند.

ریحانا یک انتخاب غافلگیرکننده برجسته R&B، اغلب با پوشیدن دو رنگ کلاسیک Rolex DateJust عکس می گیرد. رولکس همه کاره طلای زرد و فولاد که برای چیدن انواع جواهرات ایده آل است، نشان می دهد که زیر نمای بیرونی سخت الماس او یک دختر احساساتی نهفته است.

 ریحانا: Rolex DateJust
مایلی سایرس: رولکس دیتونا

ساعتی که برای رانندگان اتومبیل های مسابقه ای ساخته شده است، رولکس دیتونا یکی از پرطرفدارترین ساعت های تمام دوران است. مایلی که این قطعه مردانه جسورانه everose را انتخاب کرده است نشان می دهد که او دوست دارد در مسیر سریع زندگی کند و سبک خشن او را تکمیل کند.

 مایلی سایرس: رولکس دیتونا
هایدی کلوم: Panerai Radiomir

ساعت مردانه بزرگ Panerai Radiomir 1940 3 Days Oro Rosso که توسط هایدی کلوم پوشیده شده است، ویژگی‌های یک برون‌گرا را نشان می‌دهد – فردی که در کنار مردم راحت است، برون‌گرا است، و کسی که می‌تواند با یک ساعت ساده به طرز ماهرانه‌ای توجه هارا  جلب کند.

 هایدی کلوم: Panerai Radiomir
سرنا ویلیامز: Audemars Piguet Royal Oak Offshore

پوشیدن لباس سفید Audemars Piguet Royal Oak Offshore در زمین تنیس به علامت تجاری نمادین سرنا ویلیام تبدیل شده است. ساعت اسپرت زنانه تمرین بی‌وقفه و توانایی سرنا در کسب عناوین و شکستن رکوردها را به نمایش می‌گذارد.

 سرنا ویلیامز: Audemars Piguet Royal Oak Offshore
اولیویا پالرمو: Audemars Piguet Royal Oak

رزگلد، Audemars Piguet Royal Oak که توسط Olivia Palermo پوشیده شده است، نشان می دهد که او به طرز باورنکردنی نسبت به ظاهر خود وظیفه شناس است. انتخاب جسورانه ساعت به مردم این امکان را می دهد که بدانند منظور او چقدر جدی است.

 اولیویا پالرمو: Audemars Piguet Royal Oak
Misty Copeland: Seiko Coutura

خورشیدی سیکو کوتورا متعلق به Misty Copeland با الماس می درخشد و به درستی از انرژی نور خورشید استفاده می کند. توانایی شگفت‌انگیز ساعت در حفظ ذخیره انرژی به مدت شش ماه، نشان دهنده قدرت و حضور درخشان رقصنده اصلی تئاتر باله آمریکایی است.

 Misty Copeland: Seiko Coutura
سلنا گومز: Rolex Day-Date

رزگلد بزرگ Rolex Day-Date که توسط سلنا گومز پوشیده شده است، انتخابی جسورانه برای چنین مجری جوانی است، اما نشان دهنده تمایل او برای تکامل و از بین بردن تصویر خود به عنوان یک بت نوجوان و تبدیل شدن به یک بزرگسال جوان فوق العاده با استعداد و شیک است.

 سلنا گومز: Rolex Day-Date
کری واشنگتن: مووادو بولد

ساعت ظریف و در عین حال مدرن، ساعت مینیمالیستی Movado Bold بیانگر زنانگی کری واشنگتن و کنترل استادانه و آرام بیرونی است.

 کری واشنگتن: مووادو بولد
Camilla Belle: Omega De Ville Ladymatic

لاستیک و فوق العاده زنانه، الماس Omega De Ville Ladymatic همراه با بند سفید اثری به همان اندازه که زیباست، جدی است. ساعت کامیلا بل نشان می دهد که او جذب قطعات دوست داشتنی و هنری شده است، باز بودن برای کشف ایده های جدید و علاقه به کاوش در هنر و فرهنگ را نشان می دهد.

 Camilla Belle: Omega De Ville Ladymatic
ژانویه جونز: Jaeger-LeCoultre Lady Ultra Thin Reverso

طلای صورتی Lady Ultra Thin Reverso از Jaeger-LeCoultre برای اولین بار برای بازیکنان چوگان در دهه 1930 ساخته شد، و نشان می دهد که بازیگر زنی مانند ژانویه جونز متفکری خلاق است که قدردانی عمیق از اصول پایدار است.

 ژانویه جونز: Jaeger-LeCoultre Lady Ultra Thin Reverso
میشل اوباما: Cartier Tank Francaise

اگرچه از زمان اقامت در کاخ سفید به ندرت پوشیده شده است، اما انتخاب میشل اوباما از تانک فرانسوی ظریف فولادی از کارتیه، خودآگاهی متفکرانه و قضاوت عالی را نشان می‌دهد، نه اینکه به سلیقه مد بی‌عیب اشاره کنیم.

 میشل اوباما: Cartier Tank Francaise
امیلی راتایکوفسکی: IWC Portofino

با انتخاب IWC Portofino جدید کوچک شده روی بند قهوه ای پررنگ، Emily Ratajkowski با پوشیدن ساعتی مردانه‌تر جنبه خرابکارانه خود را به رخ می‌کشد. پورتوفینو که با بازی کردن با تصویر فوق زنانه او شانس می آورد، نشان می دهد که از توجه کمی غیرمنتظره نمی ترسد.

 امیلی راتایکوفسکی: IWC Portofino
کارا دلوین: TAG Heuer Carrera

کارا دلوین به دلیل  ابروهای شگفت انگیزخیره کننده،و نگرش IDGAF که در بین مدل های باند غیرمعمول، شناخته شده و محبوب است. ساعت TAG Hueuer Carrera کاملا مشکی و نسخه ویژه او ساخته و نامگذاری شده است که به جنبه بازیگوش و تاریک او اعتبار می بخشد.

 کارا دلوین: TAG Heuer Carrera
پرنسس دایانا: Cartier Tank Francaise

Cartier Tank Francaise شاهزاده دایانا نیز به طور مشابه یک شی شخصی است. این قطعه جاودانه وفاداری و صداقت بی‌نظیر را نشان می‌دهد، تحلیلی که  پرنس هری مطمئناً با آن موافق است.

خرید ساعت مچی مردانه

خرید ساعت مچی زنانه

 پرنسس دایانا: Cartier Tank Francaise
جکی کندی اوناسیس: تانک کارتیه

Cartier Tank مورد علاقه جکی کندی اوناسیس بود که سالها این قطعه کلاسیک را می پوشید. تانک Cartier مستقیم و کم بیان، نشان می دهد که بانوی اول سابق توجه زیادی به جزییات جزئی داشته است.

 جکی کندی اوناسیس: تانک کارتیه
نائومی واتس: Bulgari Piccola LVCEA

ساعت طلای سفید Piccola LVCEA از Bulgari که توسط بازیگر نائومی واتس پوشیده شده است کاملاً با الماس با تاج یاقوت   ست شده است. ساعت سنتی نشان دهنده همدلی، مهربانی و قدردانی عمیق نائومی از اطرافیانش است.

 نائومی واتس: Bulgari Piccola LVCEA
بار رافائلی: Hublot Big Bang Broderie

بار رافائلی با اجتناب از جواهرات معمولی برای یک ساعت گلدوزی شده بزرگ برای یک شب پر زرق و برق در شهر، نشان می دهد که انتخاب او از Hublot Big Bang Broderie نشان دهنده احساس شادی غیرقابل پیش بینی او و تمایل او به ریسک است.

معرفی 6 مدل بهترین مارک ساعت مچی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *