آموزش خرید ساعت, برند ها, وبلاگ

بهترین ساعت های رزگلد برای مردان و زنان

بهترین ساعت های رزگلد برای مردان و زنان

رزگلد رنگی نیست که به طور خودکار با لوازم جانبی مردانه مرتبط شود. بسیاری از گزینه‌های کلاسیک و ایمن‌تر مانند مشکی یا آبی استفاده می‌کنند. با این حال، برای زنان، داستان دیگری است. ساعت‌های رزگلد نه تنها به دلیل شیک بودن بلکه به دلیل ارزش فروش مجدد، جزو پرفروش‌ترین ساعت‌های زنانه هستند.

از ساعت‌های لوکس مانند رولکس و پتک فیلیپ گرفته تا گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر مانند سیتیزن و سیکو ، در واقع، ساعت‌های رزگلد ثابت کرده‌اند که برای همه فصول، سبک‌ها و شخصیت‌ها مد روز هستند. اکنون افراد بیشتری برای افزودن به کمد لباس خود به اکسسوری های رزگلد روی می آورند. در واقع، برخی حتی تا رسیدن به گوشی های هوشمند رزگلد پیش می روند! به راستی که موج برگشته است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم نگاهی به برترین ساعت های رزگلد مردانه و زنانه بیندازیم.

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی مردانه

بهترین ساعت های رزگلد مردانه

1. Rolex Cellini Moonphase

1. Rolex Cellini Moonphase

این ساعت Moonphase از مجموعه رولکس Cellini اکسسوری عالی برای رویدادهای جذاب است. صفحه لاکی سفید رنگ آن از کلاس خود برخوردار است که با نمایشگر فاز ماه در ساعت 6 بیشتر برجسته شده است. این ساعت رولکس Cellini Moonphase با حرکت کالیبر 3195 دارای گواهینامه COSC، دارای ذخیره انرژی 48 ساعته است. جنس دستبند آن یک چرم تنباکوی کمیاب است که با یک قفل تاج تاشو همراه شده است. این ساعت مچی مردانه رزگلد رولکس با ساخت ساعتی دقیق و دقت فوق‌العاده‌اش، قطعاً یک قطعه اساسی از رولکس است.

2. Tissot T-Gold Vintage Powermatic 80

2. Tissot T-Gold Vintage Powermatic 80این ساعت Tissot T-Gold Vintage Powermatic 80 در یک قاب رزگلد 40 میلی‌متری عرضه می‌شود و دارای چهار عدد رومی به همراه شاخص‌هایی در صفحه مشکی آن است. این ساعت رزگلد مردانه یک ساعت لباس کلاسیک از مجموعه Tissot T-Gold با طراحی تمیز و ظریف است که با حرکت اتوماتیک Powermatic 80 کار می کند و تا عمق 30 متری در برابر آب مقاوم است. این بدان معنی است که شما می توانید آن را در طول جلسات شنا یا غواصی خود نیز ورزش کنید! با ذخیره انرژی قابل توجه 80 ساعته آن، می توانید آن را برای آخر هفته کنار بگذارید و تا زمانی که دوباره آن را قرار دهید دیگر نگران دقت آن نخواهید بود.

3. Frederique Constant Classics Moonphase 

3. Frederique Constant Classics Moonphase 

این ساعت از مجموعه Frederique Constant Classics دارای فاز ماه بر روی صفحه است که به آن شخصیت منحصربه‌فرد می‌دهد. این ساعت دارای یک حرکت داخلی از Frederique Constant است و دارای ذخیره انرژی 42 ساعته است. با یک قاب رزگلد زیبا 40 میلی متری شروع می شود که با کریستال یاقوت کبود محافظت می شود. صفحه ی روشن به ظاهر این ساعت مردانه کمک می کند تا بافت و عمق بیشتری پیدا کند. نشانگرهای دقیقه و ثانیه روی لبه صفحه، ظاهری اسپرت به ساعت می بخشد. فاز ماه در ساعت 3 با شماره گیری فرعی تقویم در ساعت 9 متعادل می شود. کل ظاهر با یک بند چرمی قهوه ای زیبا کنار هم قرار گرفته است.

4. Tissot T-Classic Tradition

4. Tissot T-Classic Tradition

Tissot با صفحه‌ی شماره‌دار و قاب خمیده‌ای ملایم، نوید تجربه‌ای قدیمی با دقت فوق‌العاده را با این ساعت Tissot T-Classic Tradition رزگلد می‌دهد. این دارای یک کریستال یاقوت کبود گنبدی است که در برابر خراش مقاوم است و با حرکت کوارتز سوئیسی بهبود یافته کار می کند. این ساعت نمونه کاملی از این است که چگونه تیسوت مجموعه ای از ساعت های مدرن را بدون فراموش کردن ریشه های ساعت سازی سنتی سوئیس خود ارائه می دهد. این ساعت Tissot T-Classic که با یک بند چرمی مشکی برجسته ساخته شده است، برای مردانی که آینده نگرهستند عالی است.

5. کرنوگراف اتوماتیک اکتو بولگاری

5. کرنوگراف اتوماتیک اکتو بولگاری

یک ساعت مردانه قدرتمند، این ساعت کرونوگراف اتوماتیک Octo Stainless Bulgari از استیل ضد زنگ و رزگلد 18 عیار چیزی جز آدرنالین خالص و مردانگی نیست. ارائه ظاهری بر روی بند لاستیکی مشکی، صفحه لاکی مشکی و قاب طلای رزگلد 18 عیار، بیانی جسورانه از بهترین هنر ایتالیایی است. این ساعت Bulgari Octo که با نمایه‌ها و عقربه‌های رزگلد، دارای حرکت مکانیکی بهبودیافته، کرنوگراف با فرکانس بالا (5 هرتز) است. توسط حرکت کالیبر BVL 328 -Velocissimo. اگر این به اندازه کافی چشمگیر نیست، صبر کنید تا در مورد مقاومت ۱۰۰ متری آب و ۵۰ ساعت ذخیره انرژی آن بشنوید – همه در یک ساعت Bulgari براق موجود است.

6. Zenith Defy Classic

6. Zenith Defy Classic

Zenith Defy مظهر ظرافت و مردانگی در همان زمان است . این در یک قاب تیتانیوم 41 میلی‌متری با رزگلد 18 عیار عرضه می‌شود. این ساعت مردانه رزگلد Zenith Defy Classic با صفحه اسکلت دارای عقربه های درخشان و نشانگر ساعت و نشانگر تاریخ در ساعت 6 است. نیروبخش ساعت Zenith Caliber Elite 670 با ذخیره انرژی عظیم 50 ساعت است. دارای زیبایی دو رنگ پیچیده با قاب رزگلد و تیتانیوم و همچنین یک دستبند هماهنگ یکپارچه است.

ساعت های رزگلد زنانه

 1. Chopard Happy Sport

 Chopard Happy Sport

این ساعت شوپارد هپی اسپرت اتوماتیک یکی دیگر از گزینه های خانم هایی است که به دنبال یک اکسسوری معمولی و روزمره هستند. این ساعت از مجموعه Chopard Happy Sport که از طلای 18 عیار ساخته شده است، دارای یک قاب از جنس الماس است که با یک دستبند رز طلای منطبق با یک قفل تاشو همراه است. این ساعت از Chopard همچنین دارای هفت الماس متحرک است که در نور می درخشند و می درخشند و حس زنانگی را به ساعت اسپرت می بخشند. این مدل هپی اسپرت که توسط یک حرکت مکانیکی خود سیم پیچی طراحی شده است، همراهی زیبا و قابل اعتماد است.

2. Rolex Day-Date 40mm Everose Gold & Green Dial 

Rolex Day-Date 40mm Everose Gold & Green Dial 

این ساعت رولکس Day-Date Everose Gold با ترکیب رنگی جالب رزگلد و سبز خود در میان جمعیت متمایز است. قاب 40 میلی‌متری طلای 18 عیار  دارای صفحه‌ای زیبا به رنگ سبز زیتونی است که با یک قاب نازک الماس و یک دستبند رولکس، مجلل‌تر شده است. این Rolex Day-Date به عنوان یک ساعت یونیسکس عالی است. صفحه سبز رنگ آن نشانگر ساعت و عقربه‌های نازک ساخته شده از طلای 18 عیار را نشان می‌دهد که با پنجره تاریخ Cyclops در ساعت 3 و دیافراگم روز در ساعت 12 تکمیل می‌شود.

3. Panthère de Cartier Mini

 Panthère de Cartier Mini

این ساعت سه گانه کارتیه رزگلد نسبت به هر قطعه دیگری در مجموعه پانتر د کارتیه ، حس زنانه بیشتری را از خود ساطع می کند . با مجموع سه حلقه که به زیبایی روی مچ دست خانم ها حلقه می شود، حس زیبایی را ایجاد می کند. در مجموعه ای از طلای  18 عیار محصور شده است، قاب و بند آن با الماس هایی با تراش جداگانه پوشانده شده است. قاب کوچک با دست‌های استیل آبی آن برجسته شده است . اما اجازه ندهید ظرافت آن شما را فریب دهد. این ساعت رزگلد با کالیبر کوارتز کارتیه کار می کند که دقت و عملکرد آن را تضمین می کند.

4. Omega De Ville

Omega De Ville

این ساعت پروانه‌ای Omega De Ville Prestige صفحه‌ای از مروارید را با الگوی پروانه‌ای دلربا به نمایش می‌گذارد. هشت شاخص الماسی ظرافت صفحه 32.7 میلی متری آن را افزایش می دهد. همچنین یک پنجره تاریخ در ساعت 6 وجود دارد. بند چرمی سفید رنگ مکمل صفحه مرواریدی سفید است. این ساعت از مجموعه Omega De Ville همچنین دارای قاب رزگلد 18 عیار است. این ساعت امگا که توسط کالیبر 2500 Co-Axial طراحی شده است، دارای یک حرکت خود پیچشی و ذخیره انرژی 48 ساعته است.

5.Bulgari Serpenti Spiga

Bulgari Serpenti Spiga

بولگاری با یک دستبند مارپیچ دوتایی، به راحتی دور مچ دست شما خمیده می شود. یک قاب سرامیکی 35 میلی متری که در یک قاب رزگلد 18 عیار محصور شده است، دارای صفحه لاکی سفید است. الماس ها حاشیه را می آرایند و ظرافت و زنانگی را به طراحی معاصر می بخشند. ساعت مجلل مجموعه Bulgari Serpenti شجاعت و ابدیت را تداعی می کند. این ساعت بولگاری با طراحی شیک و پیچیده خود برای موقعیت های خاص مناسب است.

گران قیمت ترین ساعت مچی ها

خرید ساعت مچی رولکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *